E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
Ook als ik flink gas, blijft het verbruik 1:11.(weinig stadwerk)
Valt me helemaal niet tegen.
Valt me helemaal niet tegen.
Een vraagje, heb jij veel aan die Stinger ? ik heb er wel eens een overwogen maar vraag me af of je niet de hele dag in de valse melding piepjes zit.
Trouwens, brandstofverbruik is netjes.
Trouwens, brandstofverbruik is netjes.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Hebben de agentjes geen stinger detector bij zich?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ik heb de stinger alleen nodig voor de kilometerregistratie van mijn werk.
Er schijnt inderdaad ook radar software op te kunnen maar dat is verboden en die heb ik dus niet.
Die software schijnt perfect te werken. Overbodige piepjes schijn je te kunnen onderdrukken en in het geheugen op te kunnen slaan.
Ik begrijp ook dat er types Stinger bestaan die de politie niet meer kan traceren. Verder heb ik gelezen dat je die foute software met een druk op de knop kan wissen. Dat hebben ze netjes gemaakt.
Er schijnt inderdaad ook radar software op te kunnen maar dat is verboden en die heb ik dus niet.
Die software schijnt perfect te werken. Overbodige piepjes schijn je te kunnen onderdrukken en in het geheugen op te kunnen slaan.
Ik begrijp ook dat er types Stinger bestaan die de politie niet meer kan traceren. Verder heb ik gelezen dat je die foute software met een druk op de knop kan wissen. Dat hebben ze netjes gemaakt.
Vandaag met wat licht file werk en incidenteel flink accelereren 1 op 12,5. Dat gaat goed zo.
Die boefjes toch bij Stinger, je zou nog op ideeën worden gebracht die clandestien zijn met al die modernismen tegenwoordig.
Overigens, het lijkt er wel op of jouw auto steeds minder gaat verbruiken, kan ik bij je in de leer.
Overigens, het lijkt er wel op of jouw auto steeds minder gaat verbruiken, kan ik bij je in de leer.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Ik en Frank hebben slecht nieuws gehad over het stuur. Welk jaartal is je auto??
Bij ons zijn er problemen met het infrarood syteem. Heel verhaal iig. Lijkt erop dat we onze sturen moeten verkopen of even voor de ckerheid ergens anders moeten informeren
Bij ons zijn er problemen met het infrarood syteem. Heel verhaal iig. Lijkt erop dat we onze sturen moeten verkopen of even voor de ckerheid ergens anders moeten informeren
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
oei. welke maand?
Dark knight edition
Dark knight edition
27 April
dan gaat de jouwe ook niet passen. Heb al geinformeerd bij Laarman of hij hier iets meer over weet, maar volgens onze monteur die met hoofdkantoor heeft gesproken past hij niet in modellen tot 09-2005
ff Laarman afwachten
ff Laarman afwachten
Dark knight edition
Dark knight edition
- Kingfisher
- Contacteer:
Wat is er aan de hand dan dat het niet gaat passen? Waar gaat het mis?
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ik ben wellicht in de markt om een stuur over te nemen. Auto is uit 09-2006. Zou wel jammer voor jullie zijn zeg!
gaat mis bij de bodemplaat en ibus ofzo. infraroodgedeelte zou ook geheel vervangen moeten worden en geprogrammeerd. kost een berg geld.
doe je dit niet werkt idrive etc niet meer door storing oid
doe je dit niet werkt idrive etc niet meer door storing oid
Dark knight edition
Dark knight edition
Op driving fun zit ene Ravin en die heeft ook flippers op z' E60 en E61 geplaatst. Hij kwam op mijn vraag: hoe oud zijn jouw auto's met het volgende:
Mijn sedan was van oktober 2005; TKFV58. Mijn touring is volgens mij van september 2006.
Maar op e60forums.net is er een kerel die een 545i van 2004 heeft gedaan, dus ik betwijfel
of dat verhaal klopt. Volgens mij moeten ze gewoon allemaal kunnen, wat zou er zo wezenlijk
anders moeten zijn aan een pre- 09-05 auto?
Als het echt niet kan, dan komt er een stuur met flippers en stuurverwarming vrij voor auto's vanaf 09-2005.
Mijn sedan was van oktober 2005; TKFV58. Mijn touring is volgens mij van september 2006.
Maar op e60forums.net is er een kerel die een 545i van 2004 heeft gedaan, dus ik betwijfel
of dat verhaal klopt. Volgens mij moeten ze gewoon allemaal kunnen, wat zou er zo wezenlijk
anders moeten zijn aan een pre- 09-05 auto?
Als het echt niet kan, dan komt er een stuur met flippers en stuurverwarming vrij voor auto's vanaf 09-2005.