Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330D -- Nationale pakketjes-week
Gezellig bmw onderdelen winkelen
En zijn die velgen niet goed genoeg voor winterbande? Ik vind da persoonlijk wel mooie velge, ook voor zomers..
We kunne niet alles hebbe he joey
En zijn die velgen niet goed genoeg voor winterbande? Ik vind da persoonlijk wel mooie velge, ook voor zomers..
We kunne niet alles hebbe he joey
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Ik vind het wel nette wintervelgjes
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Gezien het vertrekpunt (Limburg) was de richting meer NoordWestDnl schreef:Wat kom je hier doen??
Eindelijk weer ruimte in de schuur , en nu snel naar de spuiter!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Idd n beetje noord west..maar vervolgens naar houten en rotterdam voor de rest van de spullen
En poe poe, je had die skirts ook rechtop kunnen zetten, inplaats van dwars door de schuur dat had al een hoop ruimte bespaard
Wil wel naar de spuiter, maar wil eerst alles compleet hebben, dus dan neem ik de spiegels ook gelijk mee
En poe poe, je had die skirts ook rechtop kunnen zetten, inplaats van dwars door de schuur dat had al een hoop ruimte bespaard
Wil wel naar de spuiter, maar wil eerst alles compleet hebben, dus dan neem ik de spiegels ook gelijk mee
Hee Kerl.. gaat goed ofniet..? de updates gaan erg hard bij jou..! ben echt erg benieuwd wanneer alles er nou op en aan zit!
Keep up the good work!
Keep up the good work!
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Ik ben ook erg benieuwd wanneer er alles opkomt
Tis me gewoon te koud om een hele dag buiten bijv de harman kardon in te bouwen.. Ik heb namelijk geen garage (die groot genoeg is voor te werken)
Achterlichten zitten er wel al in nu, maar deze lekken ook dus die moet ik weer eve demontere en kitten oid..
Ik moet nog steeds diverse kleine dinge aanschaffen (waaronder koplampglazen, wat nu wel écht tijd voor wordt) maar door de kou heb ik dr ff geen zin in
M-Pakket wacht ik ook nog even mee.. moet nog een 2 tal items bestellen, deze kunnen dan gelijk meegespoten en gemonteerd worden. Echter denk ik dat ik dat pas int voorjaar doe, dan heb ik in één keer heel mn auto in orde.
Tis me gewoon te koud om een hele dag buiten bijv de harman kardon in te bouwen.. Ik heb namelijk geen garage (die groot genoeg is voor te werken)
Achterlichten zitten er wel al in nu, maar deze lekken ook dus die moet ik weer eve demontere en kitten oid..
Ik moet nog steeds diverse kleine dinge aanschaffen (waaronder koplampglazen, wat nu wel écht tijd voor wordt) maar door de kou heb ik dr ff geen zin in
M-Pakket wacht ik ook nog even mee.. moet nog een 2 tal items bestellen, deze kunnen dan gelijk meegespoten en gemonteerd worden. Echter denk ik dat ik dat pas int voorjaar doe, dan heb ik in één keer heel mn auto in orde.
We wachten met spanning af naar de update's!!!
Nice wintersetje heb je eronder zitten!!
Nice wintersetje heb je eronder zitten!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Re: Showroom Michel's 330D
Waar nu een hele hele hele dikke kras opzit...stomme parkeergarages ook altijd!
Was iniedergeval wel al blij dat t op mn winterwielen was, niet mn zomer
Was iniedergeval wel al blij dat t op mn winterwielen was, niet mn zomer
mm bummer
in ieder geval een goeie reden om te poedercoaten (h)
in ieder geval een goeie reden om te poedercoaten (h)
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Balen van die kras.. Ben benieuwd naar de updates die eraan komen zoals de angeleyes en M3 spiegels
Laatst gewijzigd door Phantom op 20 dec 2010, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Shhhtt die spiegels was nog een verrassing
Nieuwe koplampglazen zullen een dezer dagen ook wel arriveren, is wel hoog nodig nu... met al deze sneeuw zie ik nix meer
Nieuwe koplampglazen zullen een dezer dagen ook wel arriveren, is wel hoog nodig nu... met al deze sneeuw zie ik nix meer
Dat bedacht ik me gister nog toen ik je foto's bekeek. Mijn AE's komen waarschijnlijk deze of volgende week erin
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
-
welke angel eyes heb je gekocht?
- Spoiler: Laat zien
Ik heb nóg nix gekocht, echter ga ik van umnitza de led ringen bestellen, en samen met de nieuwe koplampglazen monteren.
Ook moet ik nog ff de spiegelvoeten van mor-vision bestellen. Deze worden echter pas gemonteerd zodra alles gespoten is (dus het mtech pakket, motorkap, kofferbak en spiegels) en dat kan nog wel ff duren..
Ook moet ik nog ff de spiegelvoeten van mor-vision bestellen. Deze worden echter pas gemonteerd zodra alles gespoten is (dus het mtech pakket, motorkap, kofferbak en spiegels) en dat kan nog wel ff duren..
Michel, je weet toch dat als je die spiegelvoeten van Mor-Vision neemt, je de automatische opklapfunctie wel kan vergeten...