Reactie & Foto Topic | Zomerwielen Meet & Greet 04.2011
Re: Reactie & Foto Topic | Zomerwielen Meet & Greet 04.2011
A) Ben niet breed
B) Ben niet kaal
, .. Maar voor de volgende keer zorg ik dat ik een shirt aan heb met mijn naam erop! Ik merk nl. altijd na een meeting, dat de helft mij niet heeft kunnen vinden (en andersom natuurlijk, ik leer graag vele (nieuwe) leden kennen!)
@ Ender .. DAT was de beruchte M3 idd!
@ Mastercow .. Geweldige Cabrio inderdaad!
Zo te zien heb we (denk dat ik ook voor René en Rob mag spreken) veelte veel niet gezien hebben! We gingen pas tegen 3 uur een rondje lopen! En toen we klaar waren was het al 5 uur oid?
B) Ben niet kaal
, .. Maar voor de volgende keer zorg ik dat ik een shirt aan heb met mijn naam erop! Ik merk nl. altijd na een meeting, dat de helft mij niet heeft kunnen vinden (en andersom natuurlijk, ik leer graag vele (nieuwe) leden kennen!)
@ Ender .. DAT was de beruchte M3 idd!
@ Mastercow .. Geweldige Cabrio inderdaad!
Zo te zien heb we (denk dat ik ook voor René en Rob mag spreken) veelte veel niet gezien hebben! We gingen pas tegen 3 uur een rondje lopen! En toen we klaar waren was het al 5 uur oid?
hoe bedoel u dit? worden die echt niet groter, maar alleen nog wat scherpers oid?? Maar kheb ook wel interesse in die laatste 2 overzichtsfoto's iig!Bjorn schreef:De overzichtsfoto's zijn nu al in groot formaat, echter niet in origineel formaat. (Ze zijn origineel 9MB per stuk)
Wat een plaatjes B, mooie sfeerplaatjes ook
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
Mijn 5de en laatste deeltje:
Volgens mij was dat die wat samen met die RS6 de plaats op scheurde.. Dat was namelijk geen CSL en dus ook niet froxbeer.Ender schreef: En was dit niet die ''M3 CSL'' http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/m3 ... t6107.html?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Froxbeer zeker niet!
Zag duidelijk een blauw interieur...
@ Maurice ..
En jij in een jas .. En ik in een te dik vest .. Had er ook totaal geen rekenschap mee gehouden!
Zag duidelijk een blauw interieur...
@ Maurice ..
En jij in een jas .. En ik in een te dik vest .. Had er ook totaal geen rekenschap mee gehouden!
Dank dat je de kentekens heb weggepoetst Mechanic. Aangezien het mijn eerst meet was, was ik me totaal niet bewust van de policy en had ik dus geen funplaten/afplaktape. Volgende keer zorg ik dat dat opgelost is .
Gr, Martijn
Opt1mus schreef: , doe dat ff op een ander forum People.....
- Spoiler: Laat zien
Darudevampire schreef:Ik bespeur jaloezie
Alleen stonden we tever uit elkaar om eindelijk is samen op de foto te gaan......Opt1mus schreef:'t is mijn jongere tweelingbroertje
Ik leer meer gezichten kennen achter de bmw's van ze en vind ze allemaal aardigMasterCow schreef:Laat die jongens elkaar toch gewoon lief vinden
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik denk dat dit komt door wassen met een washmitt, terwijl er misschien nog een beetje zand op het glas zit...Dnl schreef:en de krassen op het achterraam .. Geen idee hoe dit er in zijn gekomen! (zijn die er uit te poetsen?)
Op de Touring heb ik het namelijk ook.
En voor de mensen die een overzichtsfoto willen:
Overzicht 1
Overzicht 2
De overzichten zijn gestitched uit 3 of meer foto's... dus je kan links en rechts wat onzuiverheden zien.
Ik heb wel losse overzichts foto's, maar dan heb je slechts een deel van het parkeerterrein, en dat vind ik niet mooi.
Eigenlijk zou ik een groothoeklens moeten hebben voor dit soort foto's...
-
Geen dank was wel even werk maar vind het zelf ook niet leuk als mijn kenteken erop staat.Martijnvb schreef:Dank dat je de kentekens heb weggepoetst Mechanic. Aangezien het mijn eerst meet was, was ik me totaal niet bewust van de policy en had ik dus geen funplaten/afplaktape. Volgende keer zorg ik dat dat opgelost is .
Ik heb niet veel mensen gesproken maar vond het wel heel leuk, hoop dat dit van de zomer zeker nog een keer wordt gedaan.
Gave fotos!!!
Mechanic01, thanks voor de foto's van mijn Phoenix gele cabrio!!!!
Maurice, jou had ik wel gezien ja en ik durfde je niet aan te spreken maar tot de volgende meeting heb ik genoeg tijd om lef bij elkaar te verzamelen
Mechanic01, thanks voor de foto's van mijn Phoenix gele cabrio!!!!
Maurice, jou had ik wel gezien ja en ik durfde je niet aan te spreken maar tot de volgende meeting heb ik genoeg tijd om lef bij elkaar te verzamelen
And I'm Gonna Shine Until My Heart Stop
Hmm B .. Dat zou maar zo kunnen ja!
Kan me echt niet heugen dat ze er op zaten namelijk.. Eens zien of iemand het er nog uit kan krijgen!
En bedankt voor de grotere varianten! Denk aan een canvas ..
Zo´n opkomst, dat moet ik vast leggen!
Kan me echt niet heugen dat ze er op zaten namelijk.. Eens zien of iemand het er nog uit kan krijgen!
En bedankt voor de grotere varianten! Denk aan een canvas ..
Zo´n opkomst, dat moet ik vast leggen!
Nu weet ik wat ik ben vergeten! Ik wilde nog een pootje krijgen van de officiele forum mascotte/hond. Ben alleen de naam kwijt :p
Voor de mensen die het niet snappen. Het is de hond van Bjorn en Nouska
Voor de mensen die het niet snappen. Het is de hond van Bjorn en Nouska
Laatst gewijzigd door j0eyv op 11 apr 2011, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
- benmaassen
Echt helemaal niemand??
Hallo bmw liefhebbers,
Ik speur elke foto af maar we zijn de onze helaas nog niet 1 keer tegen gekomen.
Wie o wie heeft er een mooi kiekje gemaakt van onze e36 cabrio samoa blue?
Hier staat hij links naast de gele en je ziet alleen een klein stukje van de kont.
Dat is helaas alles wat ik heb kunnen vinden.
Dus blader even door de foto's, aub
grt, Ben
Hallo bmw liefhebbers,
Ik speur elke foto af maar we zijn de onze helaas nog niet 1 keer tegen gekomen.
Wie o wie heeft er een mooi kiekje gemaakt van onze e36 cabrio samoa blue?
Hier staat hij links naast de gele en je ziet alleen een klein stukje van de kont.
Dat is helaas alles wat ik heb kunnen vinden.
Dus blader even door de foto's, aub
grt, Ben
Ik heb je wel zien aankomen maar heb zelf meer gepraat dan foto's gemaakt. Ik heb alle foto's gezien maar helaas nog geen van jou caab.
@bjornc Gaaf die 160-graden-foto's!
- Spoiler: Laat zien