'87 E30 316 Delphin Metallic
'87 E30 316 Delphin Metallic
Zul je'm hebben, mijn project / daily
Het is een mooi Delphin Metallic 316 exemplaar uit 1987 met 160k op de teller. Nadeel daarvan is dat de carburateur aardig was vastgelopen. Andere aandachstpunten zijn:
- Lelijke roest
- Schokkerig lopen
- Wat andere kleine dingetjes
Ik heb er een setje 17" borbet wielen onder gehangen die ik mooi vindt staan. Later wil ik ooit weer originele BMW wielen, maar eerst even zorgen dat ie weer naar behoren functioneert. Hier wat foto's:
Standaard interieur. Bestuurdersstoel was nog verrassend heel :p
De roest, beide wielkastranden achter. De bumper heeft schade gehad en is aan beide kanten in de carrosserie gedoken. lame dude, lame! Kwam er later pas achter hoe erg het was... :/
Het is een mooi Delphin Metallic 316 exemplaar uit 1987 met 160k op de teller. Nadeel daarvan is dat de carburateur aardig was vastgelopen. Andere aandachstpunten zijn:
- Lelijke roest
- Schokkerig lopen
- Wat andere kleine dingetjes
Ik heb er een setje 17" borbet wielen onder gehangen die ik mooi vindt staan. Later wil ik ooit weer originele BMW wielen, maar eerst even zorgen dat ie weer naar behoren functioneert. Hier wat foto's:
Standaard interieur. Bestuurdersstoel was nog verrassend heel :p
De roest, beide wielkastranden achter. De bumper heeft schade gehad en is aan beide kanten in de carrosserie gedoken. lame dude, lame! Kwam er later pas achter hoe erg het was... :/
======================
there's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
there's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: '87 E30 316 Delphin Metallic
Oef, daar heb je nog een fijne klus aan...
Dacht eerst dat is een hele nette auto, totdat ik de laatste foto's zag. Das inderdaad een flinke klus om te repareren. Succes!
De wagen ziet er goed uit (op die twee punten na dan) Maar dat is een kwestie van opknappen evenal de andere minpuntjes en dan heb je weer een mooie wagen!
Succes met het opknappen van deze klassieker!
Succes met het opknappen van deze klassieker!
Gezien de Koreaanse prutbanden eronder heeft de eigenaar hier niet heel veel geld meer aan besteed...
Cheers, mensen. Ja hij is verder nog erg hard, ook van onderen en van binnen.
Morgen ga ik bij 7 plaatwerkers langs in de Liede nabij Haarlem (kent iemand het daar)? Even kijken wat ze eraan willen doen, want zelf braden ga ik niet aan beginnen!
De Koreaanse prutbanden hebben me de winter toch veilig doorgebracht, en ik reed dagelijks van R'dam naar H'lem ;] Maar er komen wel andere omheen, het was of nieuwe banden op de oude wielen of deze velgen+banden voor de helft van de prijs. Ja dan is het makkelijk natuurlijk Bovendien toch maar tijdelijk.
De voortgang wordt ook gepost natuurlijk!
Morgen ga ik bij 7 plaatwerkers langs in de Liede nabij Haarlem (kent iemand het daar)? Even kijken wat ze eraan willen doen, want zelf braden ga ik niet aan beginnen!
De Koreaanse prutbanden hebben me de winter toch veilig doorgebracht, en ik reed dagelijks van R'dam naar H'lem ;] Maar er komen wel andere omheen, het was of nieuwe banden op de oude wielen of deze velgen+banden voor de helft van de prijs. Ja dan is het makkelijk natuurlijk Bovendien toch maar tijdelijk.
De voortgang wordt ook gepost natuurlijk!
======================
Dat banden uit een ander land komen ipv Frankrijk, Duitsland, Italie, Engeland of Nederland. Wilt nog niet zeggen dat deze banden prutbanden zijn .Mikkie schreef:Gezien de Koreaanse prutbanden eronder heeft de eigenaar hier niet heel veel geld meer aan besteed...
Probeer maar eens Toyo of Yokohama bandjes .
Mja mijn voorkeur gaan ook uit naar een Vredestein bandje hoor.
al een prijs opgaven?
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)