Regensensor?
Re: Regensensor?
@Martindez.
Als jij je auto inlevert met een werkende regensensor hoor je hem terug te krijgen met een werkende regensensor.
Je ruitenboer maakt zich er lekker makkelijk vanaf door jou zelf naar de bmw-dealer te sturen!!!!
Als jij je auto inlevert met een werkende regensensor hoor je hem terug te krijgen met een werkende regensensor.
Je ruitenboer maakt zich er lekker makkelijk vanaf door jou zelf naar de bmw-dealer te sturen!!!!
Daar kan ik toch wel inkomen hoor. Kan best zijn dat het contact even is aangeweest terwijl de sensor los van de ruit was, en de auto dat als storing heeft opgeslagen. Aangezien de ruitenboer de auto niet kan resetten ben je dan dus op de dealer aangewezen.doezel schreef:@Martindez.
Als resetten niet werkt kun je altijd nog de ruit opnieuw vervangen.
Als het een goede ruitenboer was, zou die zelf even bellen met de bmw dealer om te vragen wat de oorzaak kan zijn. Dan weet je tenminste waar het probleem zit. Nu word je van het kastje naar de muur gestuurd.
- Dominic-Breda
ik heb dit ook gehad !
en mijn centrale deurvergrendeling werkte toen ook niet meer.......
Terug naar de ruitenboer, was er een kabel geraakt met de ruit lossnijden.
Weer gesoldeerd en hoppa het deed het allemaal weer.
Kan ook de lens zijn vertelde hij me, de nieuwe ruiten zit er een lens van plastic.
De orginele "oudere" types hebben een glazen lens, die werkt beter.
en mijn centrale deurvergrendeling werkte toen ook niet meer.......
Terug naar de ruitenboer, was er een kabel geraakt met de ruit lossnijden.
Weer gesoldeerd en hoppa het deed het allemaal weer.
Kan ook de lens zijn vertelde hij me, de nieuwe ruiten zit er een lens van plastic.
De orginele "oudere" types hebben een glazen lens, die werkt beter.
Kan wel zijn dat de ruitenboer dat niet kan, maar het is wèl zijn verantwoordelijkheid.Wes schreef:Daar kan ik toch wel inkomen hoor. Kan best zijn dat het contact even is aangeweest terwijl de sensor los van de ruit was, en de auto dat als storing heeft opgeslagen. Aangezien de ruitenboer de auto niet kan resetten ben je dan dus op de dealer aangewezen.doezel schreef:@Martindez.
Als resetten niet werkt kun je altijd nog de ruit opnieuw vervangen.
De ruitenboer kan de klant verzoeken of hij even ermee naar de dealer wil, en als de klant welwillend is kan deze dat doen. Het hoort echter niet zo te zijn dat de ruitenboer de ruit vervangt en dat de klant maar moet zien of ie z'n sensor aan de gang krijgt.
Dat zeg ik ook in mijn eerdere bericht: ik zou de verantwoordelijkheid bij de ruitenboer leggen
Het vervolg:
dinsdag 12-10-2010 is de 2e nieuwe ruit geplaatst! (besteld in Duitsland) De originele ruit kwam bij Saint-Gobin Sekurit vandaan, de ruit waarbij de regensensor niet werkte kwam bij Pilkington vandaan, de laatste ruit die uit Duitsland kwam komt weer bij Saint-Gobin Sekurit vandaan! De regensensor werkt !! hoi hoi.
Alleen jammer dat deze ruit er ook weer uit mag (| Is scheef geplakt en zit niet goed in het rubber! x|
Er komt nu een expert van de verzekeraar bij want ik wil a.een nieuwe ruit en b. nooit meer geplaatst door de huidige ruitenzetter.
wordt vervolgt
dinsdag 12-10-2010 is de 2e nieuwe ruit geplaatst! (besteld in Duitsland) De originele ruit kwam bij Saint-Gobin Sekurit vandaan, de ruit waarbij de regensensor niet werkte kwam bij Pilkington vandaan, de laatste ruit die uit Duitsland kwam komt weer bij Saint-Gobin Sekurit vandaan! De regensensor werkt !! hoi hoi.
Alleen jammer dat deze ruit er ook weer uit mag (| Is scheef geplakt en zit niet goed in het rubber! x|
Er komt nu een expert van de verzekeraar bij want ik wil a.een nieuwe ruit en b. nooit meer geplaatst door de huidige ruitenzetter.
wordt vervolgt
Verheeske 316 zei ooit "Als ik in een Mercedes wil rijden bel ik wel een Taxi"..
Snap je nu waarom IK nooit een taxi bel !!
Ik ben zelf al 10 jaar autoruitmonteur en wil je indien nodig graag uit de brand helpen. Afhandeling met de verzekering is geen probleem. pb me maar voor verdere info.
Grtz Wes
Grtz Wes
Vandaag is het dinsdag, de expert is donderdag geweest, ik heb toestemming om een nieuwe voorruit (nr3 in 2 weken) te laten plaatsen door BMW Gouda.
Jippie zal het toch goed komen
Jippie zal het toch goed komen
Verheeske 316 zei ooit "Als ik in een Mercedes wil rijden bel ik wel een Taxi"..
Mooi slecht werk van glasgarant dan!
Glasgarant is geen bedrijf op zich maar een overkoepelende organisatie waarbij ruitreparateurs zich kunnen aansluiten. Is juist bedoeld om de kwaliteit en kosten te bewaken. Of het nu goed gaat komen is nog maar de vraag natuurlijk, aangezien de BMW dealer de ruitvervanging ook niet zelf doet, maar daar iemand voor inhuurt. Maar laten we maar van het beste uitgaan