BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ja. Die staat te koop in opdracht van een autobedrijf.
Hier staat 'ie te koop voor 15.950
Op die veiling zit overigens gewoon een minimum prijs, en is excl. BTW en veilingkosten.
Hier staat 'ie te koop voor 15.950
Op die veiling zit overigens gewoon een minimum prijs, en is excl. BTW en veilingkosten.
www. M3 register .nl
In 2011 komt www.e46m3.nl onlinewillem-57 schreef:Touwens, kunnen we niet een lijst maken van BMW's waarvan we zeker weten dat die teruggedraaid zijn.
Deze lijst zou dan met foto en kenteken op het forum bij BMW MARKT kunnen worden geplaatst.
Dan weten in ieder geval forumers waar ze aan toe zijn.
Je kunt er dan ook bijzondere schade gevallen bij zetten.
BMW's die te erg in elkaar hebben gezeten.
Misschien een idee
www. M3 register .nl
Als jij er iets :///m:3e te maken hebt, komt dat helemaal goed
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
special 3 site:
Laatst gewijzigd door willem-57 op 31 dec 2010, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Albert..M3
super kan al niet wachten .
Deze heeft toch ook al een terugdraai geschiedenis?ben er laatst wezen kijken maar ziet er verder wel redelijk uit.
B46 schreef:Zeg Mpower343 , was de 14-HR-NR niet van jou...? x|
Nee...
Whats up met die 14-hr-nr ?
Hele mooie auto, en niet duur. Wat mij opvalt is als je naar de tellerbak kijkt, en naar het digitaal tellertje voor de versnellingen er een ( 0 ) staat. Bij mijn M3 staat er een ( N ) als die in neutraal staat. Ik dacht dat bij al de facelift type's M3 zo was?
M, the Most Powerful Letter in the World!
Mooie Occasions Martijn M3.
Ik heb ook de facelift en bij mij staat er ook een 0 in de neutraal stand
ik vind hem toch behoorlijk aan de prijs: je praat over bijna 30.000 eurotjes. voor een auto die al bijna 7 jaar oud is.M535I schreef:Hele mooie auto, en niet duur.
natuurlijk is M3 een geweldige auto, maar ik vind deze toch wel erg duur. misschien niet zo veel gelopen, maar toch.
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
Bubbieee schreef:En geen stoelverwarming wel zo lekker met lederen bekleding . Hij ziet er wel keurig uit, B46 kan je er vast meer over vertellen.
En hopelijk ook iets over deze http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v3pvlj1fldqz
Pluspunten : van 2004, Bijna full-options, Interieur ziet er nog heel netjes uit,
Minpunt: Een hoge km stand, maar daarin tegen is hij wel dealer onderhouden. Zelfs bij mijn huidige dealer, ik vind zelf BMW van Poelgeest een zeer goede dealer!
beetje late reactie over deze auto, maar ik ben bij deze auto even wezen kijken.
eigenaar van de zaak en werknemers rijden in deze auto en stond destijds te koop voor 28,500 euro. beetje veel naar mijn mening.
ikzelf vond dat de motorkap niet lekker zat, leek wat verschil tussen rechts en links te zitten.
vervolgens even mee gereden met de dealer. de motor draaide nog geen 2 min. en hij jankte hem vol naar de 6000 toeren. daar had ik toch ni zown lekker gevoel bij aangezien ze er zelf ook in rijden.
motortje klonk wel perfect en aankoopkeuringen enz waren absoluut geen enkel probleem. auto al zijn beurtjes netjes gehad.
alleen niet gekeken naar inspectie 2, wist nog niet dat die zo duur was.
minpuntje vond ik wel dat je zag dat deze auto al behoorlijk gebruikt is. vooral van binnen.
zie wel dat de prijs 4000 gezakt is.
gr. patrick
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3