Mikkie's 320d - andere interieurlijsten (p5)
Re: Mikkie's 320d - met nieuwe verlichting
Oei, nu slaat de twijfel toe. Heb de FL-units erin zitten omdat ik die mooier vind, maar als alles mooi in één lijn is, is dat ook zeker chique. Maar het is ook wel weer kapitaalvernietiging natuurlijk, om binnen twee maanden twee keer nieuwe units te kopen
Re: Mikkie's 320d - met nieuwe verlichting
Heb besloten om het gewoon te proberen . De smoke zijknippers waren niet op voorraad, dus voor nu alleen aan de voorkant geïnstalleerd. En eerlijk gezegd ben ik er zeer tevreden over. Het past mooi bij het geheel van koplampen en kleur van de auto.
Van:
Naar:
Van:
Naar:
Re: Mikkie's 320d - toch met smoke knippers (p4)
BETER !
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Sprak ook een ervaringsdeskundige
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Staat zeker wel beter ! Wat ben je verder van plan met de achterlichten dan?? Toch geen led smoke?
De achterlichten moet ik nog even kijken. Voor dit moment blijven de helder FL-units erin zitten want vind het ook wat zonde om wéér compleet nieuwe units te kopen. Het liefst zou ik die in smoke-versie erin doen en anders blijven deze misschien wel gewoon zitten. Ze zijn mooi en staan prima op de auto, alleen zou dan de eenheid met de knippers voor er niet zijn. Soit, dat overleef ik wel.
LED-smoke gaat er in elk geval niet komen, dat staat me te Sjonnie. Sowieso komt er geen LED in; absoluut niet mijn smaak.
LED-smoke gaat er in elk geval niet komen, dat staat me te Sjonnie. Sowieso komt er geen LED in; absoluut niet mijn smaak.
Dat vond ik inderdaad ook het voordeel en dat ziet er goed uit, nu ik het heb geprobeerd .Opt1mus schreef:BETER !Koplamp en knipper lijken nu 1 geheel.
- Spoiler: Laat zien
staat zeker niet slecht icm de kleur vd auto, alleen persoonlijk zou ik die witte met SV's houden.
Dan hoef je ook niks aan je achterlichten te doen.
Dan hoef je ook niks aan je achterlichten te doen.
Daar heb je zeker een punt. Ik ga het dus nog even een tijdje aankijken en dan zie ik wel weer verder. Kan altijd de witte nog terugplaatsen .
Overigens zitten de SV's er nog steeds in natuurlijk.
Overigens zitten de SV's er nog steeds in natuurlijk.
Smoke staat mooi! Klopt gewoon beter bij de koplampunit.
ik zeg smoke! past perfect bij de koplamp en de kleur van je lak
-- Houdoe wanne --
WIT! Auto is al donker genoeg.
Misschien is dit wel leuke update voor de toekomst ;D ?