E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
Thnks, mensen. Ik ben zelf ook helemaal gek geworden op de E-61's. Wat rijden die auto's heerlijk relaxed. Voorlopig ben ik even klaar met modden. Alleen de angels eyes mogen iets feller, zoals bij de nieuwe modellen. Zondag wel even bij Frank kijken hoe z'n verlaagde broertje er uitziet.
Zo, vandaag eindelijk ontdekt wat het grootste nadeel van een 535D is.
De wagen is zo stil en rijdt zo relaxed dat je frequent elk gevoel voor snelheid volledig kwijt bent.
Vandaag dus twee leuke brieven van mijn vrinden bij de incasso van justitie op de mat gekregen. Allemaal op plekken waarvan ik het gevoel had rustig te hebben gereden maar dus daadwerkelijk harder dan toegestaan langs de voor mij bekende flitspalen ben gereden. Toch maar meer naar het tellertje kijken ipv op het gevoel rustig rijden.
De wagen is zo stil en rijdt zo relaxed dat je frequent elk gevoel voor snelheid volledig kwijt bent.
Vandaag dus twee leuke brieven van mijn vrinden bij de incasso van justitie op de mat gekregen. Allemaal op plekken waarvan ik het gevoel had rustig te hebben gereden maar dus daadwerkelijk harder dan toegestaan langs de voor mij bekende flitspalen ben gereden. Toch maar meer naar het tellertje kijken ipv op het gevoel rustig rijden.
Weer een dag voor niks gewerkt helaas.
Je kan altijd nog je maximale snelheid instellen in je navigatiescherm, zodat je in ieder geval gewaarschuwd wordt. toen ik de mijne net had was ik onderweg met mijn dochter, we zaten wat te praten en toen ik is op de teller keek reed ik 180 waar je 120 mag dus mijn rijbewijs liep wel gevaar, dus tegenwoordig krijg ik bij de 170 even een waarschuwingstoon.
Je kan altijd nog je maximale snelheid instellen in je navigatiescherm, zodat je in ieder geval gewaarschuwd wordt. toen ik de mijne net had was ik onderweg met mijn dochter, we zaten wat te praten en toen ik is op de teller keek reed ik 180 waar je 120 mag dus mijn rijbewijs liep wel gevaar, dus tegenwoordig krijg ik bij de 170 even een waarschuwingstoon.
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Heel herkenbaar. Ik reed vandaag naar huis en dacht rot op stomme Toyota, ga rechts rijden. Toen keek ik op de teller en bleken we al ruim 150 te rijden. Dat was toch niet zo netjes van mij. Morgen maar weer in de relax mode rijden.
Mooie wagen ! dikke update´s meteen een heel ander wagen, dik!
Herkenbaar, de hele rit inhouden. Even gas is gelijk verkeerde boel.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Gewoon naar de Skoda dealer rijden en de Å koda Fabia e-dition 1.2 44KW halen.
Actie is nu: Ruil je 535d in en je krijgt een splinternieuwe auto mee zonder bij te betalen.
En zelfs een halfuur plankgas komt je rijbewijs nooit in gevaar op de rijksweg
Actie is nu: Ruil je 535d in en je krijgt een splinternieuwe auto mee zonder bij te betalen.
En zelfs een halfuur plankgas komt je rijbewijs nooit in gevaar op de rijksweg
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Hij is leuk Ralph!!
In ieder geval ook met veel minder electronische storingen.
In ieder geval ook met veel minder electronische storingen.
Haha, hou maar op over boetes ... ik ben m'n rijbewijs al eens 10 dagen kwijtgeweest dankzij een Kawasaki ZX12R ! Tot nu toe mag ik niet klagen want ik heb nog geen CJIB fanmail gekregen sinds ik deze auto heb, en ik rij toch echt wel door (vandaag van Veldhoven naar Rotterdam in ruim 50 minuten - normaal rij ik er 1 u 15 min over).
Een head-up display is echt een rijbewijs-beschermer want ik kijk nooit op de teller en op gevoel ga je de mist in !
Vanmorgen heb ik de Beemer weer opgehaald in Barendrecht en alles is weer 100% in orde (behalve de inhoud van m'n portemonnee). Na een dagje in de Mini Cooper van m'n vrouw, merk je ineens weer hoeveel power er in een 535D zit, wauw !!
Morgen gaan de Eibach veren eronder en de zomerwielen. Ben benieuwd hoe dat staat !
Een head-up display is echt een rijbewijs-beschermer want ik kijk nooit op de teller en op gevoel ga je de mist in !
Vanmorgen heb ik de Beemer weer opgehaald in Barendrecht en alles is weer 100% in orde (behalve de inhoud van m'n portemonnee). Na een dagje in de Mini Cooper van m'n vrouw, merk je ineens weer hoeveel power er in een 535D zit, wauw !!
Morgen gaan de Eibach veren eronder en de zomerwielen. Ben benieuwd hoe dat staat !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Top, ik ben benieuwd hoe die er verlaagd uitziet.
Wat een prachtige zeg echt fenomenaal met deze motor
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
F.ck storing ergens in stuurkolom. Laarman moet onderdeeltje bestellen. Ik kom dus met een lamme Funf naar de meeting.
Haha, jij weet meer. Nou, de funf rijdt verder nog wel goed en ik wil 'm naast die van Frank zetten voor het verschil in hoogte. Misschien komt mijn zoon wel mee met de Zimmer.
Dat is helemaal goed ..
Mooi ook dat de 5 gewoon mee komt, moet flink wat 5 series bekijken om wat ideeën op te doen ..
Mooi ook dat de 5 gewoon mee komt, moet flink wat 5 series bekijken om wat ideeën op te doen ..
z3mrunner schreef:F.ck storing ergens in stuurkolom. Laarman moet onderdeeltje bestellen. Ik kom dus met een lamme Funf naar de meeting.
mmm Hopelijk krijg ik geen spijt van mijn stuur dadelijk. Ik kan niet ff heen en weer naar Laarman wekelijks.
Fingers crossed...
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition