Ik kreeg net een belletje van mijn lokale garage; remblokken achter zijn erg dun (geen melding van gekregen) en het gekraak zou inderdaad komen van de teflon of nylon bussen bij de achterwielen; die zijn 55 euro per stuk, dus laat ik gelijk vervangen. Mocht het dat niet zijn, dan zitten er nog een soort kogels van nylon vast op de draagarmen maar dan moet de hele draagarm vernieuwd worden (a 165 euro/stuk) dus eerst maar eens kijken wat voor verschil de nieuwe bussen maken.
Ze checken op mijn verzoek ook de slangen die over het motorblok heen lopen (naar de turbo's) want die willen wel uitdrogen op die plek. Ik hoop tussen nu en 17:00 uur geen belletje meer van ze te krijgen ... het is wel weer effe mooi zo !
Ben erg benieuwd of de luchtvering achter zich vanzelf aanpast aan de voorkant, als de Eibach Pro veren erop zitten. Het zou er anders wel eens vreemd kunnen uitzien met de achterkant hoger dan voor !! Ach, ook dat is op te lossen.
Straks eindelijk de 19 inchers eronder, uitgelijnd en al.
Wat is er dan nog te doen ... hmmm; flipperstuur overzetten, chromen lijsten vervangen door shadowline, en chiptuning.
Dat laatste in elk geval voor de zomervakantie naar Spanje in de E61, natuurlijk voor de zuinigheid he ...
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti