Niels z'n 330CI SMG ''''''Velgen wissel p2''''''
-
Niels z'n 330CI SMG ''''''Velgen wissel p2''''''
Inmiddels rij ik alweer een maand in de coupe.
Dit is mijn eerste bmw en moet zeggen het bevalt uitstekend.
Hier nog even de specs:
BMW 330 CI SMG
bwjr: 2002
Kleur: Saphirschwarz Metallic
Shadow line.
M tech 2 pakket
De vorige eigenaar had al facelift led achterlichten gemonteerd wel imi maar de goeie uit de U.S
Verder de chrome nieren vervangen door zwarte.
Hier wat fotos van toen ik hem kocht,
Deze week heb ik wat dingen aan de auto veranderd:
Heb een harman kardon set aangeschaft.
De hoofd reden was dat ik niet content was met het standaard geluid en daarnaast deden rechtsvoor de speakers het niet.
Dacht dat het laatste probleem met de nieuwe speakers, draden en kabelboom op te lossen was maar uiteindelijk bleek dat het aan me radio module ligt die niet goed werkt.
Veel voorkomend probleem bij bmw heb ik vernomen. Voor de rest ben ik zeer tevreden met het geluid.
Dan heb ik nog een Eibach Pro veren kit onder de auto gezet
Had eerst de veren van een 4cylinder gekocht , uiteindelijk de juiste set gekocht.
Ben zeer blij met het resultaat en de wegligging is ook uitstekend.
Plannen:
zo snel mogelijk de velgen eronder vandaan.
Waarschijnlijk komt er eerst even een tijdelijke set onder en daarna bbs le mans.
Dit is mijn eerste bmw en moet zeggen het bevalt uitstekend.
Hier nog even de specs:
BMW 330 CI SMG
bwjr: 2002
Kleur: Saphirschwarz Metallic
Shadow line.
M tech 2 pakket
De vorige eigenaar had al facelift led achterlichten gemonteerd wel imi maar de goeie uit de U.S
Verder de chrome nieren vervangen door zwarte.
Hier wat fotos van toen ik hem kocht,
Deze week heb ik wat dingen aan de auto veranderd:
Heb een harman kardon set aangeschaft.
De hoofd reden was dat ik niet content was met het standaard geluid en daarnaast deden rechtsvoor de speakers het niet.
Dacht dat het laatste probleem met de nieuwe speakers, draden en kabelboom op te lossen was maar uiteindelijk bleek dat het aan me radio module ligt die niet goed werkt.
Veel voorkomend probleem bij bmw heb ik vernomen. Voor de rest ben ik zeer tevreden met het geluid.
Dan heb ik nog een Eibach Pro veren kit onder de auto gezet
Had eerst de veren van een 4cylinder gekocht , uiteindelijk de juiste set gekocht.
Ben zeer blij met het resultaat en de wegligging is ook uitstekend.
Plannen:
zo snel mogelijk de velgen eronder vandaan.
Waarschijnlijk komt er eerst even een tijdelijke set onder en daarna bbs le mans.
Laatst gewijzigd door Niels330ci op 08 mei 2011, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Niels z'n 330CI SMG
Netjes man, maar kun je nou niet je tractie control uitschakelen? Of zit dat anders met SMG bakken
Verlaging is inderdaad netjes zo! Maar wat ik me even afvraag he? Het gedeelte rondom je pookje en de pook zelf zijn anders, dan dat ik normaal bij SMG zie. Dan is het zeg maar rond. Is wat jij hebt ook standaard? (misschien domme vraag)
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nooit af...
-
Traction control kan je gewoon uit zetten te samen met de esp.Arno S. schreef:Netjes man, maar kun je nou niet je tractie control uitschakelen? Of zit dat anders met SMG bakken
-
Stayv schreef:Verlaging is inderdaad netjes zo! Maar wat ik me even afvraag he? Het gedeelte rondom je pookje en de pook zelf zijn anders, dan dat ik normaal bij SMG zie. Dan is het zeg maar rond. Is wat jij hebt ook standaard? (misschien domme vraag)
Jij bent in de war met de smg uit de m3, die zijn anders dan die in de 325 en 330
-
Ik ben al een tijd opzoek naar een set orginele le mans in de maten 8,5+9,5x19 maar probeer die maar eens te vinden.Darudevampire schreef:Damn, mooie bak
Origineel?Niels330ci schreef:Waarschijnlijk komt er eerst even een tijdelijke set onder en daarna bbs le mans.
Ik vind 4k betalen voor een nieuwe set zonder banden toch net iets te gek.
Dus ik wacht nog even geduldig af tot ik een set tegen kom, mocht het niet lukken dan worden het imi.
De velgen die er nu onder zitten zijn ook niet slecht, maar het is een winterset met winterbanden en dat slijt nu wel erg hard
Dus die hou ik lekker voor de koude maandjes.
Oke, omdat ik het knopje niet op te foto kon vinden. Stuur zit in de wegNiels330ci schreef:Traction control kan je gewoon uit zetten te samen met de esp.Arno S. schreef:Netjes man, maar kun je nou niet je tractie control uitschakelen? Of zit dat anders met SMG bakken
Hele nette 330, die interieurlijsten zou ik er ook wel in willen hebben
Hele mooie wagen! Ben er zuinig op
Mooi QP zeg! Welkom!
Als ik het goed heb gezien (ergens bij iemand) heeft HK toch ook nog een kleine speaker in de deur?!
Heb je die ook gebruikt/ingebouwd? En een knopje erbij op de knoppenbalk? (zie het nl. niet op de foto's terug)
Wees er zuinig op
Als ik het goed heb gezien (ergens bij iemand) heeft HK toch ook nog een kleine speaker in de deur?!
Heb je die ook gebruikt/ingebouwd? En een knopje erbij op de knoppenbalk? (zie het nl. niet op de foto's terug)
Wees er zuinig op
Blijft een heerlijke wagen om naar te kijken! Heb je al een iPod interface uit kunnen kiezen?
-
Het is een complete harman kardon set uit een e46 m3.Lexie schreef:Mooi QP zeg! Welkom!
Wees er zuinig op
Totaal 10 speakers: compo set voorin, compo set achterin en in de koffer 2 bass speakers.
Het knopje inclusief knoppenbalk was er helaas niet bij, maar goed ik denk dat je zon aan uit knop toch niet gebruikt.
-
Moet dit heel even aan de kant schuiven omdat ik eerst de Radio module moet vervangen. Maar het gaat er zeker komen Rene.Rene08 schreef:Blijft een heerlijke wagen om naar te kijken! Heb je al een iPod interface uit kunnen kiezen?
Mooie wagen zeg
Zo hey echt een pracht coupe en zeer dik in de opties
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S