Probleem 325 coupe

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Turbonico

Probleem 325 coupe

Bericht door Turbonico » 08 apr 2011, 16:19

Ik weet eindelijk wat het probleem is met mijn bmw. Het blijkt dat de vanos kapot is. Er sit een as door de vanos heen waar oop tanden op zitten het geluid komt ervan die de automatische nokkenas verstellen onder de distributie ketting door slipt. Zijn er hier mensen die zo dergelijke reparaties uitvoeren hier en zo ja wat vragen jullie ervoor. Hiernaast moet ook mijn waterpomp vervangen worden. Ik begreep van de automatische nokkenasverstelling dat je dat echt niet zelf zou kunnen maar je er speciaal gereedschap voor nodig heb. Ik heb het plaatje bekeken van die vanos maar als de ketting over de verstelling heen slibt wat moet ik dan allemaal vervangen. Zou iemand hier mij willen helpen, en ik betaal er gewoon netjes voor wil alleen weten wat jullie hier vragen voor zoiets dergelijks. Wil nu eindelijk mijn bimmertje weer laten rijden.

Greetz Nico :///m: :h:
Never drive faster than your gardian angel can fly

dw70

Re: Probleem 325 coupe

Bericht door dw70 » 09 apr 2011, 11:19

tussen een van deze meer dan 37 pagina's tellende forumonderdeel E36 Algemeen staat ergens VANOS reparatie.
Daar staat een naam, adres etc.
Ff zoeken.
E36 320i Coupé 1994 verkocht :zwaai: News from the new owner: the car is a total loss after a crash :|

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”