Mikkie's 320d - andere interieurlijsten (p5)

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Mr. Bimmer

Re: Mikkie's 320d - toch met smoke knippers (p4)

Bericht door Mr. Bimmer » 17 okt 2010, 14:05

ik vind dat met jouw auto zowel wit als smoke wel goed staat.
en ik heb sinds kort ook led smoke achterlichten, en vind dit zeker niet lelijk staan een ook absoluut niet "sjonnie"
is meer een kwestie van persoonlijke smaak... en heb vandaag ook de knipperlichten voor de deur ook vervangen door smoke LED knippers... en dit lijkt toch wel erg netjes naar mijn mening...
maar verder een erg mooie bimmer :duim:
Born on the racetrack, to live on the streets.

Mikkie

Bericht door Mikkie » 18 okt 2010, 08:45

Haha de meningen zijn aardig verdeeld merk ik :P Hoe dan ook ben ik voor dit moment even tevreden. Binnenkort komen de smoke knippers aan de zijkant er nog even bij om het compleet te maken. Over de achterlichten denk ik nog even na. Stiekem twijfel ik ook op zoek te gaan naar PFL-units, zodat ik de kapjes aan de binnenkant er weer op kan zetten. De losse draadjes e.d. irriteren me niet heel erg, maar toch is het mooier als ze netjes weggewerkt zijn. Dat wordt echter een probleem voor later, voor nu geloof ik het wel. Geld is bijna op en ik begin ook te neigen naar chiptuning om af en toe net dat beetje meer te hebben, maar bij een goede chipper moet je ook daarvoor weer zo'n 500 euro neerleggen :).

Oeh en als het kan wil ik even de knopjes op het stuur vervangen, van radio en CC-bediening. Iemand enig idee of dat veel werk is en hoe duur die knopjes zijn?
MoRz schreef:Misschien is dit wel leuke update voor de toekomst ;D ?

Afbeelding
Dat is een ook optie, ware het niet dat die voor de touring zijn en ik de sedanversie niet zie staan...

Mikkie

Bericht door Mikkie » 16 mar 2011, 17:10

De laatste mod is alweer een tijdje geleden, maar er is er weer eentje 8). Met dank aan Sparco Mr2 die van z'n lijsten af wilde, heb ik nu imitatie hoogglans lijsten erin zitten. Je kunt wel zien dat het niet helemaal origineel is en het is net een tandje minder strak dan wanneer je ze nieuw koopt, maar was de prijs dan ook naar :).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alleen het stukje rondom de pook moet ik zelf nog een keertje doen... kwam er op het laatste moment achter dat Sparco alleen elektrische ramen voor heeft, en ik vier keer. Oops...! :leip:

Op dit moment zit nog steeds de FL-look achterlichtunits erin, maar ik ben stiekem wel nog aan het nadenken over de (non-LED) smoke-units in originele PFL-trim. Daar kunnen de afsluitkapjes van de binnenkant zo mooi op :W.

Iemand met oog voor detail kan trouwens nog een mod zien t.o.v. voorheen! :!

Mac

Re: Mikkie's 320d - andere interieurlijsten (p5)

Bericht door Mac » 16 mar 2011, 17:26

Ziet er best wel strak uit moet ik zeggen! Jammer dat die pooklijst nog moet, maar is wel een leuk projectje ;)
Spoiler: Laat zien
Zal maar niet zeggen dat je tacho's hebt, anders gaat niemand meer zoeken naar die 'geheime' mod :P

Mikkie

Bericht door Mikkie » 16 mar 2011, 18:09

Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

Moderatoropmerking Darudevampire
Ja precies... op die pooklijst ga ik zelf nog wel wat klungelen met schuurpapier en zwarte lak. Heb de spuitbus erbij gekregen dus ga het gewoon proberen binnenkort. Vind het geheel net wat strakker en minder saai staan :). Helaas trekt het nogal wat stof aan, dus da's motivatie genoeg om regelmatiger te poetsen binnenin...
Zeg inderdaad maar niet, want die mod zit er al sinds september in :+

Frenkz

Bericht door Frenkz » 16 mar 2011, 18:35

Mooie update,

zo te zien heb een nieuwe cd speler (met mp3?) 8)

Mikkie

Bericht door Mikkie » 16 mar 2011, 19:29

U gaat door voor de koelkast! 8)

Inderdaad de oude Business cd verkocht en een mp3-unit gescoord via Marktplaats. Dat scheelt een hoop cd's in de auto. Nadeel is wel dat het ook wel even kost alvorens je een goede cd bij elkaar verzameld hebt :D

MoRz

Bericht door MoRz » 16 mar 2011, 19:38

Mooie update zo die interieurlijsten ;) Ik heb ze zelf ook in die kleur en het bevalt mij goed. Een andere stuurtje zou denk ik nog wel mooi ogen bij de rest van het interieur bijv. sportstuur of een multifunctionele versie? En zo'n korte pook wil ik ook ergens nog wel een keer halen :) Verder misschien interieurtje weer eens even verzorgen qua cleanen :P ?

