bmw 540I E60
- lekkerwijf1
Re: bmw 540I E60
Die active cruise control mag je van mij ook houden waardeloos speelgoed (ik dacht dat MOET ik ook hebben , maar het valt me zeer tegen)
Heb afgelopen zaterdag de dealer gevraagd of ze uit konden zetten, ze konden mij geen eens een fatsoenlijk antwoordt hierop geven.
Ik was eerste die het gevraagd zou hebben.
Alleen op rijkswegen fijn maar zeker niet op de snelweg.
Heb afgelopen zaterdag de dealer gevraagd of ze uit konden zetten, ze konden mij geen eens een fatsoenlijk antwoordt hierop geven.
Ik was eerste die het gevraagd zou hebben.
Alleen op rijkswegen fijn maar zeker niet op de snelweg.
heb wel eens in een s6 gereden met adaptive cruise control. Vond het goddelijk. Helaas heb ik het niet. Zou het graag willen hebben. Nu moet ik telkens van de cruise control af.
Sommige opties denk je die moet ik erop hebben en gebruik je het niet . Of valt de werking tegen
Zo ook met de 20 inch. Ik moest en zou 20 inch er op hebben. Nu een maand later denk ik weer ze mogen eraf. Zo met mijn vorige BMW moest en zou een multimedia systeem erin. Vervolgens draai je alleen mp3. Maar Andere opties blijven na 2 jaar een must . In geval is dat de schuifdak.
Daar geniet elke dag van
Zo ook met de 20 inch. Ik moest en zou 20 inch er op hebben. Nu een maand later denk ik weer ze mogen eraf. Zo met mijn vorige BMW moest en zou een multimedia systeem erin. Vervolgens draai je alleen mp3. Maar Andere opties blijven na 2 jaar een must . In geval is dat de schuifdak.
Daar geniet elke dag van
Mooi ding. Ik blijf een zwart 5 met die 20' 172 superrrrrrrdik vinden. Maar comfort zeker belangrijk met zo een auto. Je zit tenminste (als het goed is) meer tijd in je auto dan dat je naar de velgen loopt te staren he. Maar witte schoenen onder een zwart maatpak is natuurlijk dodelijk!
Gisteren auto opgehaald bij BMW Amsterdam na een beurt. Alle vier remschijven en remblokken moesten vervangen worden + een grote beurt + remvloeistof
Eerst deed men moeilijk voor de remmen, omdat de dikte nog voldoende was, alleen het piepen was heel erg. Ik heb gezegd dat het maar opgelost moest worden.
Daarna begonnen ze te zeuren dat over de te grote wielen op de auto hebt en dat het eigenlijk niet mag
heb ik mazzel dat de auto nog een onderhoudscontract heeft
Eerst deed men moeilijk voor de remmen, omdat de dikte nog voldoende was, alleen het piepen was heel erg. Ik heb gezegd dat het maar opgelost moest worden.
Daarna begonnen ze te zeuren dat over de te grote wielen op de auto hebt en dat het eigenlijk niet mag
heb ik mazzel dat de auto nog een onderhoudscontract heeft
Goede actie! Alleen remschijven en -blokken vervangen kost bij de dealer al ca. € 1.400,-, dus die pak je lekker nog even mee voordat je onderhoudscontract afloopt in oktober.
Ja dat geld ga ik gebruiken Voor 19 inch styling 172 velgen oem
Bij een BMW dealer in Duitsland een compleet nieuw set gevonden inclusief banden voor 2100
Bij een BMW dealer in Duitsland een compleet nieuw set gevonden inclusief banden voor 2100
Zeker via die link die ik je had doorgeven van Salesafter?
