BimmerPortal Dynorun day!
Re: BimmerPortal Dynorun day!
ik ben er ook bij, voor 2 autos
Re: BimmerPortal Dynorun day!
sorry, ik kom voor de dynorun met 2 bmw's
m5 e34 en een 540i e39
m5 e34 en een 540i e39
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Dit gaat een top dag worden!
Ik ben van de partij, meet en greet.
Bij de dynobank kijk ik graag naar de andere krachtpatsers en doe op voor inschrijving dus niet mee.
Misschien dat ik mijn 330Ci ter plaatse nog inschrijf voor het hogere tarief (mits er een slot vrij is).
Ik ben van de partij, meet en greet.
Bij de dynobank kijk ik graag naar de andere krachtpatsers en doe op voor inschrijving dus niet mee.
Misschien dat ik mijn 330Ci ter plaatse nog inschrijf voor het hogere tarief (mits er een slot vrij is).
Re: BimmerPortal Dynorun day!
- Meting is volledig op eigen risico. Daarmee bedoelen we: als eenmotor opgeblazen wordt of iets dergelijks dan is dat voor eigen rekening.Bij een testrun wordt de auto niet meer belast dan dat er op de weg zou gebeuren. Dus als jij je auto op de weg wel is in de RPM begrenzer trekt dan zal hij het op de testbank ook overleven. Om even een indruk te geven: Er staat elke dag wel 1 of meerdere auto's op de testbank. Dit jaar zijn er nog geen auto's defect gegaan op de dyno in originele staat, vorig jaar 1 maar dat was al een gaar gebakje.
Allemaal leuk en aardig, maar ik neem aan dat er toch wel een bepaalde garantie is op jullie werkzaamheden?
Ik betaal ervoor en als mijn auto op de testbank ''per ongeluk'' te vroeg, te hoge toeren draait en hij gaat kapot dan is dat toch jullie schuld? Meetellende dat de auto motorisch 100% is.
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Ik wil ook graag komen ik heb inmiddels niet meer mijn 330d maar een volvo s60 t5 weet niet of ik welkom ben
Re: BimmerPortal Dynorun day!
ik kom ook kijken mits ik vrij ben.
Laatst gewijzigd door Booth op 17 mei 2011, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
- Unlimited Tuning
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 15:25
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Uiteraard leveren we garanties op ons werk. Als we in worst case scenario een auto zouden opblazen met onze tuning dan is dat uiteraard garantie werk. Als een auto origineel defect raakt op de testbank doordat de auto in technisch slechte staat verkeerd dan kunnen wie hier natuurlijk niet voor opdraaien. Als je auto in goede staat is dan hoef je echt niet bang te zijn dat deze op de dyno defect zal raken.Bamies schreef:Allemaal leuk en aardig, maar ik neem aan dat er toch wel een bepaalde garantie is op jullie werkzaamheden?
Ik betaal ervoor en als mijn auto op de testbank ''per ongeluk'' te vroeg, te hoge toeren draait en hij gaat kapot dan is dat toch jullie schuld? Meetellende dat de auto motorisch 100% is.
Verder leuk dat er veel positieve reacties zijn! Dit wordt ons 2e jaar voor de Honda club dat we een dynodag organiseren. Vorig jaar hadden wij Honda uitgenodigd, dat was zo geslaagd en gezellig dat hun dit jaar ons hebben gevraagd om het nog een keer te organiseren. Wij zullen ons uiterste best doen om er voor de BMW rijders een nog veel mooiere dag van te maken
Unlimited Tuning Chiptuning
Re: BimmerPortal Dynorun day!
E81...volgens mij bedoel je E82...;-)haya99 schreef:Ben er graag bij voor de dynoruns. Heb twijfels mbt m'n 135i...
Maar goed, ik doe ook mee op de Dynorun.
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Ik kom naar de meet & greet, lekker dichtbij!
Ik weet alleen nog niet of ik met de E93 kom of als me e36 coupe dan al klaar is met de E36 kom
Ik weet alleen nog niet of ik met de E93 kom of als me e36 coupe dan al klaar is met de E36 kom
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Lijkt me leuk! Ik ga even mijn agenda raadplegen.
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Schrijf mij maar in voor de dyno run + meet & greet
E46 330i
E46 330i
Re: BimmerPortal Dynorun day!
hoi zouden jullie mij ook kunnen inschrijven voor de dyno run....
