- Spoiler: Laat zien
Voor de rest van de Belse kentekens ook een duimpje omhoog wat zagen die er stuk voor stuk strak uit!
THX man, deze staat nu als achtergrond op mijn PC, laptop en telefoonRimax schreef:Hierbij mijn bijdrage aan foto's...
Het is slechts een selectie, zoek je een foto van jou bmw stuur even een PM met je nummerbord. Ook voor één van de foto's hieronder in groot formaat.
Graag gedaan Willem je hebt echt een heel mooi exemplaar!willem-57 schreef:Wat een prachtige foto's, ook van mijn bimmer.320driver schreef:Zo dat had ik wel eerder willen weten dat die kentekenplaten zichtbaar mochten blijven, nu had ik ze al weggeshopt
Anyways hier volgt dan mijn aandeel:
Bedankt, heb ze meteen opgeslagen.
Ook de overzicht foto's van bjornc zijn super.
Denk dat ik ga shoppen voor de CSL velgen.
Zag ze op de van martijn en ik was gelijk verkocht.
Tja, op zo'n meeting zie je zo veel mooie zaken.
Werd zelfs weer verliefd op sommige E36 modellen.
Was echt een perfecte dag.
Jammer dat sommige eikeltjes hun vuil uit de auto gooien, zoals op eerdere pagina te lezen is.
Als iedereen dat zou doen kunnen wij en anderen daar de volgende keer niet meer staan.
Het is totaal niet stoer, maar gewoon erg dom!
Jammer, terwijl de portal jongens zo hun best doen en er veel tijd en geld insteken.
Jawel, had ik hier ook al gepost...Bamies schreef:Heeft er nog iemand een foto van de mijne gemaakt die ik kan gebruiken als achtergrond?
Absoluut een blikvanger!!Rimax schreef:Ps: naar mijn bescheiden mening vetste wagen aanezig