Voor het eerst mijn auto gewassen in een WASBOX
Re: Voor het eerst mijn auto gewassen in een WASBOX
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me soms ook wel laat verleiden door die wasboxen hoor:P Vooral een broodje bal nadat je klaar bent doet et em:P
Ik was hem altijd bij mijn ouders. Die hebben een bron laten slaan in hun voortuin en daar komt mooi kalkvrij schoon water uit.
Bij het wassen hoort natuurlijk een lange klei-sessie
Bij het wassen hoort natuurlijk een lange klei-sessie
Laatst gewijzigd door kaasplank op 22 feb 2011, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
-
Njah ik ben nogal precies wat krasjes betreft maar ik vind het in de winter gewoon te koud om het volledig met de hand te doen . In de was-box krijg ik hem ook goed schoon hoor daar niet van, maar afgelopen zomer heb ik de auto gepolijst en was die zo goed als krasvrij en dat heb ik door +/- 10 was-box avondturen weer verpest...
Och ja... heb ik in het voorjaar weer wat te doen (h)
Och ja... heb ik in het voorjaar weer wat te doen (h)
een wasstraat is natuurlijk wat anders dan een wasbox x|
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
Klopt, en een soort van combi met een bezem om je auto echt te wassen met sop.judaz schreef:@ kaasplank,
En een wasbox, wat is dat dan (ik ben natuurlijk een belg) :fuit: ? gewoon een hogedrukspuit in een box of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zie het als een carport met daarin een hogedrukspuit en een soort van bezem waar je de auto daadwerkelijk mee wast.
Wel een goed punt van eerder om die bezem eerst ff lekker schoon te spuiten voor gebruik!
Zie ook foto hier: http://www.kupercenter.nl/index.php?page_id=22
(klik op foto van Opel Corsa en check de MUUR, daar hangt dat ding )
Onze bmw 316 type e46, bouwjaar 2001, accu loopt bij koudweer spontaan leeg,nadat ik hem 1 uur ergens heb geparkeerd,
is het de kachelweerstand ? of maakt hij elders kortsluiting? na uitlezen kon de garage het niet
vinden en adviseerd de accu en de kachelweerstand te vervangen, is er een andere oplossing mogelijk?
Wie geeft mij het antwoord? met vriendelijke groet Ed Raket
is het de kachelweerstand ? of maakt hij elders kortsluiting? na uitlezen kon de garage het niet
vinden en adviseerd de accu en de kachelweerstand te vervangen, is er een andere oplossing mogelijk?
Wie geeft mij het antwoord? met vriendelijke groet Ed Raket
Door een wasstraat gereden toevallig?
Wassen met de hand in een wasbox kan natuurlijk ook. Emmertje en eigen sponsje mee :~
Wassen met de hand in een wasbox kan natuurlijk ook. Emmertje en eigen sponsje mee :~