rare taferelen na xenon plaatsen
rare taferelen na xenon plaatsen
goedenavond ,, ik zit met een aantal problemen in mijn bimmer
probleem 1 ,, mijn ventilatie die springt tijdens het rijden aan en uit ( alleen lucht uitblazen) behoorlijk irritant en het is om de minuut dat ie aanspringt,, bekend bij iemand hoe dit komt
probleem 2,, zodra ik mij auto opslot zet en uit de auto ben gaat het bovestaande probleem gewoon door!! maar dan met gekraak en gepiep
mischien iemand die dit kan verklaren mijn auto heeft dit nooit eerder gehad ,, alleen nadat ik mijn xenon had geplaas alvast bedankt !!1
probleem 1 ,, mijn ventilatie die springt tijdens het rijden aan en uit ( alleen lucht uitblazen) behoorlijk irritant en het is om de minuut dat ie aanspringt,, bekend bij iemand hoe dit komt
probleem 2,, zodra ik mij auto opslot zet en uit de auto ben gaat het bovestaande probleem gewoon door!! maar dan met gekraak en gepiep
mischien iemand die dit kan verklaren mijn auto heeft dit nooit eerder gehad ,, alleen nadat ik mijn xenon had geplaas alvast bedankt !!1
e46 325ci coupe
Re: rare taferelen na xenon plaatsen
Toch even mee naar de dealer gaan denk ik, klinkt alsof hij ergens kortsluiting maakt
-
Handig om te weten is hebben we het hier over OEM of aftermarket Xenon?
Ivm dat aftermarket Xenon voor vreemde situaties kan zorgen, bij mijn vorige auto had ik wel eens dat mn teller bak aan en uit ging.
Ivm dat aftermarket Xenon voor vreemde situaties kan zorgen, bij mijn vorige auto had ik wel eens dat mn teller bak aan en uit ging.
kortsluiting ,,, is dit niet een beetje vergezocht, vandaag nog iemand gesproken van bmw amsterdam,die zij dat het een weerstandje is,, ik moest alsvolgt doen,, dashbord loshalen stekker lostrekker van de ventilator, maar waar zit ign dat stekkertje,, ?? en dan luisteren of ie doorgaat,, het gaat hier om aftermarkt xenon ( vandaag weer iets nieuws als ik hem op standje 2 zet ( ventilatie naar voorruit) dan lijkt het net een auto die moeilijk wilt starten,, zet ik hem op 6 dan doet ie het 1 een keer)
e46 325ci coupe
klinkt als een gare kachelweerstand die een eigen leven aan het leiden is
hahaha bedant voor jullie snelle reacties!!!! ik sta om de15 min te kijke of ie niet in de hens staat, me dashligt uitelkaar iemand enig idee waar het stekkertje zit voor me ventilatie en hoe ik die loskrijg ik denk dat ik weet welke het is ,, en is zo'n weerstandje duur ??? bedankt guys
e46 325ci coupe
gwn ff de min pool van de akku loshalenbimmer323 schreef:ik sta om de15 min te kijke of ie niet in de hens staat,
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
Waarschijnlijk is inderdaad de kachelweerstand kapot.
Deze zit achter het dashboard en je komt er vrij lastig bij, dashboardkastje uitbouwen dan links de luchtkanaal van de verwarming loshalen daarachter zit de kachelweerstand.
Deze zit achter het dashboard en je komt er vrij lastig bij, dashboardkastje uitbouwen dan links de luchtkanaal van de verwarming loshalen daarachter zit de kachelweerstand.
hier alvast een DIY voor je. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393
heb het zelf ook gehad. succes ermee!
heb het zelf ook gehad. succes ermee!