Dit kan echt niet!!
Dit kan echt niet!!
Hallo mensen,
Ik heb laatst mijn wagen verkocht, er kwam een jongen je kent dat wel helemaal afkraken en voor een appel en een ei je auto willen kopen. Op mijn wagen stond 290000km en NU 174000 met NAP x| !!! De kenteken van die wagen was 80-pb-zf ik wil hierbij even de mensen waarschuwen.
Hier de link,
http://link.marktplaats.nl/395274238
Gr,
Ranchu
Ik heb laatst mijn wagen verkocht, er kwam een jongen je kent dat wel helemaal afkraken en voor een appel en een ei je auto willen kopen. Op mijn wagen stond 290000km en NU 174000 met NAP x| !!! De kenteken van die wagen was 80-pb-zf ik wil hierbij even de mensen waarschuwen.
Hier de link,
http://link.marktplaats.nl/395274238
Gr,
Ranchu
Re: Dit kan echt niet!!
Die verkopers ken ik inderdaad. Het zijn handelaren van buitenlandse afkomst (een ervan teminste). Ze hebben wel vaker van deze vreemde situaties. Houd de omgeving van de auto op de foto's goed in de gaten! Die zijn altijd het zelfde 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik vind dit gewoon bizar, dat is echt mensen belazeren. Maar ja voor de mensen die een coupe diesel willen kopen je bent gewaarschuwd.
Grzz
Grzz
Bel voor de grap eens de verkoper op dat je interesse hebt en stel wat vragen over de km-stand. Confronteer hem er daarna mee dat je de vorige eigenaar bent. Altijd leuk! Wel zou ik het verstandig van je vinden om even de politie in te lichten!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Ik heb een jaar lang allerlei BMW 535d's 'gevolgd' in een speadsheet en kwam er toen achter dat een van de wagens bij een nieuwe verkoper ineens een lagere km-stad had. (| De verkoper daar anoniem over benaderd en kreeg toen een of ander vaag verhaal dat het niet zijn auto was, maar dat hij hem verkocht voor een vriend en er verder niets vanaf wist ...*bla, bla, bla* ... maar mooi dat de advertentie binnen een uur weg was!
Was trouwens bij een bedrijf in (hoe kan het ook anders) Apeldoorn.

Of Marktplaats zelf, alhoewel je altijd weer op moet passen voor 'wraakacties' bij dat soort louche types.j0eyv schreef:Wel zou ik het verstandig van je vinden om even de politie in te lichten!

Laatst gewijzigd door Mooggie op 15 nov 2010, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie trouwens net dat de advertentie al weg is. 

*knip*
Maar hij kraakte je auto af maar je hebt het toch aan hem verkocht? Ok, terugdraaien is oplichterij, maar het was toch geen slechte auto van jou? Of waren er wel veel mankementen.
Handelaren weten niet eens of iets goed of slecht is. Daarbij zijn het oplichters en intimideren ze alleen maar. Daar is afkraken een onderdeel van. Je moet sterk in je schoenen staan om een echte (persoon die niet netjes handeld) de baas te blijven in zo'n gesprek. Maar aan wie de auto wordt verkocht maakt verder niet uit. Als huidige eigenaar moet je er vanaf en als iemand hem wil kopen, verkoop je hem!
//edit
Cliff denkt hier anders over
//edit
Cliff denkt hier anders over

Gewoon tekoop zetten en verkopen aan de eerste die em wil bedoelde ik. Dus gewoon je auto afstoten en niet persee een liefhebber zoeken 

Wil ik helemaal niet...echter betaald alleen de liefhebber wat ik ervoor wil hebben...dat is de reden 
Goed lezen Joey.

Goed lezen Joey.
Ahzo.. dacht dat ie alleen weg mocht aan een liefhebber :p