E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
Is dit eigenlijk de enige gechipte 535D hier of zijn er meer gechipt?
Wat issie moooooooooiiiiii !!!!!! Toppie met zo'n pakket erop. En weer klassewerk van Jeremy - dat ook.
En die zwarte raamlijsten staan ook mooier dan die chromen lijsten (die ik heb) - joepie; ik weet weer een leuke mod voor mijn Beemer !! Bedankt hoor YK ...
Wat die koplampen betreft; kun je misschien even mee langs de Express Service van een BMW stealert om te resetten ?
En die zwarte raamlijsten staan ook mooier dan die chromen lijsten (die ik heb) - joepie; ik weet weer een leuke mod voor mijn Beemer !! Bedankt hoor YK ...
Wat die koplampen betreft; kun je misschien even mee langs de Express Service van een BMW stealert om te resetten ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Expresse service? heeft elke dealer dat ?
Oeps, kweetniet
Bij Breeman in Rotterdam kun je in elk geval op werkdagen vanaf 09:00 u daarvoor langskomen zonder afspraak, misschien ook op zaterdag ? effe bellen !
Ik sprak vandaag nog met Niek over de montage van het flipperstuur. Ik stuur je wel een PM met wat meer info.
Bij Breeman in Rotterdam kun je in elk geval op werkdagen vanaf 09:00 u daarvoor langskomen zonder afspraak, misschien ook op zaterdag ? effe bellen !
Ik sprak vandaag nog met Niek over de montage van het flipperstuur. Ik stuur je wel een PM met wat meer info.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
laat je het stuur gelijk plaatsen vd week als dat mogelijk mocht zijn of ga je alleen kijken. misschien handig als hij gelijk een sleepring besteld. Kan volgens mij altijd terug mocht het niet lukken.
Is wel een pokkeend hiervandaan zeg. dik 2,5 uur rijden voor mij
Is wel een pokkeend hiervandaan zeg. dik 2,5 uur rijden voor mij
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Thnks Frank. Je hebt een E-mail van me met feed back. Wordt vervolgd
Mooie story zo: De zoektocht naar The holy Peddle Steeringwheel. Starring: de drie musketiers.
Mooie story zo: De zoektocht naar The holy Peddle Steeringwheel. Starring: de drie musketiers.
@ Suyker: Als ik weet hoe het moet, kan ik het voor 375,- bij jouw doen.
Jij bent ook echt de Mod-King onder de funfers heFrank535 schreef: joepie; ik weet weer een leuke mod voor mijn Beemer !! Bedankt hoor YK ...
Mag dat allemaal wel van het meisje? Of slaap jij ook al weken in de Kliko?
z3mrunner schreef:Thnks Frank. Je hebt een E-mail van me met feed back. Wordt vervolgd
Waar is mijn infomail dan??
Dark knight edition
Dark knight edition
maar laat je het stuur nu gelijk inbouwen als die open ligt en het past allemaal. lijkt me we logisch ook kwa kosten
Dark knight edition
Dark knight edition
Hé Kwee, bedankt voor het tippen van deze site. Jij bent ook nergens veilig. Aangezien je enthousiasme nogal aanstekelijk werkt heb ik vandaag ook maar een E61 aangeschaft Uiteraard had ik daarbij jouw optielijst bijdehand Nogmaals vette bak en geniet ervan
Ehh ... ik slaap in de derde kartonnen doos aan de rechterkant onder de spoorbrug.z3mrunner schreef:Jij bent ook echt de Mod-King onder de funfers heFrank535 schreef: joepie; ik weet weer een leuke mod voor mijn Beemer !! Bedankt hoor YK ...
Mag dat allemaal wel van het meisje? Of slaap jij ook al weken in de Kliko?
Maar als ik nog meer doe aan de auto dan zijn het kleine dingen, ik vind hem wel mooi compleet zo.
En het meisje mag ook niet klagen met haar sportieve Coopertje, net als de jouwe !
Plannen we binnenkort een "BMW 535D Touring Plus Mini Cooper Meeting" ?
Haha, wat een avontuur ja.suyker schreef:Waar is mijn infomail dan??z3mrunner schreef:Thnks Frank. Je hebt een E-mail van me met feed back. Wordt vervolgd
Ik heb z3mrunner even gemaild wat ik van Niek hoorde, plus een verzameling tekst + foto's van het Duitse E60 forum, ter ondersteuning als hij naar Laarman toegaat. Als je mij jouw emailadres even PM't dan stuur ik het jou ook toe.
Ik w8 het wel even af tot vd week. Anders blijf ik onrustig
Dark knight edition
Dark knight edition
Ik heb alleen mijn E-mail adres gemaild. Uiteraard worden alle drie de musketiers op de hoogte gehouden. (en het forum)suyker schreef: Waar is mijn infomail dan??
Ik ga even langs bij Laarman met het stuur en wil alle feed back vooraf met hem bespreken. Als hij er dan nog brood in ziet dan laat ik hem wel een poging doen. Misschien heeft hij tijd om even mijn stuur er af te halen en precies te kijken wat er nog nodig en of het wel gaat lukken.