E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
- Dominic-Breda
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
een sleepoog die je niet kan verwijderen zit nooit zover buiten de auto uit,die zit dieper naar binnen.
En een trekhaak zit aan de achterkant en word dus iets lastiger om iemand ermee aan te rijden....
En een trekhaak zit aan de achterkant en word dus iets lastiger om iemand ermee aan te rijden....
Zo ver steekt die niet uit tov je nummerplaat...
Ennuh aan de achterkant moeilijker om iemand aan te rijden... Mijn auto heeft gewoon een achteruit hoor
Ennuh aan de achterkant moeilijker om iemand aan te rijden... Mijn auto heeft gewoon een achteruit hoor
Je mag geen scherpe uitstekende delen hebben. Zoals die fisher price spoilers die net wat breder zijn dan de auto. Dit mag denk ik wel.
Grt, René
Grt, René
- Dominic-Breda
haha !Griffendahl schreef:Mijn auto heeft gewoon een achteruit hoor
Idd grappig die achteruit maar het sleepoogje zo nadrukkelijk in het oog voeren zal zekers een paar vraagtekens bij oom agent oproepen x|
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Hoewel zo'n sleepoog vind ik soms best wel leuk :
- markkamphorst
Die oranje en groene zijn mooier dan die E60... Maar dit is ook het E46 topic
- JJ-BMW-F30
BMW 320 Ci Individual
Laatst gewijzigd door JJ-BMW-F30 op 01 mei 2011, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-- BMW_e46, The Perfect Driving --
Deze heb ik gevonden op e46fanatics.. Even daar gekeken in een topic.. naa niet normaal.
rondom oem 19'' m3 evo's 9,5 J et 27... ......Met wel getrokken banden 235 dacht ik.. Dit zou ik ook wel onder me auto willen.. Hoef je totaal niet uit te rollen met 235 banden en 9,5 j rondom? Want dan ga ik het denk ik wel serieus overwegen.. :~
rondom oem 19'' m3 evo's 9,5 J et 27... ......Met wel getrokken banden 235 dacht ik.. Dit zou ik ook wel onder me auto willen.. Hoef je totaal niet uit te rollen met 235 banden en 9,5 j rondom? Want dan ga ik het denk ik wel serieus overwegen.. :~
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ja, dat moet je wel... En je zult ook flink negatief camber moeten rijden, waar dus ook weer een dure aanpassing voor nodig is. En dan zullen je banden ook nog eens als een malle slijten.
Ok. Maar op andere foto's van diegene valt het wel mee hoe scheef ze eronder staan. Ze zitten er in mijn ogen gewoon recht onder..Dan is het geen negatieve camber toch..? Ik zal zo even wat meer foto ervan posten.
hier zijn ze. Ik vind het er zo dik uit zien echt niet normaal..Vond 9,5 J achter al dik..Laat staan rondom..
hier zijn ze. Ik vind het er zo dik uit zien echt niet normaal..Vond 9,5 J achter al dik..Laat staan rondom..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Camber valt nog wel mee. Maar ik kan het echt niet mooi vinden. Ten eerste die banden al niet, dat het zo getrokken staat. Een beetje mag, maar de velgrand zien vind ik echt lelijk. En ten tweede moeten ze echt wat verder naar binnen. Velgen horen niet buiten de auto uit te komen. De wielkasten moeten er gewoon precies op vallen.
Maar dat is slechts mijn mening
Grt, René
Maar dat is slechts mijn mening
Grt, René
Daar heb je wel gelijk in.. Ze moeten wel wat naar binnen ja.. Wellicht immitaties dan met een hogere et waarde.
Ik vind het geen gezicht... Je moet 3 keer zoeken naar de band, zo getrokken vind ik zo spuug en spuug lelijk...
Overigens, vind je het meevallen met camber ?? Groen is 0 graden camber, rood is het negatieve camber...
Overigens, vind je het meevallen met camber ?? Groen is 0 graden camber, rood is het negatieve camber...