Corpse's E30 320i
Re: Corpse's E30 320i
En weer wat verder, nieuwe draagarmen en achterbrug zit er inmiddels weer onder
Ergens op het internet gelezen dat de kleur van koni schokbrekers RAL 1021 moest zijn, wou de remklauwen in dezelfde kleur als de schokbrekers doen, echter bleek na het spuiten dat RAL 1021 toch een andere kleur geel was dan de koni's, dus toen de veren en schokbrekers ook maar in dezelfde kleur gedaan.
Het komt op de foto's niet echt uit maar het is een behoorlijk felle kleur geel, zal volgende keer eens een foto maken bij daglicht
Ergens op het internet gelezen dat de kleur van koni schokbrekers RAL 1021 moest zijn, wou de remklauwen in dezelfde kleur als de schokbrekers doen, echter bleek na het spuiten dat RAL 1021 toch een andere kleur geel was dan de koni's, dus toen de veren en schokbrekers ook maar in dezelfde kleur gedaan.
Het komt op de foto's niet echt uit maar het is een behoorlijk felle kleur geel, zal volgende keer eens een foto maken bij daglicht
Bijna alles zit er alweer op:
Einddemper nog even poetsen:
Nu nog even met 1 beugel vast, de andere moet nog pas gemaakt worden:
En dan kunnen de wielen er weer onder, naar buiten en het stof van de afgelopen winterslaap er af spoelen,
goed wassen komt nog wel voor de promodag in St Anthonis
Einddemper nog even poetsen:
Nu nog even met 1 beugel vast, de andere moet nog pas gemaakt worden:
En dan kunnen de wielen er weer onder, naar buiten en het stof van de afgelopen winterslaap er af spoelen,
goed wassen komt nog wel voor de promodag in St Anthonis
Hij ligt inderdaad als een kart op de weg. Heb wel aan rood gedacht maar er zaten gele koni's en apex veren onder die ook geel waren, vandaar dat ik alles geel gemaakt heb. Daarbij omdat de auto ook al rood is, leek me dat minder mooi.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Vette sh!t man!
Zeer geslaagd , mooi werk
Heerlijk die oude vierkante bakken!
Heerlijk die oude vierkante bakken!
Mooie E30 hoor, blijft toch echt een mooi klassiek model
Vandaag weer een verse APK en gelijk uit de schorsing gehaald, ik kan weer legaal de weg op en op naar de promodag!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Gefeliciteerd!
Trakteer jij ff in NBT?
Trakteer jij ff in NBT?
Dank je, vanwege de ongelooflijk hoge onderhoudskosten van dit beestje kan er helaas geen traktatie meer vanaf
supermooie E30 kerel! tof om te zien dat je er zo goed mee bezig bent
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
wat moet z'n remus nog kosten tegenwoordig en zijn ze ook lever baar zonder Kat?
welke verf is dat of is dat tectyl op je draagarmen?
welke verf is dat of is dat tectyl op je draagarmen?
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
De Remus is (bij mij) alleen de einddemper, zit gewoon aangesloten op de originele kat/eerste deel uitlaat. Ik heb geen idee wat ze moeten kosten, de mijne zat er al onder toen ik de auto kocht, wel een linkje gevonden: http://91.192.36.156/~gkbimport/zoekrem ... s001_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De draagarmen heb ik in de Hammerite gezet.
De draagarmen heb ik in de Hammerite gezet.
Die kleur staat prachtig op een E30 Knap werk man
Mijn showroom : http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 20203.html