BMW 545i E60 M-sport. *pagina 8 onboard nurnburgring*
Re: BMW 545i E60 M-sport.
Uitbreken ? Je moet ook met je vingers van die DTC knop afblijven !
Lijkt me heel fijn rijden hoor, een V8 in een 5-serie; heerlijk geluid altijd - zo'n mooie roffel uit de uitlaten.
Maar die 333 pk's haal ik ook wel als m'n 535d gechipt is .... (plus 700 Nm koppel :> )
Voor je vraag over chiptunen kun je evt. kijken op de site van Beek Auto Racing (Den Haag); www.beekautoracing.nl
Ik zal eens opletten in de omgeving van Eindhoven of ik je tegenkom; ik werk in Veldhoven en soms op Flight Forum.
(mijn kenteken is makkelijk te onthouden; ..-RT-DT denk maar aan Star Wars; R2D2 !)
Lijkt me heel fijn rijden hoor, een V8 in een 5-serie; heerlijk geluid altijd - zo'n mooie roffel uit de uitlaten.
Maar die 333 pk's haal ik ook wel als m'n 535d gechipt is .... (plus 700 Nm koppel :> )
Voor je vraag over chiptunen kun je evt. kijken op de site van Beek Auto Racing (Den Haag); www.beekautoracing.nl
Ik zal eens opletten in de omgeving van Eindhoven of ik je tegenkom; ik werk in Veldhoven en soms op Flight Forum.
(mijn kenteken is makkelijk te onthouden; ..-RT-DT denk maar aan Star Wars; R2D2 !)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- GenuinePaul
Thnx Frank535!Frank535 schreef:Uitbreken ? Je moet ook met je vingers van die DTC knop afblijven !
Voor je vraag over chiptunen kun je evt. kijken op de site van Beek Auto Racing (Den Haag); http://www.beekautoracing.nl
De v8 is idd zeer plezier om mee te rijden dat geroffel verveeld nooit. Al heb ik soms wel zoiets van mag wel meer geluid uit de uitlaat komen als ik hem flink op toeren jaag.
Ik zal eens een vrijblijvend mailtje sturen naar die Beek Auto Racing. Wat ze evt mij kunnen bieden. Hoor hier overal goede verhalen over ze.
R2D2 hahaha die zal ik zo wel onthouden ja! Jou 535d zal wel gaan als de brandweer idd. Heb genoeg filmpjes op youtube gezien. Vergelijkingen tussen 545i en 535d het is dat de 545i stuk lichter is anders had ie het er maar moeilijk mee.
Grtz
Driving an BMW makes you smile everyday!
Zo te zien je auto gekocht bij Rijt auto's....
die man koopt alleen auto's in als alle boekjes en historie erbij zit.... dus gegarandeerd eerlijke auto's !!!!
Ziet er erg dik uit!!!!!
die man koopt alleen auto's in als alle boekjes en historie erbij zit.... dus gegarandeerd eerlijke auto's !!!!
Ziet er erg dik uit!!!!!
- Edit:
- even gegoogled en kom inderdaad ook negatieve ervaringen tegen... en hij is een stuk duurder als de andere auto's uit dezelfde klasse... dus trek mijn bovenstaande post in
Laatst gewijzigd door runnerted op 02 feb 2011, 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Diverse fora's zijn tog niet echt te spreken over desbetreffende garage.
Google maar eens voor de gein. Ik durfde het niet aan iig
Google maar eens voor de gein. Ik durfde het niet aan iig
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
- GenuinePaul
100% weetje het toch nooit! Maar ik had er alle vertrouwen over. De boekjes klopten en had echt enorm veel informatie erbij gekregen. In duitsland doen ze toch alles veel beter bijhouden als hier in NL vind ik. Probleem was dat ik 2 inruilers had. Anders had ik er zelf een uit duitsland gehaald. Dit was de beste keus voor mij en ik had er de volste vertrouwen in. En moet zeggen ik heb niks te klagen alles eerlijk afgehandeld en geen adders onder het gras. Tuurlijk ik heb ook rond gegoogled en heb ook wat mindere ervaringen getroffen. Maargoed zoals ik al zeg 100% weetje het nooit. En zon garage bedrijf ook niet. Heb het geluk gehad dat een goede kennis van mij een ex-bmw garage medewerker is. Die deze types van onder naar boven uit zun hoofd kent. En die vond deze in complete nieuwstaat en de slijtage onderhevige dingen waren in duitsland al vervangen etc etc. Ik kan me geluk niet op eigenlijk.
