instellen ID3 tags bij gateway
Re: Keuze Intravee of Dension?
Kom er wel hoor dus link is prima of anders pak je deze ... Klik
Re: instellen ID3 tags bij gateway
Ik heb zojuist een van de USB sticks geformateerd en hier het BIN bestand opgezet. Heb hem er ongeveer 5 minuten in laten zitten en toen de andere stick erin gestoken. Uiteraard wel muziek, maar wederom geen tekst.
Ik neem aan dat je deze volgorde gezien hebt om het voor elkaar te krijgen. Zo zou het toch moeten werken namelijk.
Een andere optie zou nog zijn een Ipod gebruiken om dit voor elkaar te krijgen zoals eerder in dit draadje al besproken is ... Klik
Een andere optie zou nog zijn een Ipod gebruiken om dit voor elkaar te krijgen zoals eerder in dit draadje al besproken is ... Klik
Hoe kan je zien welke firmware je hebt?
Moet je deze update uitvoeren alvorens je met de tekst aan de slag gaat?
Moet je deze update uitvoeren alvorens je met de tekst aan de slag gaat?
- Ton 320D Touring
Tis misschien voor de hand liggend, maare je hebt toch wel het contact AAN staan?beest23 schreef:Uiteraard wel muziek, maar wederom geen tekst.
Als het contact uitstaat doet je radio het namelijk ook, maar krijg je van je Gateway GEEN tekst in beeld.
- Ton 320D Touring
Re: Keuze Intravee of Dension?
Als ik op het bestand klik om het te downloaden (links klikken of rechts klikken met opslaan als) gebeurt er toch echt niets.Mar330CI schreef:Kom er wel hoor dus link is prima of anders pak je deze ... Klik
- Ton 320D Touring
Als je USB HDD of stick aan de Gateway heeft gehangen, en vervolgens aan je PC en je start Indexer op, zie je de firmware versie in beeld staan.beest23 schreef:Hoe kan je zien welke firmware je hebt?
Heb alleen mijn twijfels bij de juistheid ervan.
Heb van de Dension site firmware 2.09 gedownload en geinstalleerd, maar Indexer geeft firmware 2.13 aan.
@ Ton je hebt gelijk had nie verder gekeken dan alleen de pagina. (|
Heb ze zelf in een zip bestandje hier neer gezet zolang de Dension locatie niet beschikbaar is ... (h)
Heb ze zelf in een zip bestandje hier neer gezet zolang de Dension locatie niet beschikbaar is ... (h)
Om het heen en weer lopen tussen de woonkamer en mijn garage heb ik de laptop maar meegenomen de auto in.
Wat heb ik allemaal gedaan om het aan de praat te krijgen:
- USB stick geformateerd
- Firmwire 2.09 van de Dension site gedownload en deze op de stick gezet
- Stick in de Gateway en een paar bladzijdes in de nieuwe Autoweek zitten lezen.
- Na een paar minuten de forward toets meer dan 10 seconden ingedrukt houden
- de radio schiet hierna terug naar cd01-01, wat ook zou moet
- met de forward knop naar cd01-02 en als dat volgens de beschrijving zou lukken dan zou de tekst het moeten doen
Maar helaas.
- wederom het bin bestand op de wederom geformateerde USB stick gezet
- stick wederom in de Gateway om te zien wat er gebeurd
Maar helaas weer niets.
Wat heb ik allemaal gedaan om het aan de praat te krijgen:
- USB stick geformateerd
- Firmwire 2.09 van de Dension site gedownload en deze op de stick gezet
- Stick in de Gateway en een paar bladzijdes in de nieuwe Autoweek zitten lezen.
- Na een paar minuten de forward toets meer dan 10 seconden ingedrukt houden
- de radio schiet hierna terug naar cd01-01, wat ook zou moet
- met de forward knop naar cd01-02 en als dat volgens de beschrijving zou lukken dan zou de tekst het moeten doen
Maar helaas.
