verlagen F10
verlagen F10
Goedemorgen,
heeft er iemand ervaring met het laten verlagen van een BMW F10, 528i.
Ik heb vanaf de fabriek een onderstel...
heeft er iemand ervaring met het laten verlagen van een BMW F10, 528i.
Ik heb vanaf de fabriek een onderstel...
Re: verlagen F10
volgens mij is een m onderstel is al wat lager...als je dan veren van bv eibach 30mm koopt heb je maar een winst van +/-10mm
dus kun je beter veren van 50mm kopen naar mijn mening..
beter bij de expert eerst goed informeren..
dus kun je beter veren van 50mm kopen naar mijn mening..
beter bij de expert eerst goed informeren..
Waarom zou je het willen ? voor een verbetering van de wegligging ? of voor de looks ?
Ben alleen benieuwd en heb geen ervaring.
Ben alleen benieuwd en heb geen ervaring.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
voor het comfort moet je zoiets niet doen, tenzij het een zweefbak is, en dat is het niet.
Het ziet er mooier uit, vind ik.
ik heb met een 325d ( E90) gereden, en deze was 50mm verlaagd. zag er erg mooi uit.
Het ziet er mooier uit, vind ik.
ik heb met een 325d ( E90) gereden, en deze was 50mm verlaagd. zag er erg mooi uit.
De F-10 met M-sport onderstel is maar 20mm verlaagd (t.o.v.) de gewone uitvoering. Deze verlaging is incl. andere dempers.
Volgens geleerde zou je het beste (max) 40mm verlagingsveren moeten kopen en dan zit je qua dempers ook nog goed.
Volgens geleerde zou je het beste (max) 40mm verlagingsveren moeten kopen en dan zit je qua dempers ook nog goed.
530d Chipped - High Exe - M-Tech - 8-speed gearbox - 19" M-Tech Styling 351 breedset - DVD Entertainment set.
Verlaging BMW F11
Wat kosten vaste ververen voor te verlagen ? 30mm
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Mijn M5 is laatst verlaagd met een H&R kit. Volgens mij t.o.v. het originele M5 onderstel, achter 15mm verlaagd en voor 25mm. Dit lijkt erg fraai, omdat een BMW voor vaak te hoog staat t.o.v. de achterkant.
Qua rijden merk ik eigenlijk geen verschil in comfort. Hij stuurt iets strakker naar mijn mening. Ik rijd met de 20' wielen.
Qua rijden merk ik eigenlijk geen verschil in comfort. Hij stuurt iets strakker naar mijn mening. Ik rijd met de 20' wielen.
Ik heb een m sportpakket gestoken op mijn BMW F11.. Hoeveel is een originele m verlaagd ? Is niet zo'n heus verschil als ik ze zie..
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Ben je dan niet meteen de instel mogelijkheden van de dempers kwijt of heb je alleen de veren laten doen ?BMteZ schreef:Mijn M5 is laatst verlaagd met een H&R kit. Volgens mij t.o.v. het originele M5 onderstel, achter 15mm verlaagd en voor 25mm. Dit lijkt erg fraai, omdat een BMW voor vaak te hoog staat t.o.v. de achterkant.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Oude topic, nieuwe vraag.
Ik overdenk het verlagen van mijn F10. Vóór iets meer verlagen dan achter want dan staat ie gewoon beter vind ik.
Maar niet te veel verlagen, heb ooit mijn E46 40mm zelf voor en achter verlaagd en dat was niet handig met drempels en te veel comfortverlies. Iemand ervaringen met F10 verlagen? Welk merk, alleen veren, hoeveel mm?
Ben benieuwd!
Update: ik heb een Weitec set gekocht. Verlaging 30mm. Moeten nog gemonteerd worden en ben benieuwd naar het resultaat
Ik overdenk het verlagen van mijn F10. Vóór iets meer verlagen dan achter want dan staat ie gewoon beter vind ik.
Maar niet te veel verlagen, heb ooit mijn E46 40mm zelf voor en achter verlaagd en dat was niet handig met drempels en te veel comfortverlies. Iemand ervaringen met F10 verlagen? Welk merk, alleen veren, hoeveel mm?
Ben benieuwd!
Update: ik heb een Weitec set gekocht. Verlaging 30mm. Moeten nog gemonteerd worden en ben benieuwd naar het resultaat
F10 - 3.0 ltr / 6 cil. (270PK, tuned by TSH) -------- E36 - 325i coupé (drift & trackday mods)