Voorruit wazig bij regen.
Voorruit wazig bij regen.
Beste mensen weet iemand een oplossing voor de wazige film die op mijn voorruit achterblijf na het wissen met de ruitenwissers.
Heb de voorruit goed schoongemaakt dit helpt niet, ruitenwissers vervangen maar dit helpt ook niet.
Meerdere mensen met een E46 in mijn omgeving hebben het zelfde probleem.
Graag heb ik het opgelost voor er deze winter een keer een slecht zichtbare fietser of voetganger op mijn nu nog schade vrije motorkap ligt.
graag wat tips alvast bedankt
mvg Theo
Heb de voorruit goed schoongemaakt dit helpt niet, ruitenwissers vervangen maar dit helpt ook niet.
Meerdere mensen met een E46 in mijn omgeving hebben het zelfde probleem.
Graag heb ik het opgelost voor er deze winter een keer een slecht zichtbare fietser of voetganger op mijn nu nog schade vrije motorkap ligt.
graag wat tips alvast bedankt
mvg Theo
- markkamphorst
Re: Voorruit wazig bij regen.
Wat zit er in je ruitensproeiers? hebben die andere mensen hetzelfde spul? en zit het aan de binnen- of buitenkant?
Bij meeste carwashen kun je van die doekjes kopen voor 50 cent voor interieur en/of ruiten.. Die dingen zijn super.. Uitproberen waard!
E60 530D
Ja of de ruit even behandelen met commandeur werkte bij mij !
Gewoon de ruit een keer met spiritus behandelen en een trekker aan de buitenkant
Het is aan de buitenkant en ik gebruik gewone ruitensproeiervloeistof van brezan, dit gebruiken we voor alle auto's die hier binnen komen alleen bij e46 geeft het een probleem.
- largeproject
- Contacteer:
Als de ruit vol steenslag zit kan die ook een wazige film veroorzaken.
theokouis schreef:Het is aan de buitenkant en ik gebruik gewone ruitensproeiervloeistof van brezan, dit gebruiken we voor alle auto's die hier binnen komen alleen bij e46 geeft het een probleem.
Dus niet meer bij een e46 gebruiken
Ik zou het raam een keer goed poetsen en andere ruitensproeiervulling proberen. Blijft wel vreemd dat alleen een e46 daar last van heeft
Ja inderdaad, zal eerst even met spiritus proberen dan even kijken of het aan de ruitensproeiervloeistof ligt, i'll keep you posted
Ok heb de ruit grondig met spiritus schoongemaakt, de wazige film blijft ruitensproeiertank eruit gehaald schoongemaakt en met alleen water en de spiritus die ik nog overhad.320driver schreef:Gewoon de ruit een keer met spiritus behandelen en een trekker aan de buitenkant
Heb weer nieuwe ruitenwissers gemonteerd dan is het wel minder maar nogsteeds aanwezig.
Wat is comandeur?? soort van commandant voor de ramen??
Goeden avond..
Ik heb precies het zelfde probleem!
Hoor graag de oplossing,
Gr Bart
Ik heb precies het zelfde probleem!
Hoor graag de oplossing,
Gr Bart
-
met of zonder airco
- Dominic-Breda
had dit ook, nieuwe wissers gemonteerd en het was weg (flatblades ofzo OEM)
Ik heb laatst ook van die valeo flatblades gemonteerd en wat een verschil zeg. Geen herrie en veel betere waterafvoer.
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
Hi Theokouis,
Zou als ik jou was eerst eens gaan zoeken waar die vettigheid op je voorruit iedere keer vandaan komt.
Noem maar wat voorbeelden:
Haal je misschien je auto ieder week door de wasstraat, wasbeurt met van die vloeibare was ??
Is het alleen je voorruit die vettig is of de andere ramen ook ??
Op bepaalde wegen met veel vrachtverkeer wil nog wel eens vaak gelekte olie op blijven liggen wat dan opspat.
Is je eigen motor / motorcompartimet helemaal kurkdroog ?? heb meegemaakt dat slang poreus was, beetje lekte, en ook een vetfilmpje veroorzaakte.
Dit is echt zoeken, ben benieuwd.
btw: commandeur is een merk cleaner waarmee je je auto poetst (oude waslagen verwijderd)
Zou als ik jou was eerst eens gaan zoeken waar die vettigheid op je voorruit iedere keer vandaan komt.
Noem maar wat voorbeelden:
Haal je misschien je auto ieder week door de wasstraat, wasbeurt met van die vloeibare was ??
Is het alleen je voorruit die vettig is of de andere ramen ook ??
Op bepaalde wegen met veel vrachtverkeer wil nog wel eens vaak gelekte olie op blijven liggen wat dan opspat.
Is je eigen motor / motorcompartimet helemaal kurkdroog ?? heb meegemaakt dat slang poreus was, beetje lekte, en ook een vetfilmpje veroorzaakte.
Dit is echt zoeken, ben benieuwd.
btw: commandeur is een merk cleaner waarmee je je auto poetst (oude waslagen verwijderd)
Wie niet om autorijden geeft moet geen BMW kopen !!