DEPO koplampen E46 Sedan (PFL) ; is dat wat ?
DEPO koplampen E46 Sedan (PFL) ; is dat wat ?
.
1 van mijn originele Bosch koplampen heeft na 12 jaar trouwe dienst een chronisch vochtprobleem. In de zomermaanden geen last, maar de wintermaanden levert een continue vorm van incontinetie op.
En dan dus vocht in de vorm van condens aan de verkeerde kant van het ruitje ; de binnenkant.
Het met regelmaat wegfohnen van het vocht biedt geen soelaas.
Mega storend.
En ook niet 1-2-3 op te lossen, omdat 1 van de zwarte clipjes van het koplamphuis, daar waar het ruitje mee vast zit, is afgebroken, dus het ruitje dicht niet meer fatsoenlijk af.
Nou kom ik op MP een nieuw setje koplampen van DEPO tegen.
Helemaal vers voor zo'n 160 Euries.
Vraag nu : is dat wat, die DEPO dingen ?
Gewoon plug-and-play ?
Of zegt U : afblijven ; is niet wat.
.
1 van mijn originele Bosch koplampen heeft na 12 jaar trouwe dienst een chronisch vochtprobleem. In de zomermaanden geen last, maar de wintermaanden levert een continue vorm van incontinetie op.
En dan dus vocht in de vorm van condens aan de verkeerde kant van het ruitje ; de binnenkant.
Het met regelmaat wegfohnen van het vocht biedt geen soelaas.
Mega storend.
En ook niet 1-2-3 op te lossen, omdat 1 van de zwarte clipjes van het koplamphuis, daar waar het ruitje mee vast zit, is afgebroken, dus het ruitje dicht niet meer fatsoenlijk af.
Nou kom ik op MP een nieuw setje koplampen van DEPO tegen.
Helemaal vers voor zo'n 160 Euries.
Vraag nu : is dat wat, die DEPO dingen ?
Gewoon plug-and-play ?
Of zegt U : afblijven ; is niet wat.
.
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Re: DEPO koplampen E46 Sedan (PFL) ; is dat wat ?
of het mooi is moet je zelf maar oordelen:
ik vind ze gewoon netjes...
niks mis mee zeker voor t geld niet, licht van de angel eyes is wat minder maar goed dat is wel te overzien. kwaliteit is verder vind ik wel goed.../ ruim voldoende
dit is trouwens de Ex-320d van kleXo.E46
ik vind ze gewoon netjes...
niks mis mee zeker voor t geld niet, licht van de angel eyes is wat minder maar goed dat is wel te overzien. kwaliteit is verder vind ik wel goed.../ ruim voldoende
dit is trouwens de Ex-320d van kleXo.E46
het zijn prima dingen.. wel opletten op fabriek fouten die worden wel eens gemaakt bij depo.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Als die dat wel zou doen dan zou ik voor ccfl gaan. Die schijnen veller en egaler (die van mij dan).
Het is prima merk en niks mis mee en ze zijn overal bekend !
BMW Bayerische Motoren Werke
...helemaal goed gedacht...!Darudevampire schreef:
Ik denk niet dat Ron gelijk DEPO's met Æ's erin zal aanschaffen?
...standaard is goed genoeg...
...budget hè ?!
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Standaard is het 'nieuwe' tunen
@reloader: beetje mijn foto's jatten.. grmpf..
pasvorm was gewoon goed, verder is het gewoon plug&play en werkt alles zoals het oem ook werkt. nooit last gehad van foutmeldingen en/of vocht..
pasvorm was gewoon goed, verder is het gewoon plug&play en werkt alles zoals het oem ook werkt. nooit last gehad van foutmeldingen en/of vocht..
k zet er toch netjes jou naam bij ;(
Een vriend van mij heeft deze ook gemonteerd in zijn E46 PFL. Helaas zijn dit geen E keurmerk koplampen! Dat is teminste niet af te lezen op het koplampglas/plastic. Verder heeft hij ook geen last van vocht of dergelijke. Enkel op het begin heel even. Dat lijkt normaal te zijn bij depo.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Bij mij zat er wel een E keurmerk op evenals goedkeuring voor xenon. Lijkt me sterk dat daar per land verschil in zit, maar daar had ik extra opgelet omdat ik anders gezeik zou krijgen met de duitse keuring.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Gaat het om DEPO's met lenzen, of reflectors?
- Kevin ///M
Ik heb zulke depo's in mijn E36 gehad. Ook met die angel eyes. Ik vond ze erg mooi. Maar de kwaliteit was echt slecht. Er zat regelmatig vocht in. Na grondig afkitten niet meer. De afsluitklepjes van de lampen waar je ze verwisseld braken gewoon stukken af zo broos was het materiaal. Voor het geld best leuk. Maar ik zou een setje oem kopen op marktplaats, of je huidige weer vochtvrij maken met een nieuwe rubber seal of kit.
Succes
Kevin
Succes
Kevin