hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep: Wat een begin van de kerst, schade P38
Damn! erg vervelend maar gelukkig verder niets gebeurd. Hopelijk heb je de schade snel gerepareerd. Ik zag trouwens een foto op je eerste pagina van blauwe neon bij je voetenruimte.
Welke verlichting is dat? Vind het best wel iets hebben!
Welke verlichting is dat? Vind het best wel iets hebben!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
vervelende dingen zijn dit, maar aan de andere kant: dit had ook zo veel erger kunnen aflopen. vriendin, baby en ook de auto hadden het er veel slechter vanaf kunnen hebben in zo'n situatie! minimale schade uiteindelijk, was het trouwens een alpina lip die erop zat?
suc6 ermee iig.
suc6 ermee iig.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
he jakkes.. Had flink mis kunnen gaan!
blij dat het bij een simpel bumpertje gebleven is en vrouw en kind nog compleet en ongedeerd zijn!
Vind de bumper zo eigenlijk best wel wat hebben. Even de randen afwerken en spuiten
blij dat het bij een simpel bumpertje gebleven is en vrouw en kind nog compleet en ongedeerd zijn!
Vind de bumper zo eigenlijk best wel wat hebben. Even de randen afwerken en spuiten
Mijn vriendin was flink geschrokken in ieder geval. En dat soort klootzakken hebben nooit het fatsoen om zich dan even te melden, die zijn er als een haas vandoor. Het belangrijkste is dat zij niks mankeerd en die bumper wordt wel gemaakt, het is alleen jammer dat het mij weer geld kost.
Die MVR lip gaat het toch niet worden, ik denk dat dat niet gaat werken icm de skirts.
@Bertus: Dit bedoelde ik inderdaad als tijdelijke oplossing. Het ziet er nog niet eens zo slecht uit
Die MVR lip gaat het toch niet worden, ik denk dat dat niet gaat werken icm de skirts.
@Bertus: Dit bedoelde ik inderdaad als tijdelijke oplossing. Het ziet er nog niet eens zo slecht uit
- Spoiler: Laat zien
Echt klote man.
Dit benadrukt alleen maar weer dat je in deze omstandigheden zelf wel je spullen voor
elkaar hebt en dat je dus eigenlijk alleen maar op anderen moet letten die niet met deze omstandigheden om kunnen gaan.
Gelukkig met het vrouwtje en de kleine niks aan de hand.
Succes met de voorlip (splitters staat imho wel heel erg goed (h) )
Dit benadrukt alleen maar weer dat je in deze omstandigheden zelf wel je spullen voor
elkaar hebt en dat je dus eigenlijk alleen maar op anderen moet letten die niet met deze omstandigheden om kunnen gaan.
Gelukkig met het vrouwtje en de kleine niks aan de hand.
Succes met de voorlip (splitters staat imho wel heel erg goed (h) )
Als mij zoiets overkomt mag van mij de hele auto afbranden maar, zolang de vrouw en je kind veilig zijn is alles goed. En geld is het laatste waar ik zou denken om het te repareren. Moet toch niet aan denken met de kerst je belangrijkste te verliezen.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Afgelopen weekend heeft de bimmer een grote beurt gehad, toen hebben we maar gelijk het luchtfilter vervangen voor de performance Carbon open air filter die ik al had liggen. Geluid is nu een stuk dieper en hij lijkt iets vlotter op zijn gas maar volgens mij is het minimaal. Als ik de kans heb zal ik wel eens een fimpje maken voor het geluid.
Er komen binnenkort nog wel een paar onkosten aan die de andere projekten wat op de lange baan schuiven
Nieuwe rubbers voor de stabilisatorstang.
nieuwe katalysator. De huidige rammelt sinds een week ;(
Er komen binnenkort nog wel een paar onkosten aan die de andere projekten wat op de lange baan schuiven
Nieuwe rubbers voor de stabilisatorstang.
nieuwe katalysator. De huidige rammelt sinds een week ;(
- darkdriver
Re: hennep: Carbon open air filter geplaatst p39
Ziet er heel goed uit! als het geluid een groot verschil is zou ik dit ook nog willen
Netjes zo Johan,
Ben benieuwd naar het filmpje!!
Ben benieuwd naar het filmpje!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Das inderdaad wel een hele interessante update.. Kom maar op met dat filmpje!
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Wordt net gebeld door de garage, auto is afgekeurd
(| (| (|
afgekeurd op een stabilisator stangetje linksachter.
(| (| (|
afgekeurd op een stabilisator stangetje linksachter.
Altijd jammer.. maarja.. scheelt dat dit niet de meest kostbare reparaties zijn..
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
tsja das minder..... ff fixen dan maar
altijd klote als hij afgekeurd wordt!
maaar alles van de positieve kant bekijken, het had veeel erger gekund!
zo'n carbon airbox ziet er wel ruig uit!
mag ik vragen wat je daarvoor ongeveer kwijt bent?
maaar alles van de positieve kant bekijken, het had veeel erger gekund!
zo'n carbon airbox ziet er wel ruig uit!
mag ik vragen wat je daarvoor ongeveer kwijt bent?
>>>>Showroom E36's<<<<
Ik heb er €25,- voor betaald. Ik heb geluk gehad bij een ebay veiling. Op marktplaats worden ze aangeboden voor €50,-. Even zoeken op "carbon bmw" dan kom je ze tegen