Mikkie

Bericht door Mikkie » 16 mar 2011, 19:42

Het lijkt erger dan het is, met het interieur ;). Op de bestuurdersstoel zit al sinds de aanschaf een vlekje rechtsvoor, maar daar heb ik weinig last van want daar ligt toch m'n been op. De passagiersstoel lijkt rampzalig, maar dat komt vooral dat er wat vochtplekken in zitten. Had er net een bakje met water gehad om het dash e.d. even te poetsen/stofvrij te maken, dus daardoor lijken er vlekken in te zitten, moest alleen maar opdrogen :).

Alleen had ik dat eerder moeten doen. Nu heb ik het dash en middenconsole gepoetst, terwijl ik van de week gestofzuigd heb... wat ik nu dus weer kan gaan doen :X

Frenkz

Bericht door Frenkz » 16 mar 2011, 19:46

ik was ook lange tijd opzoek naar een versie met mp3 ondersteuning om mijn casettebak te vervangen. Maar ze zijn erg schaars en op MP vragen ze IMO te veel voor (bijna 300 euro) Toen maar gewone cd speler gehaald en dension gateway (bij elkaar goedkoper nog). Vind het alleen raar dat die versie die je nu hebt zo'n rare uitlijning heeft van de gleuf, maar dat is een klein detail. Nu lekker cd's samenstellen :leip:

Mikkie

Bericht door Mikkie » 17 mar 2011, 01:01

Klopt, ze gaan voor de hoofdprijs weg. Ik had echter weinig trek in allerlei geknutsel met de Dension, die ook niet altijd vlekkeloos blijkt te werken (piep/ruis, soms dubbel drukken voor skippen etc.). Voor een nette prijs heb ik de mp3-unit op MP gekocht en ik heb m'n oude Business cd voor een prima prijs kunnen verkopen, dus per saldo heb ik er niet schokkend veel bij hoeven leggen. Anders had ik het ook niet gedaan... op eBay gaan de mp3-units voor 350 euro weg, dat zijn geen grappen meer.

Frenkz

Bericht door Frenkz » 17 mar 2011, 20:13

Dan heb je het nog goed gedaan dan.
Kloten met de dension is een mythe waar ik geen last van heb (hij is een keer vastgelopen, heb hem moeten resetten. Maar voor de rest werkt het zoals het moet).

Handige is dat ik nu helemaal geen cd's hoef te branden. Heb hem netjes achter de airco panel ingebouwd en de kabel in het vakje eronder (zonnebril bakje?) laten uitkomen. Daar stop ik het kleine usb stick erin/eruit, ideaal zo en netjes weggestopt uit het zicht :)

Ik denk als je een sportstuur met piano zwart inleg weet te vinden, dat het een stuk mooier zal uit zien met die lijsten.
Lijkt me een mooie volgende update ;)
Ik ben voorzichtig opzoek naar een M stuur, dus dan zal ik mijn sportstuur (in prima staat) te koop zetten.
Misschien iets voor jou?

Mikkie

Bericht door Mikkie » 17 mar 2011, 20:21

Da's een goede om over na te denken. Nadeel is alleen dat de sportstuurtjes voor ongeveer 300 euro van eigenaar wisselen en dat is me echt te gortig gezien het feit dat je een conventioneel MFL-stuurwiel bijna niet kwijtraakt. Dan moet er wel erg veel bij, terwijl ik het huidige stuur eigenlijk ook wel prima vind (auto heeft me de laatste maanden al erg veel geld gekost, moet even pas op de plaats maken :)). Maar ik hou het in gedachten, als jij dat nou ook doet, dan kunnen we tzt altijd nog zien ;).

Mac

Bericht door Mac » 18 mar 2011, 22:32

Zie potverdikkie nu pas de locatie op de foto's in je openingspost :bang:
Komt me wel erg bekend voor :loveit:

Mikkie

Bericht door Mikkie » 19 mar 2011, 12:05

:D Môgguh :P

Ben benieuwd of ik je hier in de buurt een keertje tegen ga komen!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”