Nieuwe mod in aankomst graag jullie goed gewaardeerde mening
Re: handgrepen+lijsten meegespoten before/after
Thnx al blijft het meespuiten van de stootlijsten een punt van discussie wat betreft smaak 

Vind het moeilijk beoordelen...bij mij zijn de deurgrepen, motorkaprooster en daklijsten meegespoten in kleur en vindt dat wel netjes staan. Alles in kleur lijkt me ook wel mooi, helemaal omdat stootlijsten er vaak grauw uit gaan zien (maar daar heb je ook weer middeltjes voor)

Weet iemand of dat een af-fabriek optie was om 'delen' mee te laten spuiten?

Weet iemand of dat een af-fabriek optie was om 'delen' mee te laten spuiten?
Ja, dat was het... Bij een sedan worden dan handgrepen, daklijsten, motorkaprooster en handgreep van de kofferbak meegespoten. Meegespoten bumperstrips is geen optie geweest bij de E46 sedan/touring...
Mooie sedan in mooie kleur
ik ben een voorstander van alles meespuiten

-
Ik vind de meegespoten handgrepen en lijsten ook mooi, het het zelf ook. Ziet er netjes uit
Die velgen vind ik ook schitterend wil ze ook graag onder mijn auto hebben, heb precies dezelfde auto als jij.
Zijn dit nou orginele velgen of imitatie? en hoeveel inch zijn ze? Echte M6 velgen beginnen geloof ik bij 18. Zijn ze nou ook zwart van binnen? Kan dat nooit zo goed zien op foto'tjes.
Die velgen vind ik ook schitterend wil ze ook graag onder mijn auto hebben, heb precies dezelfde auto als jij.
Zijn dit nou orginele velgen of imitatie? en hoeveel inch zijn ze? Echte M6 velgen beginnen geloof ik bij 18. Zijn ze nou ook zwart van binnen? Kan dat nooit zo goed zien op foto'tjes.
Dag Mechanic,
Ja normaal vind ik deze velgen niet echt mooi omdat je ze op elke hoek van de straat wel tegen komt, maar in combi met stahlblau staat het echt mooi! Dit zijn imitatie velgen, de OEM velgen die lopen schuin naar binnen. Maar volgens mij passen die niet op een e46! Ja ze zijn heel donker grijs van binnen, volgens mij heet die kleur gun black metal.
Maar zeker een aanrader hoor deze velgen icm de kleur!!
Ja normaal vind ik deze velgen niet echt mooi omdat je ze op elke hoek van de straat wel tegen komt, maar in combi met stahlblau staat het echt mooi! Dit zijn imitatie velgen, de OEM velgen die lopen schuin naar binnen. Maar volgens mij passen die niet op een e46! Ja ze zijn heel donker grijs van binnen, volgens mij heet die kleur gun black metal.
Maar zeker een aanrader hoor deze velgen icm de kleur!!
-
aha ok, ik zelf kom ze niet zo makkelijk tegen. Ik zie ze veel in 19 inch maar dat vind ik te groot hooguit 18 meer wil ik er niet onder hebben. Hoeveel inch zijn de jouwe?
Die van mij zijn 19 inch, 18 inch is ook wel verkrijgbaar hoor:)
Nieuwe mod in aankomst graag jullie goed gewaardeerde mening
Dag Heren,
Mijn volgende mod komt eraan!
M3 spiegels en een nieuwe (voor) Bumper. De reden dat ik dit post is dat ik een vraag aan jullie allen heb.
Nu zijn er meedere keuzes mbt het kiezen van een nieuwe (voor) bumper, op de site van HL Automotive kan ik kiezen uit een M3 voorbumper en een m-tech2 voorbumper. Welke keuze zouden jullie maken als het om een PFL model gaat? Hieronder even een voorbeeld van de bumpers ter verduidelijking:
M3 Bumper:

Mtech 2 Bumper:

Over een maandje laat mijn budget het ook toe om een gehele set Mtech2 te kopen (voorbumper, sideskirts en achterbumper) is dit een aanrader of vinden jullie een voorbumper voldoende?
Graag jullie meningen hierover!
Mijn volgende mod komt eraan!
M3 spiegels en een nieuwe (voor) Bumper. De reden dat ik dit post is dat ik een vraag aan jullie allen heb.
Nu zijn er meedere keuzes mbt het kiezen van een nieuwe (voor) bumper, op de site van HL Automotive kan ik kiezen uit een M3 voorbumper en een m-tech2 voorbumper. Welke keuze zouden jullie maken als het om een PFL model gaat? Hieronder even een voorbeeld van de bumpers ter verduidelijking:
M3 Bumper:

Mtech 2 Bumper:

Over een maandje laat mijn budget het ook toe om een gehele set Mtech2 te kopen (voorbumper, sideskirts en achterbumper) is dit een aanrader of vinden jullie een voorbumper voldoende?
Graag jullie meningen hierover!
Re: Nieuwe mod in aankomst graag jullie goed gewaardeerde me
Dag Maurice,
Thnx voor je snelle response, als ik het goed begrijp raad jij een complete set aan van de mtech2. M3 links laten liggen toch?
Thnx voor je snelle response, als ik het goed begrijp raad jij een complete set aan van de mtech2. M3 links laten liggen toch?
Rieger maakt wel mooi spul moet ik zeggen!! Alleen schrik wel van de prijzen zeg
Ben benieuwd hoe het er bij jou uit gaat zien! Wanneer ga je het bestellen?

M3 zou ik nooit doen. Sowieso omdat ik die voorbumper al veel te 'vierkant' vind. En het ziet er heel dom uit van de zijkant, een M3 bumper terwijl je skirts en achterbumper nog standaard zijn.
Bij M-tech2 valt dit minder op, maar als je budget het toelaat zou ik het zeker in één keer allemaal goed doen.
Grt, René
Bij M-tech2 valt dit minder op, maar als je budget het toelaat zou ik het zeker in één keer allemaal goed doen.
Grt, René
Ik zou ook voor alles gaan, en dan mooi M-tech II.
Ik heb dit altijd een heel moeilijke keuze gevonden en dat is nog steeds zo. Waarschijnlijk ging ik zelf voor de MTech2.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Wat betreft de M3 spiegels, voor originelen gaan of gewoon niet doen
Voor de bumper zou ik zeggen, M-tech 1, ik vind M-tech 2 op een PFL niet echt een kloppend gezicht, net als dat ik M-tech 1 op een FL ook een vreemd gezicht vind.
Als je voor een M3 bumper gaat zou ik dat compleet maken met M-tech of M3 skirts en een M-tech 1 achterbumper.
Voor de bumper zou ik zeggen, M-tech 1, ik vind M-tech 2 op een PFL niet echt een kloppend gezicht, net als dat ik M-tech 1 op een FL ook een vreemd gezicht vind.
Als je voor een M3 bumper gaat zou ik dat compleet maken met M-tech of M3 skirts en een M-tech 1 achterbumper.