Bedankt voor de tip. Maar op site was de prijs styling 172 €2800
Nee ik heb ze bij een zuid Duitse BMW dealer gekocht. Ze hebben 30 sets van fabriek overgenomen en. Bieden ze nu aan voor €2200. Met orginele banden
Ik moet zeggen dat ik ze nergens zo goedkoop het gezien. Als er meer mensen zijn belangstelling hebben ? Ze hebben nog enkele sets
Nee ik heb ze bij een zuid Duitse BMW dealer gekocht. Ze hebben 30 sets van fabriek overgenomen en. Bieden ze nu aan voor €2200. Met orginele banden
Ik moet zeggen dat ik ze nergens zo goedkoop het gezien. Als er meer mensen zijn belangstelling hebben ? Ze hebben nog enkele sets
mooie prijs, maar heb dat geld ff niet. Eerst me dakraam en de trekhaak.
Prachtig dikke 5 serie
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Oh wacht, ik zat niet goed te lezen, ik zie nu dat je toch voor de 19" 172 bent gegaan i.p.v. de 18" 135.
Die € 2.200,- is in ieder geval een erg nette prijs voor OEM velgen (ervan uit gaande dat er ook A-merk banden omheen zitten). Ik dacht zelf altijd dat Salesafter de goedkoopste OEM zomer- en wintersets had, maar blijkbaar kan je met het betere speurwerk dus toch nog wat goedkoper uitkomen.
Die € 2.200,- is in ieder geval een erg nette prijs voor OEM velgen (ervan uit gaande dat er ook A-merk banden omheen zitten). Ik dacht zelf altijd dat Salesafter de goedkoopste OEM zomer- en wintersets had, maar blijkbaar kan je met het betere speurwerk dus toch nog wat goedkoper uitkomen.
Was lang aan het twijfelen. Met 135 zou auto weer orgineel worden. Vond 172 altijd mooier maar was duur. Nu met deze deal toch gegaan voor de 172
Banden zijn trouwens ook orgineel die bij de set horen (Contiental)
Moet nu de 20 inch gaan verkopen
Banden zijn trouwens ook orgineel die bij de set horen (Contiental)
Moet nu de 20 inch gaan verkopen
Hmmm, volgens mij had ik al enige interesse aangegeven om mijn 19 inch 172 te switchen voor identieke 20 inchers, maar je hebt ze nu al gekocht.
Ik zal komende week wel eens een mailtje sturen naar de vorige eigenaar van je auto, deze week is een gekkenhuis op het werk ...
Groet, Frank
Ik zal komende week wel eens een mailtje sturen naar de vorige eigenaar van je auto, deze week is een gekkenhuis op het werk ...
Groet, Frank
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Frank 535: ik wist niet dat je interesse had voor de velgen. sorry bericht waarschijnlijk gemist dan. sorry
krijg net een breicht dat de 19 inch oem zijn opgestuurd. verwacht ze binnen 4 werkdagen binnen te krijgen.
de 20 inch's zijn nog steeds te koop. Laat me weten of je nog interesse. heb helaas vorige week weer de stoep geraakt. waarbij ook een band een kleine beschadiging heeft. volgens bandenboeren kan je doorrijden . maar mischien voor de zekergheid vervangen. heb ze nu op marktplaats staan voor 895.
nogmaals sorry. was mischien voor mij oook beter geweest om eventueel te ruilen. zijn jou velgen oem? mijn zwager heeft een 530, die heeft mischien interesse voor je 19 inch
krijg net een breicht dat de 19 inch oem zijn opgestuurd. verwacht ze binnen 4 werkdagen binnen te krijgen.
de 20 inch's zijn nog steeds te koop. Laat me weten of je nog interesse. heb helaas vorige week weer de stoep geraakt. waarbij ook een band een kleine beschadiging heeft. volgens bandenboeren kan je doorrijden . maar mischien voor de zekergheid vervangen. heb ze nu op marktplaats staan voor 895.
nogmaals sorry. was mischien voor mij oook beter geweest om eventueel te ruilen. zijn jou velgen oem? mijn zwager heeft een 530, die heeft mischien interesse voor je 19 inch