325Ci ///M - Verkocht
Re: 325Ci ///M - Facelift achterlichten & Navi update
jouw velgen zien er anders ook niet verkeerd uit waar heb je trouwens ergens die verlichte short shift pook gekocht
Re: 325Ci ///M - Nieuwe koplampglazen en Zomermodus
Enkele weken geleden heb ik mijn koplampglazen vervangen omdat de oude door de jaren heen behoorlijk dof waren geworden.
Echt een hele verbetering als je het mij vraagt, hij oogt nu weer als nieuw van voren. Tevens zal ik binnekort de voorbumper laten spuiten en wat kleine steenslagpuntjes weg laten halen op de motorkap zodat hij compleet fris oogt aan de voorkant.
Daarnaast van het weekend mijn zomvervelgen op kunnen halen van de velgenhersteller. Ze zijn compleet gestraald, stoeprandschade is opgelast en vervolgens netjes afgedraaid zodat er geen verlies is, en hierna zijn ze compleet opnieuw gecoat. De velgenhersteller heeft wat mij betrefd echt super zijn werk gedaan.
Uiteraard horen hier ook foto's bij, en gezien mijn broertje zijn E30 ook weer op de zomersloffen heeft staan hebben we even samen wat foto's geschoten
Hier nog een detail van de nieuw gecoate velgen. In real-life schitteren ze nog wat meer omdat er redelijk wat metallic doorheen zit.
Echt een hele verbetering als je het mij vraagt, hij oogt nu weer als nieuw van voren. Tevens zal ik binnekort de voorbumper laten spuiten en wat kleine steenslagpuntjes weg laten halen op de motorkap zodat hij compleet fris oogt aan de voorkant.
Daarnaast van het weekend mijn zomvervelgen op kunnen halen van de velgenhersteller. Ze zijn compleet gestraald, stoeprandschade is opgelast en vervolgens netjes afgedraaid zodat er geen verlies is, en hierna zijn ze compleet opnieuw gecoat. De velgenhersteller heeft wat mij betrefd echt super zijn werk gedaan.
Uiteraard horen hier ook foto's bij, en gezien mijn broertje zijn E30 ook weer op de zomersloffen heeft staan hebben we even samen wat foto's geschoten
Hier nog een detail van de nieuw gecoate velgen. In real-life schitteren ze nog wat meer omdat er redelijk wat metallic doorheen zit.
Mooie foto's met nette bimmers
Laatst gewijzigd door Phantom op 22 mar 2011, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Heerlijk..!!
Wauw, wat staat tie er weer top bij
Leuke foto's zo samen, en wat een verschil met de nieuwe koplampglazen!
Leuke foto's zo samen, en wat een verschil met de nieuwe koplampglazen!
Weer een heldere blik op de weg
BMW 330iA Touring Lifestyle Edition 2004 (Current)
BMW 318i Sedan Special Edition 2004 (Past)
BMW 318iS Coupé Executive 1993 (Past)
BMW 318i Sedan Special Edition 2004 (Past)
BMW 318iS Coupé Executive 1993 (Past)
Hij oogt weer heel lekker!!
Mooie fotos man, vooral die close up van je glazen en daarachter die e30!
Maar die velgen had je nog niet zo lang toch? Jaartje?Had je er veel stoepjes meegepakt. Zijn wel lekker frisjes weer die csl wielen!
Mooie fotos man, vooral die close up van je glazen en daarachter die e30!
Maar die velgen had je nog niet zo lang toch? Jaartje?Had je er veel stoepjes meegepakt. Zijn wel lekker frisjes weer die csl wielen!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Heb m'n broertje al vaker aangespoord om dat te doen. Hij heeft het echter behoorlijk druk met z'n studie en stage en is al lid van een ander forum dus ik ben bang dat dat nog wel even op zich laat wachten.Staat die E30 al op het forum hier btw
Heb ze idd pas sinds vorig jaar, echter na 2 maanden had m'n vriendin al een stoep te pakken daarna heb ik ze laten repareren alleen bleek dat achteraf prutswerk te zijn: de stoeprandschade was geplamuurd en daarna gewoon overgespoten met autolak. Gevolg: kleurverschil en lak die er op verschillende punten (voornamelijk de boutgaten) af sprong.Maar die velgen had je nog niet zo lang toch? Jaartje?Had je er veel stoepjes meegepakt.
Daarom heb ik er voor gekozen ze fatsoenlijk te laten repareren, en daar is het resultaat nu ook wel naar gelukkig
Ik ken het ook is dik balen ja! Maar goed om te zien dat je de velgen in uitmuntende staat houdt.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Echt een bloedmooie coupe
Ziet er weer netjes uit! Glazen maken een goed verschil. Staat bij mij ook nog in de planning, de hele neus opfrissen.
Grt, René
Grt, René
Wat een fenomenaal mooie coupe
Heb precies dezelfde kleur, zou ook erg graag nog een mtech pakket willen en een 16:9 nav.
Vandat is jouw coupe mijn absolute voorbeeld hoe ik hem ook zou willen hebben.
Maar net huis gekocht en flinke verbouwing gehad en wil eigenlijk nog wat dingen doen aan het huis
Dus momenteel komt het er allemaal niet van, geld kan ik elders beter gebruiken
Heb precies dezelfde kleur, zou ook erg graag nog een mtech pakket willen en een 16:9 nav.
Vandat is jouw coupe mijn absolute voorbeeld hoe ik hem ook zou willen hebben.
Maar net huis gekocht en flinke verbouwing gehad en wil eigenlijk nog wat dingen doen aan het huis
Dus momenteel komt het er allemaal niet van, geld kan ik elders beter gebruiken
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Jammer dat ik deze niet meer dagelijks zie. Echt een zeer mooie auto! Ziet er weer top uit!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
zeker een voorbeeldplaatje van een coupé, helemaal goed
details als nieuwe glaasjes doen idd echt veel, nice job
details als nieuwe glaasjes doen idd echt veel, nice job
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV