325Ci ///M - Verkocht
Re: 325Ci ///M: Pech!
damn! echt misselijkmakend hoe jaloers mensen zijn, jaloers is één ding, maar ook daadwerkelijk zover gaan om auto te vernielen; hoe triest kan je zijn. met m'n vorige E46 heb ik ook vaak dit soort dingen gehad, dat is ook de reden waarom ik m'n 3 ver buiten de stad parkeer. het is dan wel ff 15 minuten lopen maar liever dat dan iedere week schade's/vernielingen. suc6 met de afhandeling van deze trieste zaak!
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
om gek van te worden. en inderdaad, je zou bijna ziek worden.
sterkte er mee!
sterkte er mee!
Sterkte ermee!
Ik kan daar zo verschrikkelijk kwaad om worden......
Toevallig rij ikzelf nu samen (vanwege total loss BMW) in een suzuki swift (13 jaar oud) die technisch nog prima is en mij nu naar mijn werk brengt. Kom ik gisteren bij de auto..... zo'n zelfde soort verhaal: ruitenwisserarm compleet afgebroken en ook spiegel eraf op de grond
Waar halen ze toch het gore lef vandaan om met hun poten aan jouw spullen te zitten, en dan ook nog eens zinloos vernielen.
Ikzelf ben totaal niet een agressief type, maar ik daag diegene die het gedaan heeft uit om het nog een keertje te doen, alleen dan als ik er naast sta.....
Sorry voor mijn hele verhaal, maar jij veel sterkte met het herstel. (is altijd balen)
Ik kan daar zo verschrikkelijk kwaad om worden......
Toevallig rij ikzelf nu samen (vanwege total loss BMW) in een suzuki swift (13 jaar oud) die technisch nog prima is en mij nu naar mijn werk brengt. Kom ik gisteren bij de auto..... zo'n zelfde soort verhaal: ruitenwisserarm compleet afgebroken en ook spiegel eraf op de grond
Waar halen ze toch het gore lef vandaan om met hun poten aan jouw spullen te zitten, en dan ook nog eens zinloos vernielen.
Ikzelf ben totaal niet een agressief type, maar ik daag diegene die het gedaan heeft uit om het nog een keertje te doen, alleen dan als ik er naast sta.....
Sorry voor mijn hele verhaal, maar jij veel sterkte met het herstel. (is altijd balen)
Laatst gewijzigd door Marcie Marc op 14 nov 2010, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hopelijk kan het waarborgfonds hier nog een rol in spelen...
Echt balen zo, altijd weer van die dure schades. Zeker met M-spiegels...
Echt balen zo, altijd weer van die dure schades. Zeker met M-spiegels...
Klote man
Misschien dat je hier iets mee kunt, om de schade enigszins te beperken:
http://link.marktplaats.nl/395354225
Origineel en ook gelijk in jouw kleur.
Misschien dat je hier iets mee kunt, om de schade enigszins te beperken:
Balen Luuk!
Echt misselijke streken! ..
Als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag!!!
(Stuur je wel ff PB)..
Echt misselijke streken! ..
Als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag!!!
(Stuur je wel ff PB)..
Zo hé, wat een asociale mensen zijn er toch...!!!!!!!!!!!
'Sterkte' man!!!!
'Sterkte' man!!!!
Klote is dat als ze niet van andermans spullen af kunnen blijven (|
Dat soort mensen heeft echt het IQ van een spons op laag water omfg...
Dat soort mensen heeft echt het IQ van een spons op laag water omfg...
Bedankt voor de reacties mensen, ben nu onderhand een beetje bedaard.
Ik zal eens kijken wat ik daar mee kan!Hopelijk kan het waarborgfonds hier nog een rol in spelen...
Dankje heb de verkoper een mail gestuurd, ben alleen bang dattie ze per paar verkoopt.Misschien dat je hier iets mee kunt, om de schade enigszins te beperken:
sh** man zwaar kl*te voor je. Hoop dat alles snel geregeld wordt. En wat betreft de dader(s) op het moment dat ze gepakt worden lijkt mij dat ze Ceremonieel op het marktplein een nekschot moeten krijgen. Gewoon met je p*ten van andermans spullen blijven.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Hopelijk is alles snel verholpen Luuk en blijven ze er nu vanaf!
Ik ben nu ook genoodzaakt hem ergens neer te zetten waar ik weinig tot geen zicht er op heb, en zit er -ondanks dat ik hem pas een kleine week heb- te wachten tot ze mijn verkorte antenne er af jatten .. Ook zulke misselijke streken!
Ik ben nu ook genoodzaakt hem ergens neer te zetten waar ik weinig tot geen zicht er op heb, en zit er -ondanks dat ik hem pas een kleine week heb- te wachten tot ze mijn verkorte antenne er af jatten .. Ook zulke misselijke streken!
Ah klote man...
Dat ze toch eens van andermans spullen afblijven...zo hebben ze bij mij ook een keer de spiegel eraf getrapt.
Je moest ze maar te pakken krijgen...
Succes ermee!
Dat ze toch eens van andermans spullen afblijven...zo hebben ze bij mij ook een keer de spiegel eraf getrapt.
Je moest ze maar te pakken krijgen...
Succes ermee!
Thnx mensen! Ben momenteel nog niet veel verder maar ben druk rond aan het zoeken voor een andere spiegel of evt. een binnenwerk, daar ben ik ook al mee geholpen omdat de rest van de schade aan de spiegel wel met een nieuw likje verf te verhelpen is.
Eigenlijk te schandalig voor woorden dat we hier uberhaupt bang voor moeten zijn, toch is het helaas zo ;(Ik ben nu ook genoodzaakt hem ergens neer te zetten waar ik weinig tot geen zicht er op heb, en zit er -ondanks dat ik hem pas een kleine week heb- te wachten tot ze mijn verkorte antenne er af jatten