M3 difuser
M3 difuser
oke next snelle question,
zit er verschil in de difusers die in de M bumpers zitten en die in de standaard bumpers passen? of kun je deze zo omgooien?
ik heb namelijk geen idee hoe dat zit met afmetingen en bevestiging?
zit er verschil in de difusers die in de M bumpers zitten en die in de standaard bumpers passen? of kun je deze zo omgooien?
ik heb namelijk geen idee hoe dat zit met afmetingen en bevestiging?
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: M3 difuser
Hier zit absoluut verschil tussen. Heb wel eens een M-tech diffuser in een normale bumper gezien, maar da's echt een kontengezicht.
hmm oke, thx
je hebt er verder geen foto van toevallig?
kon namelijk een diffuser goedkoop overnemen, maar oke als het geen bek is, dan geef ik liever een paar centen meer uit voor een goeie!
je hebt er verder geen foto van toevallig?
kon namelijk een diffuser goedkoop overnemen, maar oke als het geen bek is, dan geef ik liever een paar centen meer uit voor een goeie!
>>>>Showroom E36's<<<<
idd de immitatie past beter als een echte m3 dif
die m3 steekt uit of zit er krom in
die m3 steekt uit of zit er krom in
bmw e36 318is coupe, voorheen: 316i sedan, 318i sedan, 320 aut vanos coupe.
Heb een M-diffusor van bij HL!
Goei spul moet ik zeggen.
Pasvorm was bij mij perfect!
Enkel kan je deze niet vastklikken (gaat wel, maar kans dat hij op ne drempel gaat vliegen is groot), heb hem met 2 schroeven mooi en ontzichtbaar vast gezet.
Staat echt mooi!
grtzzz Peter
Goei spul moet ik zeggen.
Pasvorm was bij mij perfect!
Enkel kan je deze niet vastklikken (gaat wel, maar kans dat hij op ne drempel gaat vliegen is groot), heb hem met 2 schroeven mooi en ontzichtbaar vast gezet.
Staat echt mooi!
grtzzz Peter
HL Heeft twee soorten liggen. Die voor de orginele M3 bumper en voor de gewone/imitatie bumpers. Misschien wel even handig dit te vermelden. Er zitten namelijk wel duidelijke verschillen in. Tevens erg belangrijk om rekening te houden met je toekomstplannen (1 uitlaat of 2 uitlaten). Die keuze is er namelijk ook nog.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
jah gelijk heb je.
Heb dus een gewone bumper en er een diffusor ingezet (voor 2pijpen), staat lekker op de caab.
Vind het persoonlijk mooier staan dan de originele M-achterbumper!
Ben opzoek naar een goeie (sport)uitlaat? Niet te luid, maar wel diep en mooi sound. ==> suggesties?
Heb dus een gewone bumper en er een diffusor ingezet (voor 2pijpen), staat lekker op de caab.
Vind het persoonlijk mooier staan dan de originele M-achterbumper!
Ben opzoek naar een goeie (sport)uitlaat? Niet te luid, maar wel diep en mooi sound. ==> suggesties?
Ik heb nog wel een diffusor liggen, ik ga alleen morgen met vakantie en heb dus de eerst week geen tijd om hem te verzenden....