hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46 winterprojektz pag34
De huidige achterbumper gaat inderdaad eindelijk plaats maken voor iets nieuws.
Ziet er weer goed uit allemaal.
Veerpootje van wiegers??
Veerpootje van wiegers??
Veerpoot is van Wiechers inderdaad. Ik heb nog wat dingetjes in de pijplijn zitten voor komende winter. Die kan ik lekker op mijn luie stoel doen voor de kachel. Het is alleen nog wachten op wat reacties en prijzen, maar daarover binnenkort meer. Helaas ook net mis gepakt op een M-techII voorbumper. Ik vond de prijs te hoog en iemand anders niet ;( maar we zoeken gewoon verder.
De achterbumper wwas vorige week al binnen maar ik ben er door de drukte niet aan toe gekomen om hem uit te pakken en foto's te maken dus bij deze. Ik heb de bumper bij Autospin vandaan. Service was uitstekend en de bumper was meer dan voldoende beschermd voor het transport. De dag voor de levering kreeg ik nog netjes een mailtje dat de bumper onderweg was.
en dan kan het uitpakken beginnen, de bumper heeft wat schade maar dat is toch niet erg aangezien hij toch overgespoten wordt en daar was de prijs naar. Wat mij wel verraste was dat de bumper compleet was met binnenbalk en een PDC strip
en dan kan het uitpakken beginnen, de bumper heeft wat schade maar dat is toch niet erg aangezien hij toch overgespoten wordt en daar was de prijs naar. Wat mij wel verraste was dat de bumper compleet was met binnenbalk en een PDC strip
- darkdriver
Re: hennep E46 winterprojektz 1.2 pag35
mooie wagen!
echt een mooie evolutie
grtz
echt een mooie evolutie
grtz
De CSL diffusor ligt sinds vorige week in Amsterdam, dus ik hoop hem deze week binnen te gaan krijgen. Dus om de tijd wat te doden heb ik maar wat andere mods gedaan.
De interieurlampjes vervangen voor LED versies en een set custom made versnellingpook, handremhoes en armsteunhoes laten maken bij Shiftstyle in zwart alcantara met zwart stiksel. De armsteunhoes moet ik nog plaatsen ik kreeg het zo snel niet voor elkaar om deze te verwijderen.
De LED lampjes
voor
Na
De hoezen
voor
Na
De interieurlampjes vervangen voor LED versies en een set custom made versnellingpook, handremhoes en armsteunhoes laten maken bij Shiftstyle in zwart alcantara met zwart stiksel. De armsteunhoes moet ik nog plaatsen ik kreeg het zo snel niet voor elkaar om deze te verwijderen.
De LED lampjes
voor
Na
De hoezen
voor
Na
Re: hennep E46 Custom Alcantara E-brake & shiftboot
Waar heb je die hoezen vandaan, zijn wel mooi zo Zou ook bij mij denk ik wel mooi staan icm met alcantara stoelen
Ik denk bij ShiftStyle Griff. en ik weet uit ervaring dat het goed staatHennep schreef: een set custom made versnellingpook, handremhoes en armsteunhoes laten maken bij Shiftstyle in zwart alcantara met zwart stiksel.
Netjes Hennep, ook een setje Alcantara sportstoelen op het oog?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hoi Sander, zoals Paul al zei bij ShifStyle. Als je besteld met de code E46FANATICS krijg je 15% korting
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... shiftstyle
Na betaling via PayPal duurde het 8 dagen voor ik het binnenhad en daar zaten 2 weekenden in dus gaat nog vrij snel ook.
@Paul, nog geen alcantara interieur op het oog. Daar ben ik eigenlijk nog niet naar op zoek. Er zijn eerst nog wat andere dingen die gedaan moeten worden. Plus begin volgend jaar een grote beurt en een 2e kleine op komst dus moet een beetje rustig aan doen met de centjes. Of mijn baas moet mij volgend jaar een beetje meer sponsoren
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... shiftstyle
Na betaling via PayPal duurde het 8 dagen voor ik het binnenhad en daar zaten 2 weekenden in dus gaat nog vrij snel ook.
@Paul, nog geen alcantara interieur op het oog. Daar ben ik eigenlijk nog niet naar op zoek. Er zijn eerst nog wat andere dingen die gedaan moeten worden. Plus begin volgend jaar een grote beurt en een 2e kleine op komst dus moet een beetje rustig aan doen met de centjes. Of mijn baas moet mij volgend jaar een beetje meer sponsoren
Vanmiddag stond dan de postbode ineens voor de deur. Het risico als je iets uit het buitenland besteld is altijd de vraag of het wel heel aankomt. Toen ik de doos zag was het toch wel even slikken. Als er maar niks is beschadigd.
Gelukkig viel dat allemaal mee. De diffusor was nog helemaal heel
Gelukkig viel dat allemaal mee. De diffusor was nog helemaal heel
- markkamphorst
nice!! das pas post... (h)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Idd, wat zul jij een grote brievenbus hebben
- darkdriver
heb je soms ook foto's van je interieurverlichting in het donker?
Die maak ik straks voor je als ik de honden uit ga laten.