hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46 showplaten zijn binnen pag 33
Vind het helemaal niks deze wagen sorry
Vooral de booskijker en achterbumper vind ik echt verschrikkelijk.
Een mooie Mtech1 set compleet was naar mening veel mooier geweest, was je vast niks duurder uitgeweest.
Maar uiteraard ieder zijn eigen ding
Vooral de booskijker en achterbumper vind ik echt verschrikkelijk.
Een mooie Mtech1 set compleet was naar mening veel mooier geweest, was je vast niks duurder uitgeweest.
Maar uiteraard ieder zijn eigen ding
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
De bandbreedte is overschreden van de Photobucket, geen pica's te zien helaas ;(
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Ben ze nu aan het uploaden via imageshack.
Geupload:
Geupload:
comprimeer je foto bestanden eens om je bandwidth/Photobucket probleem tegen tegaan... je foto's zitten nu rond de 4mb, kan echt 10x zo klein voor internet gebruik.
Resolutie verkleinen naar bv 1024px breed opslaan als jpeg level 10 in photoshop oid.
Resolutie verkleinen naar bv 1024px breed opslaan als jpeg level 10 in photoshop oid.
hey hennep!
Jij bent er wel erg enthousiast mee bezig! leuk om te zien...Echt je eigen stijl!
heb even een vraagje, ik zie dat je ook je knipperlichten hebt veranderd, hoe doe je dat? Ik kan nergens een schroefje ofzo vinden namelijk...
Jij bent er wel erg enthousiast mee bezig! leuk om te zien...Echt je eigen stijl!
heb even een vraagje, ik zie dat je ook je knipperlichten hebt veranderd, hoe doe je dat? Ik kan nergens een schroefje ofzo vinden namelijk...
Er staat in de DIY sectie een topic hoe je de knippers kunt vervangen. Even zoeken
Zaterdag net voordat ik naar mijn werk vertrok kwam de postbode nog even langs. En die had bij...
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: hennep E46 Carbon update pag 34
Knappe veerpootbrug
Vanmiddag toch even tijd gevonden om de veerpootbrug te plaatsen. Nog geen tijd gehad om hem uit te proberen maar dat komt morgen wel.
Ziet er prima uit johan, ben ook benieuwd naar je ervaringen!
Het wordt kouder en nu is de tijd weer gekomen om wat te gaan modden. De 1e mods heb ik al binnen
linker en rechter voor paneel in Titansilver
Carbon Cold Air Intake
Hopenlijk komt vandaag ook de M-TechII achterbumper binnen
Het enige wat dan nog mist is een M3 CSL diffusor en dan kunnen we beginnen met het in stukken snijden van de M-TechII bumper. (h) Als de achterbumper dan eenmaal klaar is moet ik nog op zoek naar een uitlaat en vier werkende uitlaattips. Ik zit te denken aan Eissenmann maar ben er nog niet helemaal uit. Ik heb nog voldoende tijd.
linker en rechter voor paneel in Titansilver
Carbon Cold Air Intake
Hopenlijk komt vandaag ook de M-TechII achterbumper binnen
Het enige wat dan nog mist is een M3 CSL diffusor en dan kunnen we beginnen met het in stukken snijden van de M-TechII bumper. (h) Als de achterbumper dan eenmaal klaar is moet ik nog op zoek naar een uitlaat en vier werkende uitlaattips. Ik zit te denken aan Eissenmann maar ben er nog niet helemaal uit. Ik heb nog voldoende tijd.
Johan, impliceert dit dat DE achterbumper plaats gaat maken voor iets nieuws... ?? ;DHennep schreef:Het enige wat dan nog mist is een M3 CSL diffusor en dan kunnen we beginnen met het in stukken snijden van de M-TechII bumper. (h)
Re: hennep E46 winterprojektz pag34
Knap filtertje Hennep!
(eindelijk ) aan de 2 bumper
(eindelijk ) aan de 2 bumper
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"