Dat zal een M3 gaan worden dan want het verschil tussen je 330d en 330i is volgens mij maar marginaal.addicted schreef:ben alleen nog aan het twijfelen tussen een 3
of een 330.
Was het trouwens niet zo dat jij een gechiptunede wagen had van 235 pk?
Dat zal een M3 gaan worden dan want het verschil tussen je 330d en 330i is volgens mij maar marginaal.addicted schreef:ben alleen nog aan het twijfelen tussen een 3
of een 330.
duurder is 'ie zowiezo in onderdelen...3x per jaar olieservice, zelf doen kost je 95E. schijven etc. zijn wel een stuk duurder dan de andere 3 series. met 30k+ ga je wel aanzienlijk afschrijven...tenzij je er eentje koopt met rond de 2 ton koopt.Chris schreef:op zich maakt het niks uit.. je kan ook een m3 hebben en gewoon 20k/30k per jaar mee knorren alleen je loopt zelf leeg op benzine kosten en wellicht op onderhoud.. maar nu twijfel ik of een m3 nu duurder in onderhoud is dan bij een 3/4/5/6 liter modellen
Bij John vd Rijt zie ikaddicted schreef:Na lang denken en nog eens denken zijn we eruit.
Mijn Bmw gaat ingeruild of nog verkocht worden voor een mini cooper S
Hier een foto waar ik gisteren in gereden heb.
Als het deze word word ie gelijk verlaagd door een schroefset kw 2 dikke wielen erop 18" en gelijk gechipt naar 200Pk +
Deze wagen heeft nu 97000 km gelopen dus hij moet nog ingereden worden.