PHR's E46 Touring
Re: PHR's E46 Touring UPDATE 3-10-'10: 18" breedset
Velgen staan mooi!! ik had ze ook bekeken op "aangeboden", maar twijfelde hoe het zou staan onder mijn touring. Nu weet ik dus dat het mooi staat en dat ik een kans heb laten liggen ;(
Ik snap wat je bedoeld. Ik ben al enkele maanden aan het kijken voor 18" en ben daarbij dit type al vaker tegengekomen. Ik had ook m'n twijfels of het wel bij een Touring past. Ik ben via Google op zoek geweest naar foto's van een zwarte E46 Touring met dit type velg en heb hiervan enkele afbeeldingen gevonden. Ik vind zelf ook dat het heel goed staat.
Als je goed zoekt kom je ze vroeg of laat wel tegen. (volgens mij lopen er nu nog enkele veilingen op eBay Duitsland van dit model)
Als je goed zoekt kom je ze vroeg of laat wel tegen. (volgens mij lopen er nu nog enkele veilingen op eBay Duitsland van dit model)
Laatst gewijzigd door Farl op 03 okt 2010, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Staan erg netjes onder je touring
Erg mooi... Heb die velgen zelf ook
Mooie velgen
Hij is toch wat lager komen te staan zie ik, of lijkt dat maar zo op de foto ?
Je bent ook flink aan het poetsen geweest, ziet er goed uit
Hij is toch wat lager komen te staan zie ik, of lijkt dat maar zo op de foto ?
Je bent ook flink aan het poetsen geweest, ziet er goed uit
Hij is inderdaad nog een stukkie gezakt in de veren, maar da's maar heel weinig volgens mij. En tja, die ruimte rondom het voorwiel blijft wel erg groot hè . Voor de looks zou een schroefsetje niet verkeerd zijn, maar dat wordt nu even te duur voor me. En over het weggedrag (BMW sportonderstel) heb ik gelukkig niets te klagen, dus daar hoef ik het niet voor te doen.pvs schreef: Hij is toch wat lager komen te staan zie ik, of lijkt dat maar zo op de foto ?
Heb inderdaad flink zitten poetsen (op m'n knieen naast de wagen). Ik heb zo'n velgenborsteltje waarmee je ook goed in die hoekjes naast de spaken komt, maar het blijft een monnikenwerk . De velgen zijn er iig. goed van opgeknapt!
Re: PHR's E46 Touring
De banden waren verkeerd gemonteerd om de velgen. De 225mm banden lagen om de 8,5†brede velgen op de vooras en de 255mm brede banden lagen om de 8†velgen op de achteras. De voorbanden stonden getrokken op de velgen en de achterbanden lagen er te dik op. Eind oktober 2010 heb ik de banden laten wisselen. Het resultaat van deze wissen heb ik in het openingsbericht geplaatst.
In November heb ik de winterset gemonteerd en de auto laten uitlijnen. Er bleek behoorlijk wat versteld te moeten worden aan de stand van de wielen (vlucht/sporing). Zodra ik de zomerset er weer onder heb zitten zal ik nieuwe foto’s maken.
Ik heb pas geleden een sportstuur gemonteerd, maar weet nog niet of ik deze laat zitten. Dat kun je hier lezen.
In November heb ik de winterset gemonteerd en de auto laten uitlijnen. Er bleek behoorlijk wat versteld te moeten worden aan de stand van de wielen (vlucht/sporing). Zodra ik de zomerset er weer onder heb zitten zal ik nieuwe foto’s maken.
Ik heb pas geleden een sportstuur gemonteerd, maar weet nog niet of ik deze laat zitten. Dat kun je hier lezen.
Allemaal mooie en subtiele update's heb je gedaan!!
Misschien moet je het sportstuur vervangen voor een M-sportstuur, deze is nog dikker als het standaard stuur en ook een tikkeltje kleiner waardoor deze veel fijner aanvoelt
Misschien moet je het sportstuur vervangen voor een M-sportstuur, deze is nog dikker als het standaard stuur en ook een tikkeltje kleiner waardoor deze veel fijner aanvoelt
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Hey PHR!
Eindelijk gevonden! Mooie touring hoor! Wel grappig. Ik zie mijn 2 cabrio's ook nog op de foto terug haha
Eindelijk gevonden! Mooie touring hoor! Wel grappig. Ik zie mijn 2 cabrio's ook nog op de foto terug haha