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Bedankt voor de toelichting. Dan mag onderstaand in de start post wel even aangepast worden:Unlimited Tuning schreef:Uiteraard leveren we garanties op ons werk. Als we in worst case scenario een auto zouden opblazen met onze tuning dan is dat uiteraard garantie werk. Als een auto origineel defect raakt op de testbank doordat de auto in technisch slechte staat verkeerd dan kunnen wie hier natuurlijk niet voor opdraaien. Als je auto in goede staat is dan hoef je echt niet bang te zijn dat deze op de dyno defect zal raken.Bamies schreef:Allemaal leuk en aardig, maar ik neem aan dat er toch wel een bepaalde garantie is op jullie werkzaamheden?
Ik betaal ervoor en als mijn auto op de testbank ''per ongeluk'' te vroeg, te hoge toeren draait en hij gaat kapot dan is dat toch jullie schuld? Meetellende dat de auto motorisch 100% is.
Verder leuk dat er veel positieve reacties zijn! Dit wordt ons 2e jaar voor de Honda club dat we een dynodag organiseren. Vorig jaar hadden wij Honda uitgenodigd, dat was zo geslaagd en gezellig dat hun dit jaar ons hebben gevraagd om het nog een keer te organiseren. Wij zullen ons uiterste best doen om er voor de BMW rijders een nog veel mooiere dag van te maken
- Meting is volledig op eigen risico. Daarmee bedoelen we: als een motor opgeblazen wordt of iets dergelijks dan is dat voor eigen rekening.
Maar het voertuig wordt dus voorafgaand aan de meting eerst technisch nagekeken?
Onderteken ik dan ook na afloop van de technische inspectie een formulier waarop staat dat enig motorisch defect door toedoen van de dynotest(er) onder garantie gerepareerd wordt?
Ik wil niet bijdehand zijn. Heb gewoon geen zin dat ik straks met een kapotte motor zit en ik niks uitgekeert krijg. Ga er verder wel vanuit dat jullie vakkundig te werk gaan hoor
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Ik denk dat je nu wat te veel wil, Bamies.
In de post die je quote staat dat er garantie zit op de tuning. Dan gaat het dus om tuning die zij leveren, en enkel om dat gedeelte. Andere onderdelen die als gevolg van tuning sneller slijten en dus kapot gaan, zitten echt niet bij het pakket in. Iets origineels waar zij niets aan gedaan hebben, geven ze dus ook geen garantie op.
Een dynorun is feitelijk niets meer en niets minder dan een meting van het aantal pk's en Nm's dat een auto kan halen. Hij wordt dus, wel met beleid, naar het maximum vermogen gebracht. Dit gebeurt bij een bedrijf omdat zij de rollenbank hebben, maar verder is het een eigen verantwoordelijkheid. Immers: als je onderweg daarheen je auto in de begrenzer jaagt is het je eigen verantwoordelijkheid. Daar ter plekke dus ook, want je weet precies waar je je auto voor opgeeft.
Het zou anders nogal makkelijk zijn hè: een auto die niet goed loopt lekker zelf tot 4k rijden altijd, een dynorun doen waar ie bij 7k in de soep draait en dan het bedrijf aansprakelijk stellen. Die vlieger gaat niet op. De eigen verantwoordelijkheid geldt volledig, tenzij het bedrijf zelf modificaties toepast. Dat is nu niet het geval.
De punten aangehaald in de startpost zijn daarin bijzonder duidelijk, vind ik zelf .
In de post die je quote staat dat er garantie zit op de tuning. Dan gaat het dus om tuning die zij leveren, en enkel om dat gedeelte. Andere onderdelen die als gevolg van tuning sneller slijten en dus kapot gaan, zitten echt niet bij het pakket in. Iets origineels waar zij niets aan gedaan hebben, geven ze dus ook geen garantie op.
Een dynorun is feitelijk niets meer en niets minder dan een meting van het aantal pk's en Nm's dat een auto kan halen. Hij wordt dus, wel met beleid, naar het maximum vermogen gebracht. Dit gebeurt bij een bedrijf omdat zij de rollenbank hebben, maar verder is het een eigen verantwoordelijkheid. Immers: als je onderweg daarheen je auto in de begrenzer jaagt is het je eigen verantwoordelijkheid. Daar ter plekke dus ook, want je weet precies waar je je auto voor opgeeft.
Het zou anders nogal makkelijk zijn hè: een auto die niet goed loopt lekker zelf tot 4k rijden altijd, een dynorun doen waar ie bij 7k in de soep draait en dan het bedrijf aansprakelijk stellen. Die vlieger gaat niet op. De eigen verantwoordelijkheid geldt volledig, tenzij het bedrijf zelf modificaties toepast. Dat is nu niet het geval.
De punten aangehaald in de startpost zijn daarin bijzonder duidelijk, vind ik zelf .