Opt1mus: part out !!!
Re: Opt1mus: APK modus
Dan leg je hem er toch zo los bij? dattie eraf gevlogen is Maar laten we er vanuit gaan dat je geen aanrijding krijgt
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Waarom zou dat? Je kenteken zit er aan de achterkant toch op? Dat is alleen voor herkenning. Als ie z'n papieren bij zich heeft is dat ook identificatie van het voertuig. Kentekenplaat doet niets af aan techniek of inschattingsfouten .Mac schreef:Kun je bij een aanrijding geen gezeik krijgen met de verzekering?
daar zie ik ook het probleem niet van in Mac....
Auto is toch gewoon verzekerd, al zaten er paarse platen op.
Auto is toch gewoon verzekerd, al zaten er paarse platen op.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Just checking
Stel dat je een advocaat tegenover je krijgt die aan kan tonen dat zijn client geschrokken is door het feit dat jij geen plaat voorop had.... Of maak ik het nu erger dan het ooit zou kunnen zijn?
Stel dat je een advocaat tegenover je krijgt die aan kan tonen dat zijn client geschrokken is door het feit dat jij geen plaat voorop had.... Of maak ik het nu erger dan het ooit zou kunnen zijn?
doemdenker.....
Touring zonder dakrails:
Als je daar al van schrikt dan lijkt en levenslange ontzegging me op z'n plaatsMac schreef:Just checking
Eergisteren afkeur gehad op kentekenverlichting(handgreep kofferbak): houders groen uitgeslagen + vervangingslampje deed t niet.
Dus bij de (st)Dealer een compleet nieuwe unit besteld (kosten 80 euro) want aan losse onderdelen doen ze niet. Krijg ik dat ding in losse onderdelen aangeleverd maar wel netjes ingeseald in 1 pakket en kunststof lijst in grondlak en nog te spuiten in autokleur( :* (read my sarcasm).
Dus dacht ik even slim te zijn door de in kleur gespoten lijst over te zetten ... ziet ie vastgekit x| ... Dan maar los gemonteerd zonder rubbers en helemaal ingetaped en zo door de APK geloosd... en zien of ik komend weekend het binnenwerk kan overzetten naar het origineel onderdeel ...
Moraal van t verhaal: is er niet ;(
Dus bij de (st)Dealer een compleet nieuwe unit besteld (kosten 80 euro) want aan losse onderdelen doen ze niet. Krijg ik dat ding in losse onderdelen aangeleverd maar wel netjes ingeseald in 1 pakket en kunststof lijst in grondlak en nog te spuiten in autokleur( :* (read my sarcasm).
Dus dacht ik even slim te zijn door de in kleur gespoten lijst over te zetten ... ziet ie vastgekit x| ... Dan maar los gemonteerd zonder rubbers en helemaal ingetaped en zo door de APK geloosd... en zien of ik komend weekend het binnenwerk kan overzetten naar het origineel onderdeel ...
Moraal van t verhaal: is er niet ;(
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
O,o,o.....,Opt1mus toch x|Opt1mus schreef:als je bijna de stad niet uit komt niet nee, ik rij alleen maar provinciaal en op de snelweg tijdens de spits.
als ik buiten de bebouwde kom rij en er komt een agent met tegemoet zal het hem heus niet 123 opvallen dat ik zonder voorplaat rij en mocht hij het wel zien zal hij echt geen 180gr handrembocht maken om me achterna te gaan.
Idem op de snelweg, daar komen ze van achterop en zal het zo ook niet 123 opvallen.
- Spoiler: Laat zien
Ben ik na 2 jaar weer eens van de partij en dan lees ik dit. ;(
Ha,ha,ha,maakt mij niets uit hoor,staat wel lekker strak zonder voorplaat. ;D
Mooie updates aan je bimmer
Ziet er supermooi en strak uit
Gr Aschwin
HEY! , de weg naar hier weer gevonden?
Tis maar goed dat je van de week eerder naar binnen bent gegaan, op de laatste 50 meter een plensbui op ons dak gekregen
Tis maar goed dat je van de week eerder naar binnen bent gegaan, op de laatste 50 meter een plensbui op ons dak gekregen
Touring zonder dakrails:
Re: Opt1mus: mijn " ///M " Touring
Bedankt voor de complimenten Jurgen
Ik ben in afwachting van een kleine update die in deze donkere tijden wel van toepassing komt denk ik....
Ik ben in afwachting van een kleine update die in deze donkere tijden wel van toepassing komt denk ik....
Touring zonder dakrails:
Kentekenverlichting aan de voorkant?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Dat is wel een mooie mod voor de kersttijd. Zo'n miniboom. Eens kijken of ik die ergens kan scoren320driver schreef:Kerstboom op je dash?