Groetz.
Groetz.
even een aanpassing gemaakt aan mijn vorige post....
Des al niet te min, het blijft een prachtwagen!!
en altijd super om iemand mee te nemen die er bijna alles vanaf weet
heb je nog verdere mod plannen?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
je weet nooit idd.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition
Zo, 26 jaar en nu al een monster van een auto voor de deur. Netjes hoor! En natuurlijk een dat blok wat erin zit pfff, wat moet daar een heerlijk geluid uitkomen als ik de mijne al kicken vind (530d)
- GenuinePaul
Over je vorige post prijzen zijn maar relatief Maargoed ik heb goede deal en niks te klagen.runnerted schreef:even een aanpassing gemaakt aan mijn vorige post....
Mod plannen. Ik zit toch wel te denken aan LCI achterlichten. Maar lees dat er toch flink wat haken en ogen aan zitten.
Motortuning met een chip. Want rijd nu in duitsland als het kan continue 260km/h teller begrensd. Je merkt dat ie nog zoveel over heeft maar hem gewoon inhoud met die begrenzer. Het is net als je 180 rijd stelt niks voor met zon auto hehe.
Dankje Ogerr530 dat geluid is idd een verslaving haha. Dat geroffel word nooit saai. Vond ik idd al met de 328i. Dus jouw 530d zal ook heerlijk klinken!Ogerr530 schreef:Zo, 26 jaar en nu al een monster van een auto voor de deur. Netjes hoor! En natuurlijk een dat blok wat erin zit pfff, wat moet daar een heerlijk geluid uitkomen als ik de mijne al kicken vind (530d)
thnx voor je reactie mbt het rijplezier wat de E60 biedt, uiteraard verschilt het per uitvoering ook, een 530 lijkt mij al een stuk sportiever rijden dan een 525 etc. ben echt beniewd hoe zo'n E60 stuurt. ik zag dat ze bij Rijt binnenkort weer twee 545's en een 530 binnenkrijgen...
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
- GenuinePaul
Geen dank BM-DUB. Maar idd zeker per uitvoering verschilt het. Ik vind hem geweldig sturen!
Zeker een x bij van rijt langs gaan als je intresse hebt. Ik persoonlijk kan het zeker aanraden! Succces.
Groetz Paul
Zeker een x bij van rijt langs gaan als je intresse hebt. Ik persoonlijk kan het zeker aanraden! Succces.
Groetz Paul
Laatst gewijzigd door Gast op 08 feb 2011, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
- GenuinePaul
*update 2 fotos van mijn nieuwe winter wielen.
Dunlop sp winter
245/40 r18
Hoe de naam presies is van die winterwielen weet ik niet. Weet wel dat het BMW wielen zijn hehe. De m stikkers zijn afgelopen trip in duitsland eral vanaf gespoeld. Volgende x toch maar vastlijmen hehe.
Kwamen overal erg goed uit de test. Heb eral door de sneeuw meegereden ze geven voldoende grip.
Sneeuw kettingen voor de aankomende wintersport moet ik nog even regelen. Want verse sneeuw/ijs op een helling en achterwiel aandrijving....forget it
Dunlop sp winter
245/40 r18
Hoe de naam presies is van die winterwielen weet ik niet. Weet wel dat het BMW wielen zijn hehe. De m stikkers zijn afgelopen trip in duitsland eral vanaf gespoeld. Volgende x toch maar vastlijmen hehe.
Kwamen overal erg goed uit de test. Heb eral door de sneeuw meegereden ze geven voldoende grip.
Sneeuw kettingen voor de aankomende wintersport moet ik nog even regelen. Want verse sneeuw/ijs op een helling en achterwiel aandrijving....forget it
- Dutch 530i
Nice winter set Paul! I have the same tyres on mine.
My dad has these wheels in 18" replicas on his 1 series. Lovely in the flesh!
My dad has these wheels in 18" replicas on his 1 series. Lovely in the flesh!