Prijs 320d?
- gip-c_angelo
Prijs 320d?
hallo iedereen,
ik heb sinds 2weken een bmw 320d e46, graag zou ik de waarde willen weten van deze auto's:
het is dus een diesel
-bj 2000
-km-stand 209000 NAP
-elektrice ramen
-elektrice spiegels
-vol leren bekleding
-getinte ramen achter
-dvd schermen in de kopsteunen
-knopjes op het stuur
-orginele radio met cd
rijd en schakelt 100% ben erg blij met deze aankoop,
ik hoor het wel van jullie
BVD
PS: als ik wist hoe je een foto kunt plaatsen zou ik hem laten zien
ik heb sinds 2weken een bmw 320d e46, graag zou ik de waarde willen weten van deze auto's:
het is dus een diesel
-bj 2000
-km-stand 209000 NAP
-elektrice ramen
-elektrice spiegels
-vol leren bekleding
-getinte ramen achter
-dvd schermen in de kopsteunen
-knopjes op het stuur
-orginele radio met cd
rijd en schakelt 100% ben erg blij met deze aankoop,
ik hoor het wel van jullie
BVD
PS: als ik wist hoe je een foto kunt plaatsen zou ik hem laten zien
Re: Prijs 320d?
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Geen bal meer waard Opties krijg je nagenoeg niks extra's voor, je hebt meer dan 2 ton op de teller, en je hebt vermoedelijk een model van voor 9/2000...
Daarentegen heb je vermoedelijk een heel fijne auto waar je nog vele kilometers ontzettend veel plezier van kan hebben En die je in alle comfort tegen een heel acceptabel verbruik van A naar B kan brengen.
Voor wat betreft de foto's, kijk hier eens
Daarentegen heb je vermoedelijk een heel fijne auto waar je nog vele kilometers ontzettend veel plezier van kan hebben En die je in alle comfort tegen een heel acceptabel verbruik van A naar B kan brengen.
Voor wat betreft de foto's, kijk hier eens
Nouja... geen bal. Ongeveer 6k moet je er nog wel voor kunnen krijgen. Ik ben soms ook wel benieuwd wat die van mij met 155k op de klok nog kan opbrengen...als het genoeg is kan ik verder kijken voor nieuw speelgoed
Ik kijk altijd voor het kopen naar de prijs, zo kan je toch minder snel een miskoop doen of teveel betalen.. Ik vind het maar een raar topic.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
6000 krijgen ben je een hele goede... 6000 vragen kun je proberen, maar het ook echt vangen is een ander verhaal...Mikkie schreef:Nouja... geen bal. Ongeveer 6k moet je er nog wel voor kunnen krijgen.
Voor 6K koop je er onderhand ook een van na 9/2000. Reken je iig vooral niet rijk met een 320d, ze zijn gewoon niet meer zo veel waard. Je kan jezelf natuurlijk flink voor de gek houden en denken dat je nog heel wat hebt, maar da's altijd zo vervelend op het moment dat het er echt op aan komt en je moet verkopen.
"Geen bal meer waard" vind ik ook weer een beetje overdreven...evenals dat optie's niks extra's op levert.
Een beetje "behangen" auto is altijd gewilder en dus event. gemakkenlijker verkoopbaar dan een standaard uitgevoerde,daarmee bedoel ik dus oem-optie's bv M-tech,(sport)leder,nav,xenon etc
Bovendien als een diesel van 11jr aantoonbaar orgineel net 2 ton heeft gelopen is dat zekers in je voordeel.
Ook komen de e46's waaronder de 320d nu wat makkenlijker in zicht voor het "jongere spul" want bmw heeft toch een bepaalde reputatie (al zeggen vrouwen nooit materialistisch te zijn )
Een beetje "behangen" auto is altijd gewilder en dus event. gemakkenlijker verkoopbaar dan een standaard uitgevoerde,daarmee bedoel ik dus oem-optie's bv M-tech,(sport)leder,nav,xenon etc
Bovendien als een diesel van 11jr aantoonbaar orgineel net 2 ton heeft gelopen is dat zekers in je voordeel.
Ook komen de e46's waaronder de 320d nu wat makkenlijker in zicht voor het "jongere spul" want bmw heeft toch een bepaalde reputatie (al zeggen vrouwen nooit materialistisch te zijn )
- gip-c_angelo
haha, bedankt mensen voor jullie reacties, maar ik heb er maar 3400 voor betaalt en de auto is perfect heb hem 2dagen geleden laten uitlezen en na laten kijken de auto was 100% in orde zowel motorisch als technisch daarom wou ik ongeveer de prijs weten van wat die kosten, zodat ik hem kan verkopen voor meer
tnx
tnx
3.400 is zeker niet duur voor een diesel die twee ton gelopen heeft!
Denk dat het onder de gangbare prijs is, maar ik kijk er eerlijk gezegd niet van op... Als ik zie dat hier een dik uitgevoerde 328i touring voor 7250 wordt aangeboden dan denk ik dat je het heel goed doet als je daadwerkelijk 6000 euro kan vangen voor een relatief kale 320d...
Kopen voor 3400 kan je je imho nooit een echte buil aan vallen lijkt me.
Kopen voor 3400 kan je je imho nooit een echte buil aan vallen lijkt me.