Speakers E46 uit zichzelf harder zachter
Speakers E46 uit zichzelf harder zachter
Het is al een tijdje dat ik wanneer ik naar de radio luister in mijn E46 320D Touring dat het geluid zich vanzelf een trapje zachter zet en dan terug hoger. Het gebeurt wel vaker de laatste tijd. Niet dat het echt stoort, maar als je er begint op te letten wel
Waar zou ik eens naar moeten kijken volgens jullie? Ik heb Harman/Kardon speakers.
Waar zou ik eens naar moeten kijken volgens jullie? Ik heb Harman/Kardon speakers.
Laatst gewijzigd door spitf op 04 apr 2011, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- BMW Clubsport
Re: Speakers E46 uit zichzelf harder zachter
Wanneer gebeurt dit dan?
Want je kunt de radio instellen dat ie naarmate je sneller rijdt, je volume toeneemt
Want je kunt de radio instellen dat ie naarmate je sneller rijdt, je volume toeneemt
Zelfs als ik stilsta aan een verkeerslicht doet hij dit...
Laatst gewijzigd door Gast op 04 apr 2011, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
kloptBMW Clubsport schreef: Want je kunt de radio instellen dat ie naarmate je sneller rijdt, je volume toeneemt
wel raar dat ie het ook doet als je stilstaat
Weet iemand toevallig hoe dit in te stellen is bij een MK3 16:9 navigatie?BMW Clubsport schreef:Wanneer gebeurt dit dan?
Ik vind dit aardig vervelend wanneer ik het volume even opendraai wanneer ik sta te wachten bij het stoplicht, en tijdens het oprijden van de snelweg zowat van mn stoel word geblazen
kan je dat niet doen via de boardcomputer of staat er niks in het instrukie boekje
Bij de units zonder navigatie kan het via het memorymenu geloof ik...moet je de unit eerst uitzetten. Even googlen helpt. Voor een navi-unit moet dit ook te vinden zijn.
Bij mij is dit niet ingesteld, dus het moet aan iets anders liggen. Ergens een slecht contact ofzo? Maar waar?
Op deze pagina staat:Tom_ schreef:Weet iemand toevallig hoe dit in te stellen is bij een MK3 16:9 navigatie?
- Spoiler: Laat zien
Waar zou ik eens naar moeten kijken volgens jullie?