- wederom het bin bestand op de wederom geformateerde USB stick gezet
- stick wederom in de Gateway om te zien wat er gebeurd
Maar helaas weer niets.
- Ton 320D Touring
@beest23
1) welk formaat heb je de stick geformateerd, toch wel FAT32?
Als de stick door de Dension gelezen wordt, zie je een ledje van de stick knipperen.
E.e.a. duurt niet langer dan 1 minuut.
2) Als je tekst in je radiodisplay wilt zien, HEB JE DAN JE CONTACT AAN!!!!!!
1) welk formaat heb je de stick geformateerd, toch wel FAT32?
Als de stick door de Dension gelezen wordt, zie je een ledje van de stick knipperen.
E.e.a. duurt niet langer dan 1 minuut.
2) Als je tekst in je radiodisplay wilt zien, HEB JE DAN JE CONTACT AAN!!!!!!
Inderdaad geformateerd met FAT32 en ik heb uiteraard mijn contact aanstaan.
Je zegt dat je het met één van de nieuwe grote USB sticks aan het proberen bent ( formatteren, uploaden enz. ).
Al eerder schreef ik probeer het dan eens met een veel kleinere USB stick b.v. een stick van 256 Mb mits je die hebt natuurlijk.
Heb hier namelijk al eens gezien dat dit nog wel eens een oplossing zijn kan. Dit is dus zeker het proberen waard...
Al eerder schreef ik probeer het dan eens met een veel kleinere USB stick b.v. een stick van 256 Mb mits je die hebt natuurlijk.
Heb hier namelijk al eens gezien dat dit nog wel eens een oplossing zijn kan. Dit is dus zeker het proberen waard...
Ik heb dezelfde problemen.
Dension ook ge update,nieuwe firmware erin en daarna het aan bestandje er ook ingezet,maar geen resultaat.
Ik denk dat het aan de Bm 24 module ligt,je kan toch alleen deze berichten weergeven met een nieuwe Bm 54 module van 2006?
Ik heb een E46 van 2001 met Cd Navigatie,ge update 16-9 scherm,Bm 24, en een Gateway 300V2..
Ik heb ergens gelezen dat dit alleen werkt met de nieuwe Bm 54 module of geld dit alleen voor de Mp3 wisselaar?
Wie kan mij hier een duidelijk andwoord op geven???
Dension ook ge update,nieuwe firmware erin en daarna het aan bestandje er ook ingezet,maar geen resultaat.
Ik denk dat het aan de Bm 24 module ligt,je kan toch alleen deze berichten weergeven met een nieuwe Bm 54 module van 2006?
Ik heb een E46 van 2001 met Cd Navigatie,ge update 16-9 scherm,Bm 24, en een Gateway 300V2..
Ik heb ergens gelezen dat dit alleen werkt met de nieuwe Bm 54 module of geld dit alleen voor de Mp3 wisselaar?
Wie kan mij hier een duidelijk andwoord op geven???
- Kevin ///M
Ik heb een MK2 navi met 4:3 scherm en BM24 radio module. Ook een Gateway 300. Bij mij werkt het wel. Alleen, hij laat alleen de titel van de ID3 tag info zien, niet de artiest. Wel als ik wil zoeken in de nummers, maar niet tijdens het spelen. Ik zoek hier ook nog een oplossing voor. Wil graag dat hij het allebei weergeeft.
Greetz,
Kevin
Greetz,
Kevin
Dan is er maar 1 optie, geen ID3 tag instellen, dan pakt hij gewoon de bestandsnaam in zijn geheel.
De Gateway 300 staat altijd op 1 van de functies (sorteren op artiest, nummer etc.) en daardoor geeft hij ook alleen maar hetgene weer van de functie waar hij in staat.
De Gateway 300 staat altijd op 1 van de functies (sorteren op artiest, nummer etc.) en daardoor geeft hij ook alleen maar hetgene weer van de functie waar hij in staat.