BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
-
Re: BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Nou ik parkeer hem wel zo dat die alleen te zien is van een afstandje .
De wagen voor zondag polijsten heeft ook geen zin aangezien ik zaterdag een polyester jacht van 11,5 meter in de planning heb staan :p.
oke op DAF zorg ik er voor dat die in nieuwstaat is (lijstje hier, deukje daar, krasje zus )
Tot zondag dan maar
De wagen voor zondag polijsten heeft ook geen zin aangezien ik zaterdag een polyester jacht van 11,5 meter in de planning heb staan :p.
oke op DAF zorg ik er voor dat die in nieuwstaat is (lijstje hier, deukje daar, krasje zus )
Tot zondag dan maar
E36 M-Style schreef:Inderdaad! ik vind dat tips welkom zijn maar je hoeft niet te gaan neuzen naar imperfecties, denk dat dit ook wel bekend zal zijn bij de eigenaar.
He-heh, hij ister bij hoor En de meeste BMW rijders zijn geen 16 jarige pubers meer heRonnie330D schreef: Tot zondag dan maar
Mijn lijstje met imperfecties is groter dan m''n optielijst Maar zo hou je wat uitdaging over voor de toekomst!
Ik denk dat ik Zondag ook ff kom kijken met de Hartge als men diff tenminste niet meer kuren krijgt en het alleen bij het extra geluid blijft.
heb weinig herkenbaars nog van Hartge aan de buitenkant zonder die wielen en bumper voor, maar dat mag de pret niet drukken.
het spul ligt opgeslagen voor als ik hem ooit eens verkoop.
Die wielen die ik er nu onder heb (onlangs gekocht) gaan weer de verkoop in, wil toch een ander soort als 2de set (heel anders)
anyway see you on Sunday als alles goed gaat.
heb weinig herkenbaars nog van Hartge aan de buitenkant zonder die wielen en bumper voor, maar dat mag de pret niet drukken.
het spul ligt opgeslagen voor als ik hem ooit eens verkoop.
Die wielen die ik er nu onder heb (onlangs gekocht) gaan weer de verkoop in, wil toch een ander soort als 2de set (heel anders)
anyway see you on Sunday als alles goed gaat.
Leuk een Z3 erbij, je staat op de lijst hoor
Gaaf..!
Kijk nu al uit naar het welbekende geluid van je Hartge..!
(Woon jij ook niet in Drenthe? Anders kunnen we terug weg samen rijden (als ik dat geweld bij kan houden))
Kijk nu al uit naar het welbekende geluid van je Hartge..!
(Woon jij ook niet in Drenthe? Anders kunnen we terug weg samen rijden (als ik dat geweld bij kan houden))
Ik zal kijken of ik mijn gepimpte 135i coupe zondag ff die kant op kan sturen.GTRene schreef:thanks
Zou leuk zijn Frank
Laatst gewijzigd door Gast op 08 apr 2011, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Beste BMW liefhebbers,
Als gevolg van trieste familieomstandigheden ben ik zondag niet in staat om naar de Zomerwielen Meet en Greet te komen.
Niet dat ik niet kan, maar mijn hoofd staat er niet naar.
Waar ik wel een beetje vrolijk van wordt, is dat m'n CSl's er weer onder liggen.
Have a nice day!!!!!
Ton
Als gevolg van trieste familieomstandigheden ben ik zondag niet in staat om naar de Zomerwielen Meet en Greet te komen.
Niet dat ik niet kan, maar mijn hoofd staat er niet naar.
Waar ik wel een beetje vrolijk van wordt, is dat m'n CSl's er weer onder liggen.
Have a nice day!!!!!
Ton
Vervelend om te horen Ton sterkte in ieder geval
Ben benieuwd hoe de velgen er irl uit zien!M-bitious schreef:Ik zal kijken of ik mijn gepimpte 135i coupe zondag ff die kant op kan sturen.GTRene schreef:thanks
Sterkte Ton!
Onder andere voor jou zullen we zorgen dat er genoeg plaatjes geschoten worden.
Onder andere voor jou zullen we zorgen dat er genoeg plaatjes geschoten worden.
Sterkte..!
En de 135i komt ook? Dik hoor!
Daar ben ik erg benieuwd na!
En de 135i komt ook? Dik hoor!
Daar ben ik erg benieuwd na!
Since there are many E46's coming and I am new to Holland, can someone message me if they have an extra Passenger side fog light housing they can bring to the meet please?
Looking forward to my first meet of the year!!!!!!
Looking forward to my first meet of the year!!!!!!
Morgenmiddag waarschijnlijk ook want dan is iedereen aan het poetsen.Danishbmw schreef:Voor degenen die niet naar de meeting gaan, zal het forum wel ontzettend saai zijn, want we zijn allemaal bij de Meern.
Ik heb trouwens een afspraak kunnen verzetten, dus ik kom zondag ook even alle glimmende bimmers checken .