Even voorstellen...

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
wbertels

Even voorstellen...

Bericht door wbertels » 04 feb 2011, 10:50

Heb na jaren andere tweede hands auto's gereden te hebben mezelf getracteerd op een mooie BMW 316i compact van 2003. 8) Auto ziet er netjes uit en heeft niet veel op de teller. Ik verwacht er minimaal nog 5 jaar plezier van te kunnen hebben. De auto rijdt super strak en niet onbelangrijk is ook nog enigszins schappelijk in verbruik. 1 op 16 op de cruise control op de snelweg vind ik acceptebel voor het milieu en mijn portomonnee. :)

Klein onderhoud op de elektrische installatie doe ik waar mogeliijk zelf. Voor de rest vertrouw ik op mijn garage.

Met de informatie op de fora :amen: heb ik tot nu toe mijn carkit vervangen (nokia CLARK voor een CK-7W bluetooth) en een defecte koplamp. Lastigste was dat de oorspronkelijke carkit draden niet goed aangesloten waren (blijkbaar door een beun gebeurd :roll: ) en het even duurde voor ik daar achter was.

Aux in. Heb getracht de DIY kabel te maken en aan te sluiten om de aux ingang van de radio te benutten. Dat project loopt nog. De radio herkent wel de kabel, maar zodra de MP3 speler of telefoon er signaal op zet schakelt hij terug naar radio. (|

Ik moet nog even uitzoeken hoe de achter ruitenwisser aangezet kan worden (hij schakelt niet mee met de voor wissers). Handleiding is hier niet echt duidelijk over. Het zou kunnen betekenen dat hier iets defect is. ;(

Ik zal niet een heel frequente forumbezoeker worden, maar mocht iets tegenkomen waar anderen wat aan kunnen hebben, zal ik posten.

Dank voor de info die ik tot nu toe van jullie kon gebruiken! :zwaai:

W. Bertels

Beens1

Re: Even voorstellen...

Bericht door Beens1 » 04 feb 2011, 16:56

Welkom! :zwaai:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”