Valentijn's M 318IS Coupe
Valentijn's M 318IS Coupe
Hierbij een paar plaatjes van mijn Bmw:
Re: Valentijn's M 318IS Coupe
Welkom! ziet er strak uit zo, en nette IS'en worden langzaam moeilijk te vinden
Thanks ! Ja, die heb ik nog wel ergens. Zal ze even opzoeken.
Let niet op het lelijke stuur...haha Dit is een foto toen ik hem net had, ziet er nu ietsie anders uit.
Netjes! Het stuur vind ik zelf minder. Hoelang heb je deze al? Volgens mij heb ik deze ooit op marktplaats gezien.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Hij heeft deze zomer te koop gestaan in Garderen bij een handelaar, waar ik hem gekocht heb. Even later heb ik hem
te koop gezet, omdat ik het niet meer zag zitten.... maar dat is helemaal van de baan en ik houd hem lekker !
te koop gezet, omdat ik het niet meer zag zitten.... maar dat is helemaal van de baan en ik houd hem lekker !
- jordie E36
mooie coupé, heeft gewoon even wat liefde nodig ( en een paar euro's... )
ben benieuwd naar je mod's /opknapbeurten. 1tje die ik persoonlijk snel zou doen, is het verfen van de hoedenplank met textielverf zwart is een stuk mooier dan verkleurt paars !
ben benieuwd naar je mod's /opknapbeurten. 1tje die ik persoonlijk snel zou doen, is het verfen van de hoedenplank met textielverf zwart is een stuk mooier dan verkleurt paars !
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Je interieur kan ook wel eens een opfrisbeurt krijgen.. Ziet er een beetje uitgeleefd uit?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Mooie bmw, idd dat interieur moet wel opgeknapt worden. Wat voor uitlaat systeem zit eronder, want ik heb zelf ook een 318is maar met zo'n lullig klein pijpje.
Ja klopt, toen ik hem een aantal jaar geleden nog had, was die een stuk netter. De laatste 2 eigenaren zijn
er niet echt zuinig mee omgegaan, maar dat komt weer helemaal goed.
Mijn doel is, eerst goed rijdend te krijgen, dit weekend gaat de cilinderkop eraf. En daarna
wat zaken als interieurdingetjes (hoedeplank) maar wil hem wel zo orgineel mogelijk houden,
Heb nog ergens een foto van een aantal jaren geleden, dan kun je het verschil zien...
er niet echt zuinig mee omgegaan, maar dat komt weer helemaal goed.
Mijn doel is, eerst goed rijdend te krijgen, dit weekend gaat de cilinderkop eraf. En daarna
wat zaken als interieurdingetjes (hoedeplank) maar wil hem wel zo orgineel mogelijk houden,
Heb nog ergens een foto van een aantal jaren geleden, dan kun je het verschil zien...
Dank je wel ! Er zit vanaf kat. een rvs uitlaat onder, met een echte M3 sound, klinkt ook echt als een M3.
Merk zal ik is nakijken.
Merk zal ik is nakijken.
Je hebt deze dus weer terug gekocht? Echte liefde!
Over je uitlaat ben ik ook wel benieuwd. Ik heb ook zo'n frot dempertje. Kun je hier eens een geluidsfragment van maken?
Over je uitlaat ben ik ook wel benieuwd. Ik heb ook zo'n frot dempertje. Kun je hier eens een geluidsfragment van maken?
Deze foto's zijn in 2007 gemaakt, kun je het verschil zien....
heeft deze ook in de kreukels gelegen?
er is namelijk een face lift niertjes op gezet en volgens mij ook een ander zijscherm aan het gat voor de zijknippers te zien die er eerst niet zaten
er is namelijk een face lift niertjes op gezet en volgens mij ook een ander zijscherm aan het gat voor de zijknippers te zien die er eerst niet zaten
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht