show hier je kentekenplaathouder
-
Re: show hier je kentekenplaathouder
Liever een ster in de voorruit, dan op de motorkap.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
mercedes;
Makers En Rijders Combineren Ergernis Drank En Schroot..
Makers En Rijders Combineren Ergernis Drank En Schroot..
Leuke topic en hierbij mijn kenteken plaat houder;)
- Spoiler: Laat zien
Ik heb er eentje met de naam van de Duitse dealer erop. Daar heb ik gewoon een stukje zwarte isolatietape overheen geplakt en daarmee vind ik het wel weer primaMooggie schreef:Ben er trouwens al achter wat die kleuren betekenen ....de Molukse vlag ... heb ik dus al 3 maanden mee rondgereden.
Vorige eigenaar kwam van de Molukken, dus eigenlijk wel logisch, maar toch maar even een ander houdertje eromheen gooien binnenkort, bijvoorbeeld die power van E-bay.
Ik had er ook een met de Duitse dealer erop, Hammer Gruppe ofzo, is helaas stuk gegaan toen die duitser zijn eigen plaat eruit haalde
bij mij zit nog steeds de houder van de garage waar ik hem ge kocht heb.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Vandaag besteld via eBay ... gaat mijn eerste 'mod' worden ...Mooggie schreef:Ben er trouwens al achter wat die kleuren betekenen ....de Molukse vlag ... heb ik dus al 3 maanden mee rondgereden.
Vorige eigenaar kwam van de Molukken, dus eigenlijk wel logisch, maar toch maar even een ander houdertje eromheen gooien binnenkort, bijvoorbeeld die power van E-bay.
sonde...
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
...maar altijd nog beter dan waar ik nu mee rond rij ... en op zich kan zo'n houder volgens mij prima bij een volledig M-technik uitgevoerde wagen met 272 pk (doet naam wel eer aan dus) ...
Verder gewoon vrij subtiel en iets heel anders dan bijvoorbeeld een M logo op de kofferbak.
Verder gewoon vrij subtiel en iets heel anders dan bijvoorbeeld een M logo op de kofferbak.
Laatst gewijzigd door Farl op 08 mar 2011, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Klopt, precies ook mijjn idee
Er zijn echter binnenkort BMWPortal plaathouders
Als ik nu m'n mond heb voorbijgepraat moet 1 van de mods maar even ingrijpen
Er zijn echter binnenkort BMWPortal plaathouders
Als ik nu m'n mond heb voorbijgepraat moet 1 van de mods maar even ingrijpen
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Goed nieuws!
Iemand trouwens een idee waar je die speciale schroeven met gele/blauwe dopjes voor kentekens kan bestellen (en dan niet per 100) ik heb er 4 nodig maar kan ze nergens vinden. Ben overal zowat langsgeweest...
Iemand trouwens een idee waar je die speciale schroeven met gele/blauwe dopjes voor kentekens kan bestellen (en dan niet per 100) ik heb er 4 nodig maar kan ze nergens vinden. Ben overal zowat langsgeweest...
Daar ben ik dus vandaag geweest, maar had ze niet aangezien ze nu overal plaathouders gebruiken, waar je het erin schuift.
Ik heb de M-power kentekenplaathouders inmiddels binnen, maar kom er nu achter dat mijn oude kentekenplaat helemaal zit vastgelijmd/-nageld.
Eigenlijk wel ideaal voor eventuele dieven, zeker omdat je bij die nieuwe kentekenplaathouders de kentekenplaat er met je blote handen vrij makkelijk weer uit kan halen (tenzij je die natuurlijk ook gaat vastlijmen/-nagelen).
Verder heb ik die kleurentape de vorige eigenaar er uiteindelijk toch afgekregen met wat warm water/stickeroplosser, dus er staat nu gewoon weer netjes de naam op van een BMW dealer, op zich ook niet verkeerd.
Conclusie is in ieder geval dat de nieuwe kentekenplaathouders overbodig zijn geworden en ik ga ze dus weg doen. Kan ik iemand hier er toevallig nog blij mee maken?
Eigenlijk wel ideaal voor eventuele dieven, zeker omdat je bij die nieuwe kentekenplaathouders de kentekenplaat er met je blote handen vrij makkelijk weer uit kan halen (tenzij je die natuurlijk ook gaat vastlijmen/-nagelen).
Verder heb ik die kleurentape de vorige eigenaar er uiteindelijk toch afgekregen met wat warm water/stickeroplosser, dus er staat nu gewoon weer netjes de naam op van een BMW dealer, op zich ook niet verkeerd.
Conclusie is in ieder geval dat de nieuwe kentekenplaathouders overbodig zijn geworden en ik ga ze dus weg doen. Kan ik iemand hier er toevallig nog blij mee maken?
-
Die heb ik op mijn E46 zitten, vond het zilvere randje wel mooi bij mn auto passen. Via marktplaats.nl ben ik aan de houder gekomen.Jaapi schreef:Das opzich wel mooie houder!Fabian79 schreef:Op e30 fansite hebben ze nu een duutse