@Dcreator: Wacht maar eens tot je zoiets van heel dichtbij meemaakt... En via IP kan allemaal, maar je moet ze gewoon geen extra handvatten gaan aanreiken en een IP adres brengt je ook niet verder dan een schakelkast en geen precies adres, dan moet je in een wijk/stad nog flink wat straten bij langs... En al is het maar 1 iemand die het niet wil, die mening respecteren wij hier.
Er zijn hier heel wat auto's waar veel aan gebeurd is en investeringen van 10.000+ euro zijn niet uitgezonderd, als je dat hebt bij een auto met een dagwaarde van 5.000 kost diefstal of vandalisme je heel erg veel geld. Helaas gok ik dat de meesten gewoon op dagwaarde verzekerd zijn... En ga je dan nog maar eens afvragen waarom mensen - misschien maar een enkeling - geen risico's willen nemen, daar ben je gewoon supervoorzichtig mee...
We hebben hier - als BMW Portal - duidelijke regels over, als de eigenaar het kan verhinderen om zijn platen te laten zien middels funplaten, tape of iets anders (zoals op meetings en grote evenementen, en eigen gemaakte showroom foto's) dan is het aan de eigenaar zelf.
Op het moment dat de eigenaar er niks aan kan doen om het te verhinderen, bijvoorbeeld bij rijden op de openbare weg, toertocht, gespot, etc... Dan is het hier domweg verboden om de kentekens in beeld te hebben en daar zullen wij streng op modereren.
Om dit op mij persoonlijk te projecteren: Ik ben er pertinent op tegen om foto's van mijn auto op internet te zien met de kentekens zichtbaar en ik vermijd evenementen waar ik risico loop om op internet te komen met herkenbare platen. Zouden we dat hier ook zo doen, zou ik op geen enkele meeting meer aanwezig zijn. Call me paranoid, maar ik draai nu zo'n 10 jaar mee in het autoliefhebbers-op-internet-wereldje en ik heb in die tijd te veel mooie auto's van bekenden gestolen zien worden...

En mijn auto is mij te dierbaar...