DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
-
Re: Intresse peiling Dynavin V5
Worden deze problemen ook bij dynavin voorgelegd
Voordat er besteld wordt ?..
Voordat er besteld wordt ?..
heb de bevindingen in de vragende vorm gesteld. Daar heb ik ook nog geen bericht over gehad.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Re: DVN-E46 Informatie Topic! p80 V5 met beter scherm!
off-topic posts uit het GB-topic verplaatst
Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
1.Dat de fan herrie maakt had ik de eerste keer ook, toen heb ik de unit eruit gehaald en alle bedrading boven de unit gehaald, en nu valt de ie zo op zijn plaats en zit de bedrading niet meer in de weg van de ventilator en is het geluid over.vegito schreef:Ter info.. inmiddels 2 maanden in bezit mijn dynavin V5 apparaat doet goed alleen er zijn 1 dingen die mij wel storen
1. koeler fan maakt teveel herrie echt super hard.
2. TMC volume staat keihard standaard.
3. IPOD wordt niet opgeladen.
Met de eerste probleem heb ik wel vrede mee maar die TMC probleem slaat nergens op.
als ik nu bij de aansluitingen moet zijn hoef ik allleen maar het ventilatierooster te verwijderen.
2.dat is een instelling in het menu van de dynavin zelf.
3. bij mij laad de ipod wel op en de bediening werkt wel op het scherm rechts bovenin het scherm tappen komt er en menu balk onderaan het scherm waar je de ipod mee kan bedienen.
4.met de afstand bediening kan je nog een verborgen scherm oproepen in usb mode hier kan je ook instellingen aanpassen.
5. Wil je de chinese tekens in het engels hebben dan kun je die update (Wince english) bij dynavin.de opvragen die sturen dat gewoon op
320I E46 Sedan '99.
BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban
Ik heb laatst ook eens een iphone4 op de ipod ingang aangesloten. Laadde ook niet op, en ik kon in het ipod menu verder niks bedienen. Wel gaf ie het geluid door van de muziek die ik op de iphone afspeelde.
Volgende week hoop ik zelf ook een iphone te hebben (meeloper!), dan moet ik maar eens wat meer proberen. Ik heb inderdaad gezien dat er op de gps-usb wel spanning staat, de iphone laadt daarmee wel gewoon op.
Volgende week hoop ik zelf ook een iphone te hebben (meeloper!), dan moet ik maar eens wat meer proberen. Ik heb inderdaad gezien dat er op de gps-usb wel spanning staat, de iphone laadt daarmee wel gewoon op.
Dat zal eerder aan de Iphone liggen dan aan de Dynavin.
Ik had in m'n vorige E46 een Dension gateway 100, Ipod werkte perfzect en lade ook op, Iphone gaf de melding "accessoire wordt niet ondersteund". Speelde wel muziek af, maar niet opladen.
Heb in m'n huidige E46 een FM transmitter, Ipod laadt op, Iphone niet.....
Ik had in m'n vorige E46 een Dension gateway 100, Ipod werkte perfzect en lade ook op, Iphone gaf de melding "accessoire wordt niet ondersteund". Speelde wel muziek af, maar niet opladen.
Heb in m'n huidige E46 een FM transmitter, Ipod laadt op, Iphone niet.....
Een ipod is toch een soort iphone waar je niet mee kunt bellen?
Niet dat ik een iphone ga gebruiken om muziek op te bewaren, daar heb ik m'n usb stickje voor. Maar ik zou 't grappig vinden als het wel zou werken
Niet dat ik een iphone ga gebruiken om muziek op te bewaren, daar heb ik m'n usb stickje voor. Maar ik zou 't grappig vinden als het wel zou werken
Misschien toch maar even checken hoe ik alles netjes kan wegwerken betreft de kabels voor het geluid probleem. Ipod issue moet ik ook even uitzoeken want hij laadde weest wel op maar, toen was mijn ipod nano in dit geval niet helemaal vol met batterij prik. Misschien als de ipod volledig geladen is dat ie dan wel goed doet.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Hier kan je zien hoe het gedaan moet worden om al je kabels boven de ubut te krijgen dan heb je ook geen last meer van het lawaai.
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... st12265435" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het ook zo gedaan en nu is het makkelijk om bij de bedrading te komen als het nodig mocht zijn, ik heb nu beide usb aansliutingen en de ipod aansluiting in het bakje onder de armsteun laten uitkomen en kan zo alles aansluiten en er is niks te zien van buiten af
enne de I-phone connect alleen maar via bleutooth op de kabel aansluiten werkt niet, je kan hem wel via de gps usb opladen.
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... st12265435" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het ook zo gedaan en nu is het makkelijk om bij de bedrading te komen als het nodig mocht zijn, ik heb nu beide usb aansliutingen en de ipod aansluiting in het bakje onder de armsteun laten uitkomen en kan zo alles aansluiten en er is niks te zien van buiten af
enne de I-phone connect alleen maar via bleutooth op de kabel aansluiten werkt niet, je kan hem wel via de gps usb opladen.
320I E46 Sedan '99.
BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban
- albert318i
bij navaudio hebben ze het merk zenesis, en bij dynavinonline dynavin?maakt dat wat uit? laat maar had hem besteld bij navaudio,staat op de site op voorrraad maar dat is dus niet zo,wou met paypal betalen maar gelukkig niet gedaan,deze zaak krijgt van mij een 3,zeer humeurige man aan de tel gehad plus dat je 35 cent per minuut moet betalen voor info?
- Grobbee1988
Ik wil graag weten of je zonder die dvbt module nederland 1,2,3 kan ontvangen en wat je dus precies aan die module hebt. kan iemand mij daar antwoord op geven?
je leeft maar 1 keer! dus geniet er van!
Showroom
Showroom
- markkamphorst
Dit kwam ik tegen op E46Fanatics.... Very interesting!
Een Dynavin met Android in plaats van Windows. Dit is nog wel in testfase en ze zijn blijkbaar pas later dit jaar pas te koop ofzo? maar wel cool!
Android Dynavin
Een Dynavin met Android in plaats van Windows. Dit is nog wel in testfase en ze zijn blijkbaar pas later dit jaar pas te koop ofzo? maar wel cool!
Android Dynavin
Op mijn Dynavin kan ik NL 1, 2 en 3 ontvangen, plus de geldende regionale zender. Heel leuk... die zenders kijk ik thuis al niet, dus ik zou niet weten waarom ik ze in de auto zou willen kijken. tv kijken in de auto is sowieso niet heel nuttig trouwens, maar oké. Ik heb geen extra modules, alleen de antenne die bij de Dynavin is geleverd.
- Grobbee1988
heb je de 5de versie? of heb je een oudere
je leeft maar 1 keer! dus geniet er van!
Showroom
Showroom