E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
Deze wel dus:
http://www.motivemods.com/BMW-PaddleShi ... w-pa-r.htm
http://www.motivemods.com/BMW-PaddleShi ... w-pa-r.htm
OK, ik heb het gevonden. Check dit maar, dan wordt het helder over het bouwjaar en de gevolgen:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 79e96e895a
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 79e96e895a
als ik het goed begrijp heb je dus een stuur van voor sept 05 nodig of?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Als, ik dit zo lees: ja.
Maar ik ga het bij Laarman verifieren en misschien kan Nick dit ook bevestigen of ontkrachten?
Maar ik ga het bij Laarman verifieren en misschien kan Nick dit ook bevestigen of ontkrachten?
maar dit gaat om m5 stuur ook en ik heb nog nooit 1 gezien van voor 2005 eigenlijk
Dark knight edition
Dark knight edition
Beste Frank/Suyker,
Kan een van jullie wat specifieker omschrijven waarom Nick zegt/weet dat het onmogelijk is.
Ik wil dat dan even met Laarman bespreken.
Laarman meldt mij net dat hij BMW's van 2003 t/m 2008 heeft voorzien en dit probleem nog niet heeft meegemaakt.
Ik wil best een uurtje betalen om het hem te laten proberen maar als we vooraf al met hem de conclusie kunnen trekken dat dit echt niet gaat lukken dan wil ik dat wel even met hem bespreken.
Wordt vervolgd.
Zo krijgen we dit topic wel snel vol. haha
Kan een van jullie wat specifieker omschrijven waarom Nick zegt/weet dat het onmogelijk is.
Ik wil dat dan even met Laarman bespreken.
Laarman meldt mij net dat hij BMW's van 2003 t/m 2008 heeft voorzien en dit probleem nog niet heeft meegemaakt.
Ik wil best een uurtje betalen om het hem te laten proberen maar als we vooraf al met hem de conclusie kunnen trekken dat dit echt niet gaat lukken dan wil ik dat wel even met hem bespreken.
Wordt vervolgd.
Zo krijgen we dit topic wel snel vol. haha
ok. zal niek even bellen, maar heeft laarman specifiek stuur gebruikt voor 09/2005
Dark knight edition
Dark knight edition
Morgen lekker de funf ophalen met M-pakket en alle steenslag weg gesprayed. Jippie
Ik heb gister nog een snap in voor de Iphone 4 geplaatst. Ziet dat er ook weer netjes uit.
Ik heb gister nog een snap in voor de Iphone 4 geplaatst. Ziet dat er ook weer netjes uit.
Ik ben erg benieuwd hoe de auto geworden is. Zitten de zomerwielen er dan ook gelijk al onder ? Ik ben wel nieuwsgierig voor welke banden je bent gegaan.
Nog een tip, bestel een brandblussertje. Die kun je bij BMW bestellen en met een speciale beugel is deze aan je voorstoel te maken. Hoewel je er niet een hele auto mee zal blussen geeft het mij in ieder geval wel een goed gevoel en maakt het mooi compleet.
Een gloss zwart/crome gemengde grille voor maakt het helemaal af
Veel plezier morgen !
Nog een tip, bestel een brandblussertje. Die kun je bij BMW bestellen en met een speciale beugel is deze aan je voorstoel te maken. Hoewel je er niet een hele auto mee zal blussen geeft het mij in ieder geval wel een goed gevoel en maakt het mooi compleet.
Een gloss zwart/crome gemengde grille voor maakt het helemaal af
Veel plezier morgen !
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
in het kort gezegd.
in ons type auto krijgen we een programmatie probleem. oftewel de MOST aansluiting.
zonder MOST heb je een groot probleem kan je dus niks programmeren meer.
Niek wou graag weleens horen welke methode laarman dan gebruikt
laat ons dat ff weten. zijn we weer stap verder
in ons type auto krijgen we een programmatie probleem. oftewel de MOST aansluiting.
zonder MOST heb je een groot probleem kan je dus niks programmeren meer.
Niek wou graag weleens horen welke methode laarman dan gebruikt
laat ons dat ff weten. zijn we weer stap verder
Dark knight edition
Dark knight edition
Zwarte grill vind ik ook wel mooi maar ik gebruik 'm wel zakelijk dus ik moet 'm niet te opvallend maken.
Thnks Suyker. Ik ben eerlijk gezegd wel bang dat dit hen boven de pet gaat. Maar ja, je weet nooit. Ik denk dat zij het gaan doen zoals in die eerder gememoreerde beschrijving.
Suyker. Bedoelt Nick misschien dat de aansluiting op de bak een MOST aansluiting/aansturing heeft? Dan kan ik me goed voorstellen dat je daar geen draadjes op kunt aansluiten.
ja dat denk ik. heb verder geen verstand. je moest alles opnieuw programmeren, maar als laarman andere methode heeft prima tog. danrijden we ff langs met zijn drieen. vast wel mooi prijsie maken dan. krijgt hij weer bekendheid op het forum
Dark knight edition
Dark knight edition