Alex's BMW 316i Executive
- A.W.B.0210
Alex's BMW 316i Executive
Hallo iedereen.
Ik zal me nu eindelijk maar 's voorstellen.
Heb een BMW e46 316i sedan executive uit 2001, nog net een pre facelift model. Is Saphireswarz metallic, sportstoelen, sportstuur. 16' LMV, de geweldige radio/cassette (wel een 6CD wisselaar achterin gelukkig) en ACC en nog wel wat meer fijne opties. 100% beter als wat ik had. Oke, 1 minpuntje is dat ik de achterbank niet kan neerklappen, was soms wel handig geweest met een kleine met al die troep die je soms mee moet nemen. Maargoed, verder een superwagen. Plaats direct wat foto's voor de beeldvorming.
Gr Alex
Ik zal me nu eindelijk maar 's voorstellen.
Heb een BMW e46 316i sedan executive uit 2001, nog net een pre facelift model. Is Saphireswarz metallic, sportstoelen, sportstuur. 16' LMV, de geweldige radio/cassette (wel een 6CD wisselaar achterin gelukkig) en ACC en nog wel wat meer fijne opties. 100% beter als wat ik had. Oke, 1 minpuntje is dat ik de achterbank niet kan neerklappen, was soms wel handig geweest met een kleine met al die troep die je soms mee moet nemen. Maargoed, verder een superwagen. Plaats direct wat foto's voor de beeldvorming.
Gr Alex
'If I die, I want to die peacefully, like my grandfather did in his sleep. Not screaming, like his passengers'.
BMW 3-er Reihe 316i executive
Re: Alex's BMW 316i Executive
Ziet er netjes uit, Alex
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ga je nog iets aanpassen/veranderen ?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ga je nog iets aanpassen/veranderen ?
wanna be happy for a day?: drink. Wanna be happy for a year? : marry. Wanna be happy for the rest of your life?: Buy a BMW !
- A.W.B.0210
Nee, niet veel. Ik zat wel aan Angel Eyes te denken en verder alleen wat 17" velgen. Dezelfde als ik nu heb, alleen dan groter.
Ik rij er alweer een tijdje in, wordt al haast weer tijd voor een nieuwe haha.
Ik rij er alweer een tijdje in, wordt al haast weer tijd voor een nieuwe haha.
'If I die, I want to die peacefully, like my grandfather did in his sleep. Not screaming, like his passengers'.
- A.W.B.0210
Hier nog een foto van mn Angel Eyes voor in mn showroom
Weet iemand nog iemand die BMW Seven velgen heeft in 17"?
Weet iemand nog iemand die BMW Seven velgen heeft in 17"?
Mooie wagen.
Even op je vraag:
Autospin Rogat
Set nr. 55. Origineel BMW Sterspaak 44.
Is volgens mij het nieuwe model van de jouwe. i.i.g. ietsje anders maar voornamelijk hetzelfde.
Even op je vraag:
Autospin Rogat
Set nr. 55. Origineel BMW Sterspaak 44.
Is volgens mij het nieuwe model van de jouwe. i.i.g. ietsje anders maar voornamelijk hetzelfde.
- A.W.B.0210
Heb ff gekeken en zijn idd de velgen die ik wil. Zou ook best die M5 velgen willen, maar daar is t budget niet naar haha. Nou de vrouw nog overtuigen
- darkdriver
angel eyes staan mooi! misschien nu nog led-mistlampjes?
- A.W.B.0210
Als die net zo fel en helder zijn als die je op je foto hebt in je onderschrift, ga ik die zeker halen. Dat gele licht vind ik maar niks.
Zit er ook steeds meer aan te denken om een setje Pilot xenon te halen. Of aftermarket koplampen met xenon. Qua prijs maakt 't niet zoveel uit geloof ik.
Zit er ook steeds meer aan te denken om een setje Pilot xenon te halen. Of aftermarket koplampen met xenon. Qua prijs maakt 't niet zoveel uit geloof ik.
- darkdriver
Foto's maken het wat een feller zicht (ligt aan men fototoestel denk ik (| )
Ze mogen trouwens als daytime running light's gebruikt worden
hier een vb:
Ze mogen trouwens als daytime running light's gebruikt worden
hier een vb:
- Spoiler: Laat zien
- A.W.B.0210
En hoe is 't zicht in de mist? Hebben ze dan ook nog effect of zijn 't meer "sierlampen"? Door m'n AE's mis ik net een stukje licht vlak voor de wagen en ernaast, dus bij regen doe ik de mistlampen aan om de strepen wat beter te zien enzo. Als dat met die LED's ook kan, is dat geen verkeerde optie natuurlijk.
- darkdriver
led-mistlampen schijnen veel minder fel dan de originele
maar met xenon heb je die eigenlijk niet nodig..
als je een mindere lichtopbrengst door je AE's hebt is het mss het best dat je je originele mistlampen houdt, of anders kiezen voor xenon of blue vision.
maar met xenon heb je die eigenlijk niet nodig..
als je een mindere lichtopbrengst door je AE's hebt is het mss het best dat je je originele mistlampen houdt, of anders kiezen voor xenon of blue vision.
Ik hoor vaak dat de lichtopbrengst van die LED's simpelweg ruk is, dus als je ze als functionele bijschijners wil hebben ipv als sierlampen, zou ik ze niet installeren.
- A.W.B.0210
Oke. Bedankt voor 't advies. Dan ga ik voor de bluevisions. Xenon is wel mooi, maar om da
t nou in m'n mistlampen te stoppen vind ik net iets teveel van 't goede.
Is 't trouwens mogelijk om in after4market xenonlook koplampen een xenonsetje te plaatsen? Of is 't dan voordeliger om direct xenon koplampen te halen?
t nou in m'n mistlampen te stoppen vind ik net iets teveel van 't goede.
Is 't trouwens mogelijk om in after4market xenonlook koplampen een xenonsetje te plaatsen? Of is 't dan voordeliger om direct xenon koplampen te halen?
- darkdriver
Ik bedoelde dan led-mistlampen + xenon of bluevisions..
Ik denk dat je wanneer je xenon wilt, kwalitatief gezien, je best volledige OEM-xenons laat plaatsen.
Ik denk dat je wanneer je xenon wilt, kwalitatief gezien, je best volledige OEM-xenons laat plaatsen.
- A.W.B.0210
Haha, dacht dat je voor in de mistlampen bedoelde