Hulp bij aankoop bmw e36 328 cabrio
- Denniz0229
Re: Hulp bij aankoop bmw e36 328 cabrio
ik rij de cabrio als daily, dus vandaar dat airco wel nodig is voor mij.
en ik denk trouwens niet dat er een nette 328 cabrio te vinden is voor onder de 6k in nederland.
voor een e46 ben je dan al weer gauw 10k achteruit, dus ik denk dat je toch compromissen moet sluiten of door sparen.
en ik denk trouwens niet dat er een nette 328 cabrio te vinden is voor onder de 6k in nederland.
voor een e46 ben je dan al weer gauw 10k achteruit, dus ik denk dat je toch compromissen moet sluiten of door sparen.
Mijn cabrio wordt ook gebruikt als daily en dat is te zien aan de km stand: +/- 245000 km
maargoed, bij een onderhouden bmw zegt de km stand niet zoveel.
Een collega van me heeft een 530 uit 2001 die al bijna klokje rond is. Aan de auto zelf is het niet te zien en te merken.
Airco in een cabriolet; voor de een een must en voor de ander niet. Het ligt eraan wat je zelf gewendt bent en wil. Hier in NL heeft mijn airco in de file nooit aangestaan. Wel in Turkije, maargoed dat is weer een heel ander klimaat
Kijk goed rond zou ik zeggen, wat Denniz0229 hierboven schrijft klopt; een nette 3.28 cabriolet vindt je bijna niet onder de 6k. En de rest van wat er te koop staat wordt of de hoofdprijs voor gevraagd, of het zijn gewoon afgetrapte wagens die je voor een redelijke prijs aanschaft en waarna je de aanschafprijs kan neerleggen bij een garage om het achterstallig onderhoud weg te werken.
Een collega van me heeft een 530 uit 2001 die al bijna klokje rond is. Aan de auto zelf is het niet te zien en te merken.
Airco in een cabriolet; voor de een een must en voor de ander niet. Het ligt eraan wat je zelf gewendt bent en wil. Hier in NL heeft mijn airco in de file nooit aangestaan. Wel in Turkije, maargoed dat is weer een heel ander klimaat
Kijk goed rond zou ik zeggen, wat Denniz0229 hierboven schrijft klopt; een nette 3.28 cabriolet vindt je bijna niet onder de 6k. En de rest van wat er te koop staat wordt of de hoofdprijs voor gevraagd, of het zijn gewoon afgetrapte wagens die je voor een redelijke prijs aanschaft en waarna je de aanschafprijs kan neerleggen bij een garage om het achterstallig onderhoud weg te werken.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
-
RobbieRocket
Dus een 325 cabriolet met half electrische kap is dan dus een betere optie lijkt me...
Want airco wil ik ABSOLUUT !
de meest mooie kleur vind ik toch wel blauw of zwart.
Km-stand liefst onder de 200.000
En zwart interieur
Want airco wil ik ABSOLUUT !
de meest mooie kleur vind ik toch wel blauw of zwart.
Km-stand liefst onder de 200.000
En zwart interieur
- Denniz0229
T is dan wel een 320 maar wel een nette zo op het oog..
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... t_index=15" onclick="window.open(this.href);return false;
+ 1998
+ facfelift model
+ airco
+ 207.000 km
+ executive uitvoering
+ hardtop etc etc.
+ kleur die je zoekt
- 320i
Prijs kan je wel naar 6000,- krijgen lijkt me.
Of deze:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... t_index=15" onclick="window.open(this.href);return false;
wel een 325 maar wel een met 225 pk (is meer dan de 193 die de 328 heeft
) hmm.. geen airco..
+ 1998
+ facfelift model
+ airco
+ 207.000 km
+ executive uitvoering
+ hardtop etc etc.
+ kleur die je zoekt
- 320i
Prijs kan je wel naar 6000,- krijgen lijkt me.
Of deze:
wel een 325 maar wel een met 225 pk (is meer dan de 193 die de 328 heeft
-
RobbieRocket
Die 1e link die je stuurt is inderdaad een erg mooie !
alleen inderdaad een 320
en stoffen bekleding ??? das vreemd lijkt me ?
Die laatste link, zat ik gistere bij te kijken, wel aparte mooie bak, maar airco is toch wel een must met de hitte van de zomer... helaas !
alleen inderdaad een 320
Die laatste link, zat ik gistere bij te kijken, wel aparte mooie bak, maar airco is toch wel een must met de hitte van de zomer... helaas !
- Denniz0229
lijkt me niet echt verstandig om een auto te kopen die door een of andere beunhaas getuned is en er 200k op de teller staat.
en een 320 vind ik altijd wat aan de krappe kant, door dat extra cabrio gewicht heb je die extra PK's wel nodig vind ik.
ik heb nog wel een mooie cabrio te koop voor je, alles is in originele staat en staat 130k op de teller.
deze moet alleen wel minstens 7k opbrengen.
en een 320 vind ik altijd wat aan de krappe kant, door dat extra cabrio gewicht heb je die extra PK's wel nodig vind ik.
ik heb nog wel een mooie cabrio te koop voor je, alles is in originele staat en staat 130k op de teller.
deze moet alleen wel minstens 7k opbrengen.
-
Griffendahl
Niet vreemd maar verre van ideaal imho... Ik zou nooit een cabrio met stoffen bekleding willen.RobbieRocket schreef:alleen inderdaad een 320en stoffen bekleding ??? das vreemd lijkt me ?
- Denniz0229
-
RobbieRocket
omdat als het regent het een bubbelbad wordt die stoelen?
- Denniz0229
ook, maar je kan beter het dak dicht doen als het regentRobbieRocket schreef:omdat als het regent het een bubbelbad wordt die stoelen?
maar leer is gewoon een stuk lekkerder.
@ darude; bedankt, ik kon hem alleen zonder de H, want mijn meningen zijn altijd eerlijk
-
RobbieRocket
@ denniz0229, Bedankt voor het aanbod, maar dat heb ik er gewoon niet voor over.
- Denniz0229
geen probleem, kan het wel begrijpen.
alleen toch zeg ik weer; GA NAAR DUITSLAND
daar heb je voor 5k alles wat je wilt met onder de 150k op de teller, dan 500 euro invoeren enzo.
ben je voor 5.5k klaar en heb je echt een op en top auto
desnoods ga ik wel met je mee naar duitsland
alleen toch zeg ik weer; GA NAAR DUITSLAND
daar heb je voor 5k alles wat je wilt met onder de 150k op de teller, dan 500 euro invoeren enzo.
ben je voor 5.5k klaar en heb je echt een op en top auto
desnoods ga ik wel met je mee naar duitsland
-
Griffendahl
OmdatRobbieRocket schreef:omdat als het regent het een bubbelbad wordt die stoelen?
- als het nat wordt dat je kringen krijgt na het opdrogen (en het gaat een keer gebeuren dat je net iets te laat bent met je dak)
- als er een vogel in schijt onderweg dat je dat gewoon lastig uit stoffen bekleding krijgt. (heb het zien gebeuren)
- ik leer ook gewoon mooier vind
- Denniz0229
mijne staat voor 6k voor de deur.
is dan wel een 325, maar goed is dan wel alles op en top.
nieuw dak, onderhoud aanwezig en uit voorzorg dingen laten vervangen.
kleine roestplekjes opnieuw laten spuiten en de hele auto gepoetst en wel.
uiteraard helpt het om alles goedkoop te houden als je connecties hebt hier en daar.
het enige wat ik dan nog mis is een hardtop, maar die heb ik al opgesnord.
kost me 350+150 spuiten en dan is de cabrio helemaal af.
dus als je goed zoekt en inderdaad niet de eerste de beste koopt moet het te doen zijn voor 6k.
ik heb dan ook wel 4 maanden gezocht en ben 1x voor poep naar oberhausen gereden.
is dan wel een 325, maar goed is dan wel alles op en top.
nieuw dak, onderhoud aanwezig en uit voorzorg dingen laten vervangen.
kleine roestplekjes opnieuw laten spuiten en de hele auto gepoetst en wel.
uiteraard helpt het om alles goedkoop te houden als je connecties hebt hier en daar.
het enige wat ik dan nog mis is een hardtop, maar die heb ik al opgesnord.
kost me 350+150 spuiten en dan is de cabrio helemaal af.
dus als je goed zoekt en inderdaad niet de eerste de beste koopt moet het te doen zijn voor 6k.
ik heb dan ook wel 4 maanden gezocht en ben 1x voor poep naar oberhausen gereden.