Reddevil sedan 325i
Re: Reddevil sedan 325i (ACSchnitzer velgen opgehaald bij Broti)
Nieren mat zwart gespoten (vind die je kan kopen op internet te lomp die facelift mat zwarte modellen nieren)
Ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf
Ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf
Re: Reddevil sedan 325i
Met de velgen ben ik mee bezig.
Hebben ongeveer 2 maanden bij de velgendokter gelegen :?
Dus heb ze nog maar sinds kort terug. 2 velgen moesten gericht worden.
Ben alvast begonnen met schuren alleen mijn neefje ging nu vragen aan een klasgenootje van hem of die kon vragen aan oom van die jongen om mooi prijsje te maken voor 4 velgen te stralen of weet iemand van hier een adresje in de buurt van eindhoven, den bosch voor het stralen?
Hier een foto van 1 velg waar ik al mee bezig ben geweest:
Hebben ongeveer 2 maanden bij de velgendokter gelegen :?
Dus heb ze nog maar sinds kort terug. 2 velgen moesten gericht worden.
Ben alvast begonnen met schuren alleen mijn neefje ging nu vragen aan een klasgenootje van hem of die kon vragen aan oom van die jongen om mooi prijsje te maken voor 4 velgen te stralen of weet iemand van hier een adresje in de buurt van eindhoven, den bosch voor het stralen?
Hier een foto van 1 velg waar ik al mee bezig ben geweest:
In Helmond zit een man die dat doet...ik heb daar laatst contact mee gehad... PB me maar als je z'n gegevens wilt hebben
Ben nu bezig met mijn auto met kleine roest plekjes weg te werken en m-sideskirts erop aan het zetten
Hier foto van nieuw ingelast stukje bij mijn rechterachterlicht:
En hier mijn sideskirt die ik zelf gespoten, rood met spuitbus van autolak speciaal zaak en blanke lak met compressor (sikkens blanke lak)! (foto kwaliteit is niet zo denderen ivm door telefoon de foto's zijn gemaakt)
Hier foto van nieuw ingelast stukje bij mijn rechterachterlicht:
En hier mijn sideskirt die ik zelf gespoten, rood met spuitbus van autolak speciaal zaak en blanke lak met compressor (sikkens blanke lak)! (foto kwaliteit is niet zo denderen ivm door telefoon de foto's zijn gemaakt)
Laatst gewijzigd door Pi-Airke op 02 jul 2010, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Oke dan!
Heb je blanke lak op je rode lak?
Heb je blanke lak op je rode lak?
Ja zit blanke lak over de rode lak
Zo van het weekend even bij HLautomotive langs geweest in Ede.
M achterbumper gehaald. Binnenkort maar eens gaan spuiten allemaal
M achterbumper gehaald. Binnenkort maar eens gaan spuiten allemaal
Zeer mooie auto man enkel nieren vind ik mooier origineel mrja smaak hé! En ben erg benieuwd naar die velgen, Succes met je project !
Re: Reddevil sedan 325i (APK goedgekeurd)
wat doen zo'n cyclone now precies eigenlijk? en wat is het nut van zoiets?Pi-Airke schreef:Ben eens langs geweest bij een tuningzaak voor wat dingen na te vragen om te doen enzo aan mijn auto!
Heb daar toen ook maar meteen een Cyclone 3 gekocht en moet zeggen ik heb hem er nu een paar dagen inzitten. Ik merk wel licht verschil niet zo zeer pk winst maar wel dat hij eerder aangrijpt in zijn toeren en stukje feller is geworden.
hierbij foto van een cylcone (is trouwens echt super makkelijk te monteren kwestie van 5 min werk ongeveer)
Zit er nu ook aan te denken om van die bussen te halen om bij de olie erbij te doen APX3 om precies te zijn hoor daar namelijk best wel goede dingen over en heb paar uitdraaien gezien van resultaten dus denk dat ik dat eens ga uitproberen! Mja dat wacht ik nog even af!
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Hier ben ik ook benieuwd naar! Kun je hier misschien een DIY van schrijven?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Een cyclone circuleert (roteert) je lucht toevoer. Dus het gaat in een soort van wervelwind dat de lucht door gevoerd wordt.
Het nu ervan je krijgt een iets of wat betere verbranding. Pk winst heb je er absoluut niet mee in ieder geval.
Het nu ervan je krijgt een iets of wat betere verbranding. Pk winst heb je er absoluut niet mee in ieder geval.
Tijdje opzoek geweest naar verlagingsveren en wachten loont zeggen ze dan
Heb setje voor de voorzijde gevonden van Weitec. Vind dat die voor wel iets lager mag!
Hier onder foto van de veren, nu nog even kijken wanneer ik ze ga monteren!
Nog een kleine update heb de (AC Schnitzer) velgen mee genomen naar het werk van me neef waar ik ze alle 4 even gestraald heb. Heb hier foto's van alleen moet op zoek naar mijn kabeltje zodat ik de foto's op de computer kan krijgen
Dus binnenkort hier wat foto's van.
Heb setje voor de voorzijde gevonden van Weitec. Vind dat die voor wel iets lager mag!
Hier onder foto van de veren, nu nog even kijken wanneer ik ze ga monteren!
Nog een kleine update heb de (AC Schnitzer) velgen mee genomen naar het werk van me neef waar ik ze alle 4 even gestraald heb. Heb hier foto's van alleen moet op zoek naar mijn kabeltje zodat ik de foto's op de computer kan krijgen
Dus binnenkort hier wat foto's van.
Zoals gezegd zou ik nog foto's sturen van de gestraalde velgen.
Hieronder zie je hoe ze er vanaf het begin uitzagen (foto 1 en 2), daarna half gestraald (foto 3 en 4) en eind (foto 5)
Foto's zijn niet van hele goede kwaliteit met mijn Samsung G800 gemaakt heb nu inmiddels een Nokia N8 daar binnenkort maar eens wat foto's mee schieten. Jammer dat het nu koud is dus de AC schnitzer velgen moeten even wachten.
Binnenkort maar eens een afspraak maken om 4 nieuwe banden om mijn velgen te gooien die er nu gewoon op zitten.
4 maal Vredestein Sessanta waarschijnlijk en anders Vredestein Cento.
Hieronder zie je hoe ze er vanaf het begin uitzagen (foto 1 en 2), daarna half gestraald (foto 3 en 4) en eind (foto 5)
Foto's zijn niet van hele goede kwaliteit met mijn Samsung G800 gemaakt heb nu inmiddels een Nokia N8 daar binnenkort maar eens wat foto's mee schieten. Jammer dat het nu koud is dus de AC schnitzer velgen moeten even wachten.
Binnenkort maar eens een afspraak maken om 4 nieuwe banden om mijn velgen te gooien die er nu gewoon op zitten.
4 maal Vredestein Sessanta waarschijnlijk en anders Vredestein Cento.
Re: Reddevil sedan 325i (booskijkers gemonteerd)
Hahah IDD!RobinE36Power. schreef:smaken verschillen..
maar het zijn meer sloomkijkers...!