BimmerPortal Dynorun day!
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Ik ben erbij voor een vermogensrun!
Benieuwd hoeveel paardjes er nog onder de kap zitten na dik 10,5 jaar
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
tsk tsk.. e60*Kortom ook de BMW e90 M5 (met of zonder modificaties) kan hier zijn paardjes op loslaten.
E60 530D
Ik probeerde duidelijk te maken dat de M5 een e60 is en geen e90
E60 530D
Gelukkig heeft ie meer verstand van computers
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
lol de e60 M5 is niet van e90 maar van a90bkw38 schreef:Ik probeerde duidelijk te maken dat de M5 een e60 is en geen e90
Wel een leuk ding trouwens die vermogens bank sessie, even over nadenken maar.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
"Ik denk er nog even over na"
Aangezien ik de 26 juni aan het eind van het mijn laatste schooljaar zit zou het wel eens kunnen zijn dat ik dan nog wat af te werken heb. De vermogentestbank is voor mij niet zo interessant. (die hebben we op school ook ) maar de meet and greet lijkt me wel weer leuk
Aangezien ik de 26 juni aan het eind van het mijn laatste schooljaar zit zou het wel eens kunnen zijn dat ik dan nog wat af te werken heb. De vermogentestbank is voor mij niet zo interessant. (die hebben we op school ook ) maar de meet and greet lijkt me wel weer leuk
-- Houdoe wanne --
Zou met de s4 wel mee willen, maar kan je vragen of dat ook past?
Door de 4wd zal dat dan zeker niet gaan of wel?
De e30 durf ik niet aan, door de ouderdom zou er wel eens wat stuk kunnen gaan
Door de 4wd zal dat dan zeker niet gaan of wel?
De e30 durf ik niet aan, door de ouderdom zou er wel eens wat stuk kunnen gaan
Dat zou je nog eens goed mee kunnen vallen. Die van mij heeft 155k gelopen en had laatst 142pk en 295Nm op de rollenbank. En dat met een PFL, na 10 jaar, nog hoger dan de originele fabriekswaarden.Opt1mus schreef:Ik ben erbij voor een vermogensrun!
Heb je al een waardige vervanger of rijd je nog steeds in die "koektrommel" ?a90 schreef:lol de e60 M5 is niet van e90 maar van a90bkw38 schreef:Ik probeerde duidelijk te maken dat de M5 een e60 is en geen e90
Wel een leuk ding trouwens die vermogens bank sessie, even over nadenken maar.
E60 530D
Ik heb dit ook al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, maar ja, het kan natuurlijk mee- en tegenvallen.
Wat nu als je wagen bv. 10 -15 pk minder blijkt te hebben dan gedacht, dan is het toch wel een redelijk dompertje lijkt me zo.
Wat nu als je wagen bv. 10 -15 pk minder blijkt te hebben dan gedacht, dan is het toch wel een redelijk dompertje lijkt me zo.
Waarom ?? Zeker met zo'n auto zoals jij hebt komt het niet op die laatste pk's aan... Als de auto toch verder goed bevalt is dat toch geen issue ??
Veel auto's halen hun fabrieksspecs toch niet op een realistische bank. Maar als je gechipt hebt kan het heel leuk zijn om het resultaat te zien van een onafhankelijke bank. Of als je gewoon benieuwd bent hoe dicht je nog in de buurt zit van je fabrieksspecs.
Veel auto's halen hun fabrieksspecs toch niet op een realistische bank. Maar als je gechipt hebt kan het heel leuk zijn om het resultaat te zien van een onafhankelijke bank. Of als je gewoon benieuwd bent hoe dicht je nog in de buurt zit van je fabrieksspecs.
Het zal uiteraard meer iets psychologisch zijn ja ...
Overigens heb ik met mijn wagen weleens wat testjes 100-200 gedaan en die vielen een stuk gunstiger uit dan de tests van http://www.einszweidrei.de" onclick="window.open(this.href);return false; uit 2005 (bouwjaar), dus ik zie het resultaat sowieso wel met vertrouwen tegemoet.
Grote kans dat er er wel bij ben mocht het doorgaan.
Overigens heb ik met mijn wagen weleens wat testjes 100-200 gedaan en die vielen een stuk gunstiger uit dan de tests van http://www.einszweidrei.de" onclick="window.open(this.href);return false; uit 2005 (bouwjaar), dus ik zie het resultaat sowieso wel met vertrouwen tegemoet.
Grote kans dat er er wel bij ben mocht het doorgaan.
Ik ben voor beide aanwezig
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Het is een heel stuk rijden voor mij (156 km). Daarbij komt ook dat ik er een beetje bang voor ben om zoiets te doen. Maar het lijkt mij wel leuk om eens te doen eigenlijk. Ik kijk het nog even aan!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..