325Ci ///M - Verkocht
Re: 325Ci ///M: Pech!
Nee spiegelvoet is alleen beschadigd qua verf, opnieuw spuiten dus. Het binnenwerk wat oa zorgt voor het inklappen is afgebroken dus daar zou ik wel mee geholpen zijn.
Was ik al bang voor
sh** wat een verhaal weer, ze zouden het inderdaad eens moeten doen als je er zelf bij staat
Sterkte met de schade.
Sterkte met de schade.
Re: 325Ci ///M: Wintermodus
Vanmiddag even gauw wat foto`s geschoten van de wintermodus.
Echt toonbaar is de auto niet, zo vies en zonder spiegel, maar ergens heeft het wel wat
De spiegel en de rest van de schade wordt overigens komende maandag gerepareerd. Heb mooi gebruik kunnen maken van het waarborgfonds
Echt toonbaar is de auto niet, zo vies en zonder spiegel, maar ergens heeft het wel wat
De spiegel en de rest van de schade wordt overigens komende maandag gerepareerd. Heb mooi gebruik kunnen maken van het waarborgfonds
Die zijn inmiddels alweer een paar weken geleden schoon en droog hun winterslaap begonnen ja
Schoon opbergen... dat moet ik nog doen!
Maar ziet er goed uit hoor! Sinds wanneer heb jij deze winter wielen? ACS Replica? Wel gaaf!
Maar ziet er goed uit hoor! Sinds wanneer heb jij deze winter wielen? ACS Replica? Wel gaaf!
Al sinds ik de auto heb, kreeg ze erbij toen ik m kocht. Het zijn idd ACS replica's in 16". Ze staan wel leuk maar eigenlijk wil ik er nog eens een setje styling 68 onder hebben als winterset.
Hmm.. een maat van mij heeft ze onder een sedan. Vind het eigenlijk een beetje tegenvallen..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Dat is gelukkig geregeld dan, beter!mantisnl schreef: De spiegel en de rest van de schade wordt overigens komende maandag gerepareerd. Heb mooi gebruik kunnen maken van het waarborgfonds
Lekker spelen in de sneeuw
- ///M 330Ci
Super coupe, maar zo zonder spiegel ziet 'ie er niet uit ;(
Bitches
Mooi dat ie binnekort gefixt word
Bitches
Mooi dat ie binnekort gefixt word
Freude am Fahren
Re: 325Ci ///M: Vernieuwde Wintermodus
Deze week is de schade hersteld en heb ik een setje Styling 68 op de kop weten te tikken.
Vandaag bandjes en de wielen gemonteerd en de auto even gauw gepoetst. Hij staat er nu weer lekker fris bij
Toen ik de velgen ging halen kwam ik er helaas achter dat het 2 orginele en 2 replica`s waren. Deze gaan waarschijnlijk nog een keer plaats maken voor 2 orginele, al is het verschil niet heel goed te zien. Voor nu vind ik het prima in ieder geval
Vandaag bandjes en de wielen gemonteerd en de auto even gauw gepoetst. Hij staat er nu weer lekker fris bij
Toen ik de velgen ging halen kwam ik er helaas achter dat het 2 orginele en 2 replica`s waren. Deze gaan waarschijnlijk nog een keer plaats maken voor 2 orginele, al is het verschil niet heel goed te zien. Voor nu vind ik het prima in ieder geval
Hehe.. dat ziet er toch weer goed uit! Beter dan je vorige wintervelgen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
kijk dát is nou een nette E46 coupé. fijn dat je schade is hersteld en dit is toch wel m'n favoriete winterset op een E46, knappe pics!
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Mag dan hopen dat je wel een replica prijs voor die twee hebt betaald en niet de "originele" prijs ..
Maar dit staat echt 10x beter! I OEM
Maar dit staat echt 10x beter